abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:40:36 #251
151515 verita
Happy days
pi_60301255
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
(knip verhaal )Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
Sorry Fusionfreak, maar je hebt al jaren een andere keus: stoppen met dit persé willen.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_60301326
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Ook vind de advocaat het onredelijk om op basis van een paar rijtesten te oordelen dat iemand definitief ongeschikt zou zijn,
Daarvoor moet je eerst 3 mensen doodrijden
A mind with a heart of it's own
pi_60303454
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Ik hoop dat je de boel op zit te naaien

Ik kan er gewoon niet bij dat er werkelijk mensen zijn die zo dom en naief zijn
Ergens is dit topic (of één ven de voorgaande topics) staat de diagnose die door de psychiater is gesteld. Alle acties van TS passen precies in dit verhaal. Hij is niet dom, niet naiëf maar (let op: vaktaal) de draadjes in zijn hersenpan sluiten iets anders aan als bij ons.

En daarom heeft het CBR gegronde redenen om hem niet rijbevoegd te verklaren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_60309797
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Cat22 het volgende:
de draadjes in zijn hersenpan sluiten iets anders aan als bij ons.
Wij normale mensen noemen dat: kortsluiting.
Iets dat erg gevaarlijk is.
Maar TS zal ook dat aanvechten en zeggen dat dat slechts de mening is van iedereen inclusief vakmensen, en dat er best een mogelijkheid bestaat dat kortsluiting NIET gevaarlijk is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61053326
Heb vandaag bericht gekregen van het CBR dat ze het derde verzoek van mijn nieuwe ingestuurde eigen verklaring niet meer in behandeling willen nemen omdat ik geen nieuwe medische gegevens kan aandragen. Ik wordt vdan ook niet doorvewezen naar een derde psychater voor een nieuwe herkeuring. Uiteraard heb ik hiertegen meteen bezwaar aangetekend met het verzoek om alsnog doorverwezen te worden naar een derde psychiater die mijn geval dan opnieuw moet beoordelen. Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken. In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan. Indien mijn vordering bij de rechter om geschiktheids verklaring te krijgen wordt afgewezen dan ga ik in cassatie bij de raad van state en zal mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.

Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de uitspraak van de rechter, voor het CBR ben ik uitgeprocedeerd.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:50:59 #256
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61053356
FF
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:54:22 #257
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_61053433
Schitterend...dadelijk mag TS alsnog examen doen en zakt 'ie gewoon elke keer om het CBR dat aan de instructeur opdraagt
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61053854
Als je zovaak bent gezakt, en je bezwaar wordt al niet eens meer goedgekeurd, verwacht je dan echt dat nog 1 rijexamen wel zal lukken?
pi_61054097
Ik post ook nog maar eens een dan zodat dit topic sneller vol is en niet meer in de active topics komt
pi_61054502
pi_61056180
Nou ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Als je denkt dat je in je recht staat dan moet je dat gewoon doen.
pi_61056361
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:50 schreef Willy84 het volgende:
Nou ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Als je denkt dat je in je recht staat dan moet je dat gewoon doen.
Jij volgt deze reeks niet echt he?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:10:01 #263
109065 sungaMsunitraM
pi_61057439
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:49 schreef Fusionfreak het volgende:
Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken lekker uren te schrijven
Correctie
pi_61058464
kansloos verhaal maar wel amusant zo laat op de vrijdagnacht. Dat TS nog geen last van zijn rug heeft van die meters dikke betonnen plaat voor zijn hoofd gaat alle besef te boven.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_61058468
Hup nog maar een om dit topic snel vol te krijgen en dan weg ermee. Of krijgen we nog een deeltje drie waarbij TS in beroep gaat tegen zijn advocaat en een bodemprocedure start om van het autorijden een onvervreemdbaar basis recht te maken dat in de grondwet moet komen.
Ik voel een nieuwe partij opkomen: "jullie zijn gek en ik niet.nl"
Supra Groningam Nihil
pi_61059036
Respect voor je vastberadenheid, TS.

Voor de rest heb je wel een enorme plaat voor je kop, maar dat maakt niet uit. Des te vermakelijker is het leesvoer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_61060635
quote:
Heb vandaag bericht gekregen van het CBR dat ze het derde verzoek van mijn nieuwe ingestuurde eigen verklaring niet meer in behandeling willen nemen omdat ik geen nieuwe medische gegevens kan aandragen. Ik wordt vdan ook niet doorvewezen naar een derde psychater voor een nieuwe herkeuring. Uiteraard heb ik hiertegen meteen bezwaar aangetekend met het verzoek om alsnog doorverwezen te worden naar een derde psychiater die mijn geval dan opnieuw moet beoordelen. Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken. In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan. Indien mijn vordering bij de rechter om geschiktheids verklaring te krijgen wordt afgewezen dan ga ik in cassatie bij de raad van state en zal mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.

Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de uitspraak van de rechter, voor het CBR ben ik uitgeprocedeerd.
Hehe, we hebben dus het stadium bereikt van 'geen nieuwe medische feiten'. Die bezwaarzaak gaat een makkie worden voor het CBR.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:03:56 #268
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61063567
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 04:59 schreef Deetch het volgende:
Hup nog maar een om dit topic snel vol te krijgen en dan weg ermee. Of krijgen we nog een deeltje drie waarbij TS in beroep gaat tegen zijn advocaat en een bodemprocedure start om van het autorijden een onvervreemdbaar basis recht te maken dat in de grondwet moet komen.
Ik voel een nieuwe partij opkomen: "jullie zijn gek en ik niet.nl"
Natuurlijk krijgen we nog een deel 3.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61074584
dat die kerel nog geld over heeft om te eten..... a;;es gaat in de advocaat, postzegels, rijlessen en andere koekoe dingen......
en daar boven op nog een slok gemeenschapsgeld..... Tja, een echte autist. Ik wil het nu zoals ik het wil.
uit een aspergernest
pi_61074943
wat een koning is TS zeg .
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:22:12 #271
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61080235
quote:
In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan.
En als die je ook ongeschikt vindt? Weer naar de rechter voor een 4e psychiater?
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:22:53 #272
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61080241
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef wendytje het volgende:
en daar boven op nog een slok gemeenschapsgeld.....
Deze mongool kost de maatschappij letterlijk tonnen om z'n gram te halen.
pi_61080699
quote:
mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.
Haha, een minister die even gaat beloeren of een of andere idioot wel z'n rijbewijsje mag gaan halen.

Best lollig topic, ik hoop dat het nog even door gaat zo
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:21:15 #274
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_61084760
en als de rechter een verkeerde uitspraak doet is die ook ongeschikt
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:59:21 #275
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61088240
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:22 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Deze mongool kost de maatschappij letterlijk tonnen om z'n gram te halen.
Mooi gezegd
pi_61088262
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_61093375
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:21 schreef Telates het volgende:
en als de rechter een verkeerde uitspraak doet is die ook ongeschikt
Precies. Want ze hebben hem nog nooooooit zien rijden! Dus hoe kunnen ze dan een oordeel vellen. Toch?
pi_61098744
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:22 schreef CraZaay het volgende:

[..]

En als die je ook ongeschikt vindt? Weer naar de rechter voor een 4e psychiater?
Uiteindelijk kan hij door naar de Raad van State en dan naar het Europees hof voor de Rechten van de Mens. Daarna zijn de mogelijkheden uitgeput, en heeft hij nog steeds geen rijbewijs. Dan gaat hij waarschijnlijk herzieningsverzoeken doen die routineus afgewezen worden omdat er zich geen veranderingen in zijn medische situatie hebben voorgedaan.
pi_61102677
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef HiZ het volgende:
Uiteindelijk kan hij door naar de Raad van State en dan naar het Europees hof voor de Rechten van de Mens. Daarna zijn de mogelijkheden uitgeput, en heeft hij nog steeds geen rijbewijs. Dan gaat hij waarschijnlijk herzieningsverzoeken doen die routineus afgewezen worden omdat er zich geen veranderingen in zijn medische situatie hebben voorgedaan.
En uiteindelijk zal ie koningin Beatrix en WimLex een smeekbrief schrijven denk ik.
pi_61103462
Als TS zichzelf zo goed vindt rijden waarom dan niet gewoon een auto gekocht en op de weg ermee. Je schijnt je toch niks aan te trekken van instanties, waarom zou je dan wel braaf een rijbewijs gaan halen.
Supra Groningam Nihil
pi_61104282
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:25 schreef Deetch het volgende:
Als TS zichzelf zo goed vindt rijden waarom dan niet gewoon een auto gekocht en op de weg ermee. Je schijnt je toch niks aan te trekken van instanties, waarom zou je dan wel braaf een rijbewijs gaan halen.
Point taken

Kom op joh, TS: koop een auto en de weg er mee op!
Wat maakt het nou uit of je een gevaar op de weg bent of niet En af en toe iemand van de sokken rijdt.
pi_61706539
Heb vandaag een dikke envelop van mijn advocaat ontvangen met daarin het bezwaarschrift dat deze week naar de rechtbank in Maastricht gaat, het is een lijvig verslag met goede onderbouwing en motivatie. De advocaat heeft al eens eerder een gelijksoortige zaak meegemaakt en vind en heeft ondekt dat het CBR te eenzijdig een besluit genomen heeft puur op basis van slechts één geneeskundig verslag. Ik ben redelijk optimistisch dat er een goede uitspraak voor mij in gaat zitten, of iig dat het CBR de zaak moet overdoen. waarschijnlijk zal in de loop van oktober of november een hoorzitting plaatsvinden en mischien in december of junuari 2009 een uitspraak. Maar voordat het zover is zal de rechtbank eerst het bezwaar naar het CBR sturen waarna het CBR met een verweerschrift zal reageren.

Mocht de rechter mij in het gelijk stellen dan wilt mijn advocaat tevens een civiele procedure tegen het CBR beginnen voor de ten onrechte gemaakte (medische keuringen) teruggevorderd te krijgen en dat kan al gauw oplopen tot velen honderden euro's ook mijn theorie certificaat verloop in oktober van dit jaar ook deze kosten wil ik terugbetaald hebben omdat ik buiten mijn schuld om niet aan mijn rijopleiding heb kunnen beginnen.

Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden geworden die tot mijn ongeschiktheid heeft geleid terwijl in december 2007 nog voor 5 jaar geschikt was verklaard door en psychiater.
pi_61706644
Fijne advocaat heb jij, er is helemaal geen enkele reden om een aparte civiele procedure te gaan starten voor een schadevergoeding. Overigens, er is niet 'slechts één' medische rapportage. En waar het psychiatrische oordeel betreft; het laatste is het enige dat telt.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:12:23 #284
109065 sungaMsunitraM
pi_61706646
Tof! Succes! Laat ff weten wat er uit die hoorzitting komt!
pi_61706679
The story continues...
TS, Natuurlijk zegt je advocaat dat. Hij heeft gezien hoe vasthoudend je bent, je bent dus de ideale klant. Zolang je hem betaald zegt ie precies wat je wil horen.
Ik zeg het nog een keer, ik heb niet de bedoeling je te kwetsen: typisch persevererend gedrag van iemand met een stoornis uit het autistisch spectrum. Niets tegenin te brengen
pi_61706795
  woensdag 17 september 2008 @ 17:20:10 #287
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61706806
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
The story continues...
typisch persevererend gedrag
Was da?
pi_61706909
Het blijven volharden in iets, blijven herhalen van dingen, woorden, acties, gedrag --> koste wat kost.
Kenmerkend voor sommige mensen die last hebben van bepaalde autistische stoornissen.
pi_61707105
quote:
The story continues...
TS, Natuurlijk zegt je advocaat dat. Hij heeft gezien hoe vasthoudend je bent, je bent dus de ideale klant. Zolang je hem betaald zegt ie precies wat je wil horen.
Ik zeg het nog een keer, ik heb niet de bedoeling je te kwetsen: typisch persevererend gedrag van iemand met een stoornis uit het autistisch spectrum. Niets tegenin te brengen
Ik heb in mijn werk te maken met zo iemand ook. Haar uitkering is ingetrokken en in de hele procedure zit ze de hele tijd te eisen dat wij gaan communiceren in het Engels (dat we dus ook alles vertalen). Doen we dus niet. En zij blijft zich inbeelden dat het een recht is. Met als resultaat dat ze een vervangende (tijdelijke) uitkering niet had aangevraagd omdat 'het formulier in het Nederlands was'. Ik heb toen uiteindelijk een mail aan haar gestuurd met de mededeling dat als ze geld nodig had het weinig nut had om tegen mij te gaan zeuren en dat ze maar een aanvraag moest indienen. Binnen één dag hingen die mensen dus aan de lijn dat er 'iemand was die formulieren in het Engels wilde'. Ik heb ze toen gezegd dat ze dat gewoon moeten weigeren
pi_61708312
ik geloof niet dat TS een echt persoon is.

meester kloon dat wel.
pi_61708853
En anders kan TS altijd nog een link naar dit topic naar de rechter sturen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61708976
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]De advocaat heeft al eens eerder een gelijksoortige zaak meegemaakt en vind en heeft ondekt dat het CBR te eenzijdig een besluit genomen heeft puur op basis van slechts één geneeskundig verslag. Ik ben redelijk optimistisch dat er een goede uitspraak voor mij in gaat zitten, of iig dat het CBR de zaak moet overdoen.
[..]
Hoezo één geneeskundig verslag Ik dacht dat je al meer belastingcenten verspilt dan dat

Ja, een goede uitspraak voor jou, egoïst! En hoe denk je dat het straks gaat wanneer andere mensen jou tegenkomen op staat... zal het er voor hen dan ook positief uitzien?
In dit soort gevallen moet je net even iets verder kijken dan je eigen neus lang is
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 september 2008 @ 20:45:00 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61712645
De rechtbank in Maastricht Waarschuw me svp mocht je met de auto komen, dan kan ik mijn dochter binnenhouden!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61719001
quote:
The story continues...
Je begrijpt vast wel dat deze client procedeert onder toevoeging oftewel gesubsidierde rechtsbijstand. Eige bijdrage is afhankelijk van inkomen.
pi_61732750
Loopt dit nu nog? .
Waarom haal je je brommerrijbewijs niet en ga je in zo een 45 km koekblik rijden?
pi_61735053
Hij heeft een brommerrijbewijs en hij heeft zijn brommer al een keer total-loss gereden
pi_62394785
Weer bijna een maandje verder en word het nog wat?
............................
pi_62394805
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:25 schreef Deetch het volgende:
Daar kun je jarenlang met wegkomen bij fatsoenlijk rijgedrag.
***** Kraak.....
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:35:35 #299
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_62395236
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 04:07 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Daar kun je jarenlang met wegkomen bij fatsoenlijk rijgedrag
En daar zal het als misgaan bij TS.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_62396009
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:35 schreef MaLo het volgende:
En daar zal het als misgaan bij TS.
En fatsoenlijk postgedrag
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')