Zekerquote:
hij heeft ook erg last van rode billen, denk dat dat niet lekker slaapt. Misschien is het wel een tandje dat doorkomt, maar ik voel niets, dus als dat het is zijn wij nog wel even bezigquote:Op maandag 21 januari 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker
Maar vervelend dat jullie niet weten wat hij heeft...
Oor onsteking misschien?
Lekkerquote:
Ik hoor net dat deze dag (21 januari dus) de meest deprimerende dag van het jaar is. De hele dag regen maakt mijn humeur ook niet beter en die beker koffie over mijn bureau ook niet.quote:
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemiktquote:Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef appelsientje het volgende:
Lekker
o wacht.. dat mag ik niet van mezelf
Het is altijd wat met die Almeerders.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoor net dat deze dag (21 januari dus) de meest deprimerende dag van het jaar is. De hele dag regen maakt mijn humeur ook niet beter en die beker koffie over mijn bureau ook niet.
Oh, en er zaten pitjes in mijn mandarijn, ook irritant.
Ja, dat feit werkt ook al niet echt opbeurend natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is altijd wat met die Almeerders.
Britney is weer vrijgezelquote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:
OLAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemikt
Daar maak je het echt niet mee goed hoor...quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook vast niet, maar toch gedaan, en snel een kiwi erachter aan gemikt
Telkens weer een aantal poppetjes meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef rubbereend het volgende:
4.136.000 kijkers voor Boer zoekt vrouw
Ik vind er geen reet aan.. om eerlijk te zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Telkens weer een aantal poppetjes meer.
Hio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |