Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
hey, eentje die ik nog niet kende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
die krijg ik altijd als een modje een heel topic door de shredder heeft gehaald
keukenprinsquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Het is hier ook gelukt, een dampend kopje instantsoep.
ik mag toch hopen dat niemand het FC CUL topic door de shredder heeft gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
die krijg ik altijd als een modje een heel topic door de shredder heeft gehaald
buzzzzzquote:
Kunnen ze dat ook al?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.
quote:
Buzzquote:
whehe.. opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen wel door een slotje gepost hebben en dan "per ongeluk" het hele topic in de prullenabk gegooid hebben ipv hun eigen post.
ik ben een hersenspinselquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!
Ik post, dus ik besta!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: dit topic bestaat niet, de poster bestaan niet, alles is een hersenspinsel van hij of zij die wel bestaat!
quote:
Gisteren wel helemaal blij met de mango/crab/mint variant sushi.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
keukenprins
[..]
ik mag toch hopen dat niemand het FC CUL topic door de shredder heeft gehaald
[..]
buzzzzz
Hm. Oké.quote:
al lijkt het me af en toe wel héél bevredigendquote:
Hell no!quote:
Tuurlijk, dan tellen de KSC topics weer netjes 300 postsquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik proef hier wel een verlangen?
Dat zou wel erg vernieuwend zijn jaquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan tellen de KSC topics weer netjes 300 posts
Behalve die waar ik door het slotje ben gegaanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan tellen de KSC topics weer netjes 300 posts
soms, heel soms, heb ik een kut-topic van een kut-user en dan, ja dan, dan zou ik ook willen kunnen shreddenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik proef hier wel een verlangen?
Whatever turns you on.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Muck het volgende:
al lijkt het me af en toe wel héél bevredigend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |