Zekerquote:
hij heeft ook erg last van rode billen, denk dat dat niet lekker slaapt. Misschien is het wel een tandje dat doorkomt, maar ik voel niets, dus als dat het is zijn wij nog wel even bezigquote:Op maandag 21 januari 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker
Maar vervelend dat jullie niet weten wat hij heeft...
Oor onsteking misschien?
Lekkerquote:
Ik hoor net dat deze dag (21 januari dus) de meest deprimerende dag van het jaar is. De hele dag regen maakt mijn humeur ook niet beter en die beker koffie over mijn bureau ook niet.quote:
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemiktquote:Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef appelsientje het volgende:
Lekker
o wacht.. dat mag ik niet van mezelf
Het is altijd wat met die Almeerders.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoor net dat deze dag (21 januari dus) de meest deprimerende dag van het jaar is. De hele dag regen maakt mijn humeur ook niet beter en die beker koffie over mijn bureau ook niet.
Oh, en er zaten pitjes in mijn mandarijn, ook irritant.
Ja, dat feit werkt ook al niet echt opbeurend natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is altijd wat met die Almeerders.
Britney is weer vrijgezelquote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:
OLAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemikt
Daar maak je het echt niet mee goed hoor...quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemikt
Telkens weer een aantal poppetjes meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef rubbereend het volgende:
4.136.000 kijkers voor Boer zoekt vrouw
Ik vind er geen reet aan.. om eerlijk te zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Telkens weer een aantal poppetjes meer.
Hio!
marktaandeel is bijna 50%quote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Telkens weer een aantal poppetjes meer.
Hio!
echt? Da's niet echt, da's op internetquote:Op maandag 21 januari 2008 13:42 schreef borisz het volgende:
mijn eerste echte pokertoernooi na lange tijd gaat redelijk, ITM bij de 1$ freezeout op pokerstars
echt op internetquote:Op maandag 21 januari 2008 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt? Da's niet echt, da's op internet
Keek het andere jaren altijd wel, maar dit jaar eigenlijk nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
marktaandeel is bijna 50%ongekend voor een niet sport uitzending
hoop ik niet, of je moet de juiste hebben anders had je er allang uit moeten zijn, tijd om in de put opties te gaanquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef appelsientje het volgende:
Zit hier nog iemand een beetje in de aandelen?
Kan morgen alweer anders zijn. Onzeker gedoe.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Grulez het volgende:
Ze storten in Vaduz.
Nee.. . gelukkig niet... alhoewel... ze zijn binnenkort wel lekker laagquote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je je in die wereld begeven Sientje?
Jij hebt het nieuws de afgelopen dagen niet gevolgd begrijp ikquote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan morgen alweer anders zijn. Onzeker gedoe.
Nee, niet echtquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef appelsientje het volgende:
Zit hier nog iemand een beetje in de boeren?
Yup en dat rendement is nog aardig.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef appelsientje het volgende:
Zit hier nog iemand een beetje in de aandelen?
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Leuke foto's van funda
Leuke foto's van funda #2
Leuke foto's van funda #3![]()
![]()
![]()
Gister al ontdekt, maar tis een mooie reeks.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef rubbereend het volgende:
ik zit met tranen in mn ogen en dan heb ik pas deel 1 gehad
Geniaal topci!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Leuke foto's van funda
Leuke foto's van funda #2
Leuke foto's van funda #3![]()
![]()
![]()
Spannend dat belooft vuurwerk te worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Nambibie - Marokko?
Nou, schakel maar in, binnen vijf minuten 2-0 voor Marokkoquote:Op maandag 21 januari 2008 15:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spannend dat belooft vuurwerk te worden!
Een zonnedans doenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Het regent keihard, ik heb geen paraplu, ik ben met de trein.
En nu?.
hopen dat het dak van de trein waterdicht isquote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
En nu?.
Voor mij geldt hetzelfde, alleen ben ik met de fiets.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
En nu?.
Ik moet over twee uur ook gaan fietsen... Bah...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, alleen ben ik met de fiets.
Gauw vergeten vandaag.
net boven Noord Brabant ookquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Dan denk ik aan Brabant, want daar is het droog
Denk niet dat het pastquote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een studentenhuis zou zoiets geweldig zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Dan denk ik aan BrabantArgentinië, want daar is het droog schijnt de zon
dat was natuurlijk de goden verzoekenquote:
typisch iets voor zo'n gemeenschappelijke woonkamer waar nooit iemand schoonmaaktquote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een studentenhuis zou zoiets geweldig zijn.
Ik heb het niet over een kamer, maar een gezamenlijke woonkamer.quote:
Bij ons past dat echt niet in de gezamenlijke woonkamer hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 17:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een kamer, maar een gezamenlijke woonkamer.
Vaak kan dat wel hoor, je zal alleen de tafel misschien eruit moeten knikkeren.
-edit-
WAt Eend zegt dus.
Tjah Wageningen...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij ons past dat echt niet in de gezamenlijke woonkamer hoor
Een bank aan de muur hangenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij ons past het alleen als je er een stapelbank van maakt
Staan veel sterren in het veld hoorquote:
Wat kunnen daar veel flauwe grappen over worden gemaakt..quote:Op maandag 21 januari 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:Ik ga naar de filmavond van de biologenvereniging.
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat kunnen daar veel flauwe grappen over worden gemaakt..
Trap afquote:Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat kunnen daar veel flauwe grappen over worden gemaakt..
Een vlucht regenwulpen ?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:Ik ga naar de filmavond van de biologenvereniging.
Wat bedoelde je nu net met wachen? ik ben er nog steeds niet uit.quote:
wagen gok ikquote:Op maandag 21 januari 2008 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nu net met wachen? ik ben er nog steeds niet uit.
met of zonder jenna jameson?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:Ik ga naar de filmavond van de biologenvereniging.
Shit, was ik datquote:
Hoezo dom gokkenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
Schopt m'n collega het gewoon bij de laatste drie bij petje op, petje af. Mocht-ie wat antwoorden, vol in beeld. Wordt leuk morgen.
Hij wilde niet op die fiets denk ikquote:
inderdaad dat was wel een beetje een blunderquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
hhehe denken dat een schaaktopper de helft verliest...
Ik lachte bij de eerste gok, maar die tweede en die derde maakten het alleen maar ergerquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad dat was wel een beetje een blunder
kan het ff niet vindenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
Bjorooooooooo kick het dilemmatopic eens omhoog
hoe weet jij nou hoe je het aan moet zettenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef pascalheister het volgende:
leuke russische zender met de hele dag alleen maar jaren 90 muziek, heerlijk
http://www.101.ru/?an=channel&channel=21337
bier?quote:
Brrr doorschijnende tieten, dan heb je echt iemand met anorexia te pakken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij het maar niet op die doorschijnende tiet gooit.
toffe muziekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat maakt Uffie zo speciaal dan?
voetballen kun je op elke leeftijd leren, kijk maar eens bij Ajax in de selecite, daar kunnen ze het nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee das toch heul niks voor mijvroegah wilde ik ook op voetbal en boksen enzo maar dat mocht nooit van mams
en voetbal ben ik nu te oud voor om te leren enzo en 14 weken bij de buren (olympos sportcentrum hier op de uithof) kickboksen voor 28.80 is een goede deal
(studententarief ftw
)
Mag het ook als ik weer binnenkom ?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
SLapies doen
tong doe jij het licht uit als je weggaat ?
Tongiequote:
Voor de partij natuurlijk niet erg. Jammer wel dat beiden naar de behandeltafel moesten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:12 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk ook en luister gelijk naar Voetbal Insite
Jammer dat Jankovic net niet kon breaken
Ja, lekker nog even tennis kijken en zoquote:
quote:
Met.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met of zonder jenna jameson?
Het visquote:
quote:
Vis is goed voor je hersenenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://xs223.xs.to/xs223/(...)1200986570135515.png
Heb het zelf maar weer weg gehaaldquote:
quote:
omfgquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://xs223.xs.to/xs223/(...)1200986570135515.png
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan niet.
Oh, dat is wel grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ruben Nicolai ipv Lantinga vandaag op de radio
Voorlopig is het alleen nog de Coen-showquote:
Dat was een 'grap' van dndiek en eend, elk topic een TR gezet. Stond 'rayminder' in.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in die nsb-dingen?
Mods hebben geen humor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was een 'grap' van dndiek en eend, elk topic een TR gezet. Stond 'rayminder' in.
Om mij te naaien, omdat ik overal TR's spam voor het linkjestopic.
Eend is geen modquote:
Dat je geen mod meer bent, maakt je niet opeens grappig.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat je geen mod meer bent, maakt je niet opeens grappig.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.badeendwinkel.nl/
eend!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Waardeloos die Nicolai. Als dj hoor je op tijd te zijn.
ik werd altijd horend dol van die krengen, ik las op een gegeven moment geen TR's meer omdat 90% rayminders waren. Maarja die 10% echte meldingen ga je dan missenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was een 'grap' van dndiek en eend, elk topic een TR gezet. Stond 'rayminder' in.
Om mij te naaien, omdat ik overal TR's spam voor het linkjestopic.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook ene meuk eendjes besteld net op die site![]()
Gefeliciteerd, eindelijk durf je de échte reden van je opstappen bekend te maken. Respect.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik werd altijd horend dol van die krengen, ik las op een gegeven moment geen TR's meer omdat 90% rayminders waren. Maarja die 10% echte meldingen ga je dan missen
ja sorry kon het niet langer geheim houden dat je me hebt weggepestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eindelijk durf je de échte reden van je opstappen bekend te maken. Respect.
Soms een beetje té flauw, maar wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ruben is best te pruimen op driefem...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze heb ik besteld rubbereend
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
lichtblauwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
witte met donkere klavertjes
[ afbeelding ]
de lichtroze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gele
[ afbeelding ]
zwarte met doodskopjes
uiteraard, toch niet die poezen-rubbereendjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu iets GE-WEL-DIGS voor Rosa gevonden. Willen jullie het zien?
onze visboer waar we elke donderdag tussen de middag even een visje gaan eten is vorige week onverwacht dichtgegaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag hebben we een vis middag![]()
En ik ruik de luchten al voorbij komen
omg wat moet je daar nu allemaal meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
lichtblauwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
witte met donkere klavertjes
[ afbeelding ]
de lichtroze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gele
[ afbeelding ]
zwarte met doodskopjes
auw mn ogenquote:
Dat wordt weer een post om 3 uur vannacht dat ie achter de billen gaat liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:01 schreef golfer het volgende:
Zo, weer (lekker vroeg) thuis.
Morgen lekker weer een dagje vrij.
wel lastig rukken voor een meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:26 schreef tong80 het volgende:
Nu weer naar de EO kijken met stoere 19jarigen die er zo veel moeite mee hebben dat ze 40 dagen niet mogen neuken terwijl ze het rukstadium net zijn gepasseerd.
Deze had een clit waar een Raketijsje peanuts bij isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel lastig rukken voor een meisje
En Bregje?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Als dat al een mooi exemplaar moest zijn...
in westervoortquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Het is weer tijd voor Nu We Er Toch Zijn
Acteur van oa Brokeback Mountain, 28...quote:
Heb de film nof niet gezien. Maar dat is wel jong zeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Acteur van oa Brokeback Mountain, 28...
heeft wel in een aantal goede films gespeeld, veel te jongquote:
Acteur Heath Ledger (28) overledenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef tong80 het volgende:
Hoe is ie overleden. Ik ken hem nu wel door de linkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |