Point takenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:25 schreef Deetch het volgende:
Als TS zichzelf zo goed vindt rijden waarom dan niet gewoon een auto gekocht en op de weg ermee. Je schijnt je toch niks aan te trekken van instanties, waarom zou je dan wel braaf een rijbewijs gaan halen.
Was da?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
The story continues...![]()
typisch persevererend gedrag
Ik heb in mijn werk te maken met zo iemand ook. Haar uitkering is ingetrokken en in de hele procedure zit ze de hele tijd te eisen dat wij gaan communiceren in het Engels (dat we dus ook alles vertalen). Doen we dus niet. En zij blijft zich inbeelden dat het een recht is. Met als resultaat dat ze een vervangende (tijdelijke) uitkering niet had aangevraagd omdat 'het formulier in het Nederlands was'. Ik heb toen uiteindelijk een mail aan haar gestuurd met de mededeling dat als ze geld nodig had het weinig nut had om tegen mij te gaan zeuren en dat ze maar een aanvraag moest indienen. Binnen één dag hingen die mensen dus aan de lijn dat er 'iemand was die formulieren in het Engels wilde'. Ik heb ze toen gezegd dat ze dat gewoon moeten weigerenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
TS, Natuurlijk zegt je advocaat dat. Hij heeft gezien hoe vasthoudend je bent, je bent dus de ideale klant. Zolang je hem betaald zegt ie precies wat je wil horen.
Ik zeg het nog een keer, ik heb niet de bedoeling je te kwetsen: typisch persevererend gedrag van iemand met een stoornis uit het autistisch spectrum. Niets tegenin te brengen
Hoezo één geneeskundig verslagquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]De advocaat heeft al eens eerder een gelijksoortige zaak meegemaakt en vind en heeft ondekt dat het CBR te eenzijdig een besluit genomen heeft puur op basis van slechts één geneeskundig verslag. Ik ben redelijk optimistisch dat er een goede uitspraak voor mij in gaat zitten, of iig dat het CBR de zaak moet overdoen.
[..]
Je begrijpt vast wel dat deze client procedeert onder toevoeging oftewel gesubsidierde rechtsbijstand. Eige bijdrage is afhankelijk van inkomen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
TS, Natuurlijk zegt je advocaat dat. Hij heeft gezien hoe vasthoudend je bent, je bent dus de ideale klant. Zolang je hem betaald zegt ie precies wat je wil horen.
Daar kun je jarenlang met wegkomen bij fatsoenlijk rijgedrag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:25 schreef Deetch het volgende:
Als TS zichzelf zo goed vindt rijden waarom dan niet gewoon een auto gekocht en op de weg ermee. Je schijnt je toch niks aan te trekken van instanties, waarom zou je dan wel braaf een rijbewijs gaan halen.
En daar zal het als misgaan bij TS.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 04:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar kun je jarenlang met wegkomen bij fatsoenlijk rijgedrag
En fatsoenlijk postgedragquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:35 schreef MaLo het volgende:
En daar zal het als misgaan bij TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |