Die brugquote:Op zondag 20 januari 2008 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook in de tuin kan veel misgaan. Kijkt u mee?
Een heuse loopbrug in een woonwijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen is er ook voor een smaakvol interieur gekozen:
[ afbeelding ]!
Feeed me!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een draak van een plant!!!
[ afbeelding ]
die moeten ook ergens wonenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck!
Zijn sommige woningen van Lotto-winnaars ofzo?
Omfgquote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck!
De foto's die ik heb gepost komen van 1 (enorm) huis Heeft twee badkamers. En volgens mij ook 3 kinderen. Ik denk dat dat blauwe gedoe de kinderbadkamer is.quote:
Ow ik dacht dat ik dat doe?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je linkt verkeerd
Ik neem aan dat je IE gebruikt: rechtsklik op de foto -> Adres (url) kopieren
http://images.funda.nl/valentinamedia/003/378/463_groot.jpg
pauperheid ten topquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de volgende in de nominatieronde voor de Meest Deprimerende Badkamer Ooit, gaat naarrrrrrr:
[ afbeelding ]
Veel doucheplezier!
De andere badkamer in het huis is ook heeel lelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
De foto's die ik heb gepost komen van 1 (enorm) huis Heeft twee badkamers. En volgens mij ook 3 kinderen. Ik denk dat dat blauwe gedoe de kinderbadkamer is.
"Altijd goed onderhouden door twee junks, denk bij het klussen wel om rondslingerende naalden".quote:Op zondag 20 januari 2008 19:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hierissieweer op 20-01-2008 20:06:40 ]"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Die badkamer vind ik best mooi eigenlijk, voor een saunacentrum. Er zit potentie in, maar de kleuren en dat smeedwerk is 'm toch echt niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:35 schreef MissX het volgende:
[..]
De andere badkamer in het huis is ook heeel lelijk
[ afbeelding ]
Opzich erg leuk idee als het rest van de kamer niet zo enorm enorm enorm lelijk wasquote:
Zoveel ruimte en dan uitgerekend dáár die bank neerzetten.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef DaMart het volgende:
"Met onze maximale hypotheek, konden wij mooi wel een huis van 1,5 miljoen euro kopen! Alleen hadden we geen geld meer voor de inrichting."
[ afbeelding ]
Oeh ik heb een wc voor bij jou badkamer!quote:
mooi tv kijken vanuit die stoelquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Gesellug!
[ afbeelding ]
Stijlvolle keuken:
[ afbeelding ]
Onwijs knus logeerkamertje:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de volgende in de nominatieronde voor de Meest Deprimerende Badkamer Ooit, gaat naarrrrrrr:
[ afbeelding ]
Veel doucheplezier!
En dan zelf een stuk aan je aanrecht knutselen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:41 schreef Bieflap het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat hebben die mensen toch allemaal met die groene en bruine keukens
Dat lijkt me een American Kitchen en die rode rubberlaag is waarschijnlijk ook origineel.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:59 schreef RealZeus het volgende:
En dan zelf een stuk aan je aanrecht knutselen.
"Ander kleurtje? Och, als de afwas er op staat zie je het niet."
nou, zeg dat wel!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mag ik even een eervolle vermelding voor de vondst van de vibo?
2x per jaar (met de kermis) verkopen ze daar paling...quote:
Da's van dat 3D-behang, heel tof!quote:
Gaat Rachel Hazes verhuizen?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Holy fuck!
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een veelvoudzitter
Of zou het een spiegeltje zijn om de woning optisch nog groter te maken
Vet!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
'k Vermoed dat dat er op de foto geler uitziet dan in 't echt, door de verlichting enzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
YabYum staat tekoop?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
Ergens vind ik die hal best gaaf.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks tegen Art Deco, maar dit....![]()
En dit is de slaapkamer met badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Think in portalsquote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef wyccie het volgende:
En dit is de slaapkamer met badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |