Ook al nietquote:
quote:
celibatair levende!quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[Nederlandse uitspraak-modus]
Hola
[/Nederlandse uitspraak-modus]
Woallaah..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[Nederlandse uitspraak-modus]
Hola [afbeelding]
[/Nederlandse uitspraak-modus]
Indoneukerquote:
Eén van de weinige, het saaie R&P Singlestopic niet meerekenendquote:
Bij voorkeur wel natuurlijkquote:
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigenquote:
Groot gelijk!quote:
Niet, ik moet eerst van randstad horen wanneer ik langs moet komen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe was het bij Tiscali eer?
ja, ik ben een hardnekkige vrijgezel... al dan niet vrijwilligquote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eén van de weinige, het saaie R&P Singlestopic niet meerekenend
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel natuurlijk [afbeelding]
Alleen is de praktijk toch anders [afbeelding].
[..]
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigen [afbeelding].
Awwwquote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel natuurlijk![]()
Alleen is de praktijk toch anders.
[..]
Ja, ik mag van mijnheer pastoor mijn kuisheidsgordel alleen losmaken om de boel te reinigen.
Ik dacht dat je vandaag al langs kon komenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet, ik moet eerst van randstad horen wanneer ik langs moet komen.
Je weet in ieder geval nog hoe het in Nederland gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?
Dat is ook wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag al langs kon komen
naar het schijnt, ik kwam nooit in de kerk en zoquote:Op maandag 21 januari 2008 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval nog hoe het in Nederland gaat [afbeelding]
Het Q-isme is dan ook zwaarquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik ben een hardnekkige vrijgezel... al dan niet vrijwillig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |