Nu nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent nu gewoon weer elke dag op je werk?
Je moet weer naar de huisarts?quote:
Inleiding Mediavergelijking, over allerlei filosofen en mediawetenschappers die op een bepaalde manier over representatie en nieuwe media schrijvenquote:
Ik betaal al een dikke premiequote:Op maandag 21 januari 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij gaat wel erg vaak, wie gaat dat allemaal betalen
Hij zelf?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Hij gaat wel erg vaak, wie gaat dat allemaal betalen
yup, altijd weer gezellig. Maar ja, het is mijn lichaam, dus mensen die gaan piepen dat ik vaak ga, up yours!quote:
*Aai over bol smilie.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
Alsof ik voor de lol ga, ik ben ondertussen een wandelende apotheek.
Wat een buitengewoon boeiend onderwerp!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inleiding Mediavergelijking, over allerlei filosofen en mediawetenschappers die op een bepaalde manier over representatie en nieuwe media schrijven
Precies, iedereen lekker laten zeiken!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, altijd weer gezellig. Maar ja, het is mijn lichaam, dus mensen die gaan piepen dat ik vaak ga, up yours!
Met je vrouw wel alles goed, ondanks jouw aanwezigheid?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
Het is dat ik een vrouw thuis heb zitten, anders had ik allang met de audi een boom geknuffeld. Dan word je tenminste wel opgenomen
True truequote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
Het is dat ik een vrouw thuis heb zitten, anders had ik allang met de audi een boom geknuffeld. Dan word je tenminste wel opgenomen
*kijktquote:Op maandag 21 januari 2008 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Met je vrouw wel alles goed, ondanks jouw aanwezigheid?
ZIe PIquote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
garpje mensen, garpje
Kutnewbiequote:Op maandag 21 januari 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zie ik niet en ik kan ze ook niet plaatsen
Typhuszooiquote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Maar irl krijg ik er redelijk de schijt van.
Het liefst zou ik weer normaal kunnen sporten, maar een half uur fietsen is al vermoeiend, om maar niet te spreken van de buikklachten er na.
De schijt... das ook niets nieuws voor jou...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Het liefst zou ik weer normaal kunnen sporten, maar een half uur fietsen is al vermoeiend, om maar niet te spreken van de buikklachten er na.
Kan het volledig begrijpen. Geloof dat de h.a. ook wel wat meer begrijpelijk was?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
VH1 hierquote:
P0wnedquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Altijd leuk, zo'n spamfilter!
Beller: 'Ja, ik krijg heel veel mail van jullie.'
Ik: 'Even kijken... ja, dat kan kloppen. Ons spamfilter heeft uw e-mail als spam teruggestuurd en uw provider blijft proberen het opnieuw te sturen.'
Beller: 'En nu? Ik heb er al ruim 60 van jullie gehad.'
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.'
En het feestvarken zelf laat zich hier niet eens zienquote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt
Meer kan ik echt niet op
Slecht ingesteld als je ze allemaal terug stuurt. Ik stuur er maximaal 10 per dag terug, scheelt mij ook weer verkeer.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik: 'Even kijken... ja, dat kan kloppen. Ons spamfilter heeft uw e-mail als spam teruggestuurd en uw provider blijft proberen het opnieuw te sturen.'
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.' [afbeelding]
pwnquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.'
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt [afbeelding]
Meer kan ik echt niet op [afbeelding]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het feestvarken zelf laat zich hier niet eens zien.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ze draaien ook Celine Dion hoor ik net [afbeelding]
Wel zo effectief natuurlijk om het wereldwijde spampercentage niet te laten dalenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Slecht ingesteld als je ze allemaal terug stuurt. Ik stuur er maximaal 10 per dag terug, scheelt mij ook weer verkeer.
Rose zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopen [afbeelding]
Ze moet niet zuipen, ze moet neuken!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopen
Goed puntquote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel zo effectief natuurlijk om het wereldwijde spampercentage niet te laten dalen [afbeelding].
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt [afbeelding]
Meer kan ik echt niet op [afbeelding]
komt na het zuipen welquote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet niet zuipen, ze moet neuken!
Dan had je naar haar toe moeten gaanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet niet zuipen, ze moet neuken!
Dat is meestal niet de beste sexquote:
Ik weet niet eens over wie we het hebbenquote:
M-Mquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie we het hebben
Ah, waar is die ooAoo?quote:
quote:
jammer dan. ik ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie we het hebben [afbeelding]
Het is OA en hier ben ik!quote:
Oh, je kent haar vast nog wel van GC SC en voorgaande SCs in GCquote:
Technisch gezien is M-M de kloonquote:
Zelfde verhaal als eer-ik / bierik dusquote:
Net als eer-ik en Muck...quote:
suggestief. -1quote:Op maandag 21 januari 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je naar haar toe moeten gaan [afbeelding]
Alleen gebruikt Muck het andere account niet meer en heeft ze er geen wachtwoord meer van. Geen behoefte aan ook niet trouwens.quote:
Dat terzijde; Muck is dus niet haar originele accountquote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen gebruikt Muck het andere account niet meer en heeft ze er geen wachtwoord meer van. Geen behoefte aan ook niet trouwens.
zo las ik die ookquote:
Hell noquote:
Dat is dan weer geheel correctquote:Op maandag 21 januari 2008 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dat terzijde; Muck is dus niet haar originele account
preciesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen gebruikt Muck het andere account niet meer en heeft ze er geen wachtwoord meer van. Geen behoefte aan ook niet trouwens.
ik ookquote:
danny toch? ofzoiets?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn orginele account? uh
het is een fascinatie hierzoquote:
het intrigeert mequote:
"Want daarom". Blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
het intrigeert me
waarom dóén mensen zoeiets?
hey kloon Muckquote:Op maandag 21 januari 2008 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
precies [afbeelding]
[..]
ik ook [afbeelding]
tevens: hoi [afbeelding]
Eetsmakelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Want daarom". Blijkbaar.
En nu ga ik een bouillon drinken.
Omdat een schizofreen nooit alleen is, natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
het intrigeert me
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat blijktquote:Op maandag 21 januari 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is een fascinatie hierzo [afbeelding]
14quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat een schizofreen nooit alleen is, natuurlijk.
Omdat appelquote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
het intrigeert me
omdat appelquote:Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engquote:
beheurlijk jaquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
beheurlijk ja
en ja, het is gelukt, ik kom er net vandaan
Dit is mijn enige account hierquote:Op maandag 21 januari 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn orginele account? uh
die krijg ik altijd als een modje een heel topic door de shredder heeft gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
hey, eentje die ik nog niet kende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |