Typhuszooiquote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Maar irl krijg ik er redelijk de schijt van.
Het liefst zou ik weer normaal kunnen sporten, maar een half uur fietsen is al vermoeiend, om maar niet te spreken van de buikklachten er na.
De schijt... das ook niets nieuws voor jou...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Het liefst zou ik weer normaal kunnen sporten, maar een half uur fietsen is al vermoeiend, om maar niet te spreken van de buikklachten er na.
Kan het volledig begrijpen. Geloof dat de h.a. ook wel wat meer begrijpelijk was?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
VH1 hierquote:
P0wnedquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Altijd leuk, zo'n spamfilter!
Beller: 'Ja, ik krijg heel veel mail van jullie.'
Ik: 'Even kijken... ja, dat kan kloppen. Ons spamfilter heeft uw e-mail als spam teruggestuurd en uw provider blijft proberen het opnieuw te sturen.'
Beller: 'En nu? Ik heb er al ruim 60 van jullie gehad.'
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.'
En het feestvarken zelf laat zich hier niet eens zienquote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt
Meer kan ik echt niet op
Slecht ingesteld als je ze allemaal terug stuurt. Ik stuur er maximaal 10 per dag terug, scheelt mij ook weer verkeer.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik: 'Even kijken... ja, dat kan kloppen. Ons spamfilter heeft uw e-mail als spam teruggestuurd en uw provider blijft proberen het opnieuw te sturen.'
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.' [afbeelding]
pwnquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik:'Nou, wij hebben er 383 van u gekregen, dus dan komen er nog een paar uw kant op.'
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt [afbeelding]
Meer kan ik echt niet op [afbeelding]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het feestvarken zelf laat zich hier niet eens zien.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ze draaien ook Celine Dion hoor ik net [afbeelding]
Wel zo effectief natuurlijk om het wereldwijde spampercentage niet te laten dalenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Slecht ingesteld als je ze allemaal terug stuurt. Ik stuur er maximaal 10 per dag terug, scheelt mij ook weer verkeer.
Rose zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopen [afbeelding]
Ze moet niet zuipen, ze moet neuken!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren zeker teveel gezopen
Goed puntquote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel zo effectief natuurlijk om het wereldwijde spampercentage niet te laten dalen [afbeelding].
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef MPG het volgende:
Bij het 6e gebakje ben ik afgehaakt [afbeelding]
Meer kan ik echt niet op [afbeelding]
komt na het zuipen welquote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet niet zuipen, ze moet neuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |