Die badkamer vind ik best mooi eigenlijk, voor een saunacentrum. Er zit potentie in, maar de kleuren en dat smeedwerk is 'm toch echt niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:35 schreef MissX het volgende:
[..]
De andere badkamer in het huis is ook heeel lelijk
[ afbeelding ]
Opzich erg leuk idee als het rest van de kamer niet zo enorm enorm enorm lelijk wasquote:
Zoveel ruimte en dan uitgerekend dáár die bank neerzetten.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef DaMart het volgende:
"Met onze maximale hypotheek, konden wij mooi wel een huis van 1,5 miljoen euro kopen! Alleen hadden we geen geld meer voor de inrichting."
[ afbeelding ]
Oeh ik heb een wc voor bij jou badkamer!quote:
mooi tv kijken vanuit die stoelquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Gesellug!
[ afbeelding ]
Stijlvolle keuken:
[ afbeelding ]
Onwijs knus logeerkamertje:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de volgende in de nominatieronde voor de Meest Deprimerende Badkamer Ooit, gaat naarrrrrrr:
[ afbeelding ]
Veel doucheplezier!
En dan zelf een stuk aan je aanrecht knutselen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:41 schreef Bieflap het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat hebben die mensen toch allemaal met die groene en bruine keukens
Dat lijkt me een American Kitchen en die rode rubberlaag is waarschijnlijk ook origineel.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:59 schreef RealZeus het volgende:
En dan zelf een stuk aan je aanrecht knutselen.
"Ander kleurtje? Och, als de afwas er op staat zie je het niet."
nou, zeg dat wel!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mag ik even een eervolle vermelding voor de vondst van de vibo?
2x per jaar (met de kermis) verkopen ze daar paling...quote:
Da's van dat 3D-behang, heel tof!quote:
Gaat Rachel Hazes verhuizen?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Holy fuck!
Zijn sommige woningen van Lotto-winnaars ofzo?
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een veelvoudzitter
Of zou het een spiegeltje zijn om de woning optisch nog groter te maken
Vet!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
'k Vermoed dat dat er op de foto geler uitziet dan in 't echt, door de verlichting enzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
YabYum staat tekoop?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
Ergens vind ik die hal best gaaf.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks tegen Art Deco, maar dit....![]()
En dit is de slaapkamer met badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Think in portalsquote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef wyccie het volgende:
En dit is de slaapkamer met badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |