Onder de 18 zelfs tegenwoordig. Bij onder de 12 maakt de pastoor het nog wel zelf schoonquote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt de pastoor dat niet meer doen? Owh, wacht, is dat misschien alleen voor jongetjes onder de 12 jaar?
Ook onder de randjes?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder de 18 zelfs tegenwoordig. Bij onder de 12 maakt de pastoor het nog wel zelf schoon.
quote:
Preciesquote:
En dan zo een vinger die opeens een endeldarmcontrole gaat doen?quote:
Daar zijn pastoors niet vies van hoor....quote:
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zo een vinger die opeens een endeldarmcontrole gaat doen?
misschien heeft Pheno die spulletjes ook welquote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voor [afbeelding].
ZIjn kruis?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die pastoor ander gereedschap voor.
Ik heb ook een "kruis" ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien heeft Pheno die spulletjes ook wel
rare bijbel dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens de bijbel moeten jongetjes besneden worden, scheelt weer in de schoonmaak dan.
Hij is al erg bekeerd daar. Ha, laat die WIldersfilm maar komen!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
bij mijn weten staat dat alleen in koran en thora
ik heb ergens eens gelezen dat het ook in de Bijbel stond. Maar goed, ga niet zoeken waar, boeit me verder geen drol namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
Kennis van zakenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
rare bijbel dan.
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien heeft Pheno die spulletjes ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tuurlijk, een mens moet algemeen ontwikkeld zijnquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen bij Pheno heet het anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
just another manic monday!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |