Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
hey, eentje die ik nog niet kende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
die krijg ik altijd als een modje een heel topic door de shredder heeft gehaald
keukenprinsquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Het is hier ook gelukt, een dampend kopje instantsoep.
ik mag toch hopen dat niemand het FC CUL topic door de shredder heeft gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
die krijg ik altijd als een modje een heel topic door de shredder heeft gehaald
buzzzzzquote:
Kunnen ze dat ook al?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.
quote:
Buzzquote:
whehe.. opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.
ik ben een hersenspinselquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!
Ik post, dus ik besta!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!
quote:
Gisteren wel helemaal blij met de mango/crab/mint variant sushi.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
keukenprins
[..]
ik mag toch hopen dat niemand het FC CUL topic door de shredder heeft gehaald
[..]
buzzzzz
Hm. Oké.quote:
al lijkt het me af en toe wel héél bevredigendquote:
Hell no!quote:
Tuurlijk, dan tellen de KSC topics weer netjes 300 postsquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik proef hier wel een verlangen?
Dat zou wel erg vernieuwend zijn jaquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan tellen de KSC topics weer netjes 300 posts
Behalve die waar ik door het slotje ben gegaanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
soms, heel soms, heb ik een kut-topic van een kut-user en dan, ja dan, dan zou ik ook willen kunnen shreddenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik proef hier wel een verlangen?
Whatever turns you on.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Muck het volgende:
al lijkt het me af en toe wel héél bevredigend
whehehequote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell no!
Ik ben er vrij zeker van dat dat niet zo is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
hell yeahquote:
dat moet een grote bevrediging zijn als het mochtquote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
soms, heel soms, heb ik een kut-topic van een kut-user en dan, ja dan, dan zou ik ook willen kunnen shredden [afbeelding]
of ikquote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve die waar ik door het slotje ben gegaan [afbeelding]
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
soms, heel soms, heb ik een kut-topic van een kut-user en dan, ja dan, dan zou ik ook willen kunnen shredden
Ik zou er 301 van maken, anders komen ze nooit op slotquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan wel zurigequote:
Who cares, dan kan een mod het sluitenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er 301 van maken, anders komen ze nooit op slot.
van die uitgedroogde met van die pitjesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan wel zurigeen geen zoete of uitgedroogde
hell yeahquote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Een orgasme is een bevrediging, posts deleten niet
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
van die uitgedroogde met van die pitjes
jaquote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet een grote bevrediging zijn als het mocht
sorry, liet me even gaanquote:
ja preciesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
300 replies danquote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou er 301 van maken, anders komen ze nooit op slot [afbeelding].
modjes, altijd piepen over minor detailsquote:
Och, dat deed ik sowieso alquote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
modjes, altijd piepen over minor details
ik doe het ookquote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
modjes, altijd piepen over minor details
Nóg een kloon van eer-ikquote:Op maandag 21 januari 2008 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie naam voor een nieuwe kloon van eer-ik
Daarom zijn we toch bij deel 677?quote:
Vrouwenneukerquote:
Ook al nietquote:
quote:
celibatair levende!quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[Nederlandse uitspraak-modus]
Hola
[/Nederlandse uitspraak-modus]
Woallaah..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[Nederlandse uitspraak-modus]
Hola [afbeelding]
[/Nederlandse uitspraak-modus]
Indoneukerquote:
Eén van de weinige, het saaie R&P Singlestopic niet meerekenendquote:
Bij voorkeur wel natuurlijkquote:
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigenquote:
Groot gelijk!quote:
Niet, ik moet eerst van randstad horen wanneer ik langs moet komen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe was het bij Tiscali eer?
ja, ik ben een hardnekkige vrijgezel... al dan niet vrijwilligquote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eén van de weinige, het saaie R&P Singlestopic niet meerekenend
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel natuurlijk [afbeelding]
Alleen is de praktijk toch anders [afbeelding].
[..]
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigen [afbeelding].
Awwwquote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel natuurlijk![]()
Alleen is de praktijk toch anders.
[..]
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigen.
Ik dacht dat je vandaag al langs kon komenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet, ik moet eerst van randstad horen wanneer ik langs moet komen.
Je weet in ieder geval nog hoe het in Nederland gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?
Dat is ook wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag al langs kon komen
naar het schijnt, ik kwam nooit in de kerk en zoquote:Op maandag 21 januari 2008 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval nog hoe het in Nederland gaat [afbeelding]
Het Q-isme is dan ook zwaarquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik ben een hardnekkige vrijgezel... al dan niet vrijwillig.
Onder de 18 zelfs tegenwoordig. Bij onder de 12 maakt de pastoor het nog wel zelf schoonquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?
Ook onder de randjes?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder de 18 zelfs tegenwoordig. Bij onder de 12 maakt de pastoor het nog wel zelf schoon.
quote:
Preciesquote:
En dan zo een vinger die opeens een endeldarmcontrole gaat doen?quote:
Daar zijn pastoors niet vies van hoor....quote:
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zo een vinger die opeens een endeldarmcontrole gaat doen?
misschien heeft Pheno die spulletjes ook welquote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voor [afbeelding].
ZIjn kruis?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voor.
Ik heb ook een "kruis" ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien heeft Pheno die spulletjes ook wel
rare bijbel dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens de bijbel moeten jongetjes besneden worden, scheelt weer in de schoonmaak dan.
Hij is al erg bekeerd daar. Ha, laat die WIldersfilm maar komen!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
bij mijn weten staat dat alleen in koran en thora
ik heb ergens eens gelezen dat het ook in de Bijbel stond. Maar goed, ga niet zoeken waar, boeit me verder geen drol namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
Kennis van zakenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien heeft Pheno die spulletjes ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tuurlijk, een mens moet algemeen ontwikkeld zijnquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
just another manic monday!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |