abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 20:27:02 #201
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56207384
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hij mag mijn auto kopen met 200 euro korting, als FOK!kers onder elkaar.

Wil ik wel een handtekening van Meki.

ik zie het al een echte kanjer dus _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 21 januari 2008 @ 20:27:49 #202
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56207397
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef Meki het volgende:

[..]
teddybeer alles is verbrand..
klootzakken!
pi_56207418
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is een goede auto .. niks verkeerds ermee
Alleen een probleem is dat alles is verbrand .. Alles wat er in de auto zat
belangrijke papieren , afspraken , teddybeer alles is verbrand..
we pesten je veel , maar serieus vind ik dit heel lullig voor je, moet er niet aan denken dat mij dat overkwam.

Vooral de dierbare spullen uit de auto, die zijn misschien nog wel erger.

Teddybeer??
pi_56207485
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik zie het al een echte kanjer dus _!
Ach, zo ben ik, grote bek, klein hartje.

pi_56208754
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

we pesten je veel , maar serieus vind ik dit heel lullig voor je, moet er niet aan denken dat mij dat overkwam.

Vooral de dierbare spullen uit de auto, die zijn misschien nog wel erger.

Teddybeer??
jah dit is echt een harde klap voor me
de auto betekende zoveel voor me
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56208809
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1171521.html#more

je bent beroemd meki klote he dat tuig? ben je de dader al op het spoor?

Meki stemt wilders
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56208923
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Osdorp dus.
Meki, ik heb met je te doen.
Dan maar burgerwachten instellen?
Ben je voor of tegen Meki, om het vandalistische tuig, ongeacht etnische afkomst keihard aan te pakken, als Cohen en consorten ons weer eens laten stikken als burgers?
Ik ga binnenkort naar gemeentehuis en ik w8 tot in een gesprek krijg met de burgemeester
eerder ga ik niet weg
pi_56208987
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah daar is het gevonden.
ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.

ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen

Naar de topman van achmea Op de thee bij Cohen
  maandag 21 januari 2008 @ 21:37:57 #209
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_56209024
Ze hebben hier laatst 26 auto's opengemaakt en de radio's gestolen.
Die van de buren is gejat, van de overburen, en die van ons zit er gelukkig nog in. Terwijl we 1 van de duurste auto's uit de straat hebben.
0 topics op naam. 14.gif
pi_56209039
Meki, film je het wel even allemaal wat je nu gaat ondernemen
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:40:01 #211
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56209070
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
Ze hebben hier laatst 26 auto's opengemaakt en de radio's gestolen.
Die van de buren is gejat, van de overburen, en die van ons zit er gelukkig nog in. Terwijl we 1 van de duurste auto's uit de straat hebben.
kan dat dan met een panda fire?
pi_56209120
Met de burgemeester praten, buurtonderzoek plegen, bla bla bla. Meki, zit niet zo interessant te doen, want dat is hoogstwaarschijnlijk precies de reden dat iemand zich zodanig aan je heeft zitten irriteren, dat 'ie fikkie met je auto heeft gespeeld. Je probeert je door het rondgooien van inhoudloze wanargumenten en hoog van de toren te blazen in elke degelijke discussie tevergeefs te mengen, maar maakt enkel van tig mensen de pis lauw. Wellicht probeert de persoon, of personen, die je auto in de hens gezet hebben je te vertellen om eens je grote waffel te houden. Lijkt me heel verstandig dat je deze hint dan ook in je miniscule brein opneemt, en eens kapt met jezelf zo offensief en interessant te profileren.
pi_56209168
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Tuvai.net het volgende:
Met de burgemeester praten, buurtonderzoek plegen, bla bla bla. Meki, zit niet zo interessant te doen, want dat is hoogstwaarschijnlijk precies de reden dat iemand zich zodanig aan je heeft zitten irriteren, dat 'ie fikkie met je auto heeft gespeeld. Je probeert je door het rondgooien van inhoudloze wanargumenten en hoog van de toren te blazen in elke degelijke discussie tevergeefs te mengen, maar maakt enkel van tig mensen de pis lauw. Wellicht probeert de persoon, of personen, die je auto in de hens gezet hebben je te vertellen om eens je grote waffel te houden. Lijkt me heel verstandig dat je deze hint dan ook in je miniscule brein opneemt, en eens kapt met jezelf zo offensief en interessant te profileren.
Zo wist niet mat je met dat tuig omging
pi_56209198
Niet om onaardig te doen , Meki.

Maar als jij je auto all-Risk of WA-Casco had verzekerd, had je gewoon uitbetaald gekregen.

Je bent waarschijnlijk gewoon WA verzekerd, en dan betalen ze dit soort dingen niet uit, terecht.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:50:24 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 21 januari 2008 @ 22:03:03 #216
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_56209679
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Tuvai.net het volgende:
Klootzak!
Zak in de klei!

Ik las toevallig het volgende in het GeenStijl stukje:
quote:
...alvorens de daders richting Siberië zijn afgevoerd.
Och, hebben ze mijn reactie gelezen?

En Meki, ik zit met de gedachte om een multi-culti anti-aso knokploeg op te richten, kunnen we lekker klotenmocros, kutkaalkoppies en andere paupers onder vuisten nemen.
Lijkt je dat wat?

In ieder geval, succes ermee.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  maandag 21 januari 2008 @ 22:39:19 #217
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_56210657
meki.justgotowned.com
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
  maandag 21 januari 2008 @ 22:48:40 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56210965
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Kanjer het volgende:
Maar als jij je auto all-Risk of WA-Casco had verzekerd, had je gewoon uitbetaald gekregen.
Wat was de dagwaarde van een ford uit 1991 ook alweer?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56211089
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat was de dagwaarde van een ford uit 1991 ook alweer?

200 a 250 euro?
  maandag 21 januari 2008 @ 23:11:52 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56211717
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig geen criminelen
ik overweeg om Wilders te stemmen nu
Meki heeft het licht gezien. Maar heb je ze niet toevallig 'rampzalig geprovoceerd'?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 21 januari 2008 @ 23:13:38 #221
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_56211766
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

kan dat dan met een panda fire?
Wij rijden heul geen Panda.
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 21 januari 2008 @ 23:24:09 #222
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_56212054
Meki heeft altijd criminelen veroordeeld. Dus iedereen die nu zit te lachen heeft nooit zijn posts helemaal gelezen. Ook was hij de eerste om de rellen te veroordelen en de relschoppers tuig te noemen.

Meki je hebt mn steun, hopelijk snel een nieuwe auto voor je.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:34:33 #223
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56212332
Ach ik vind het goed dat zn auto is afgefikt!

I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_56212654
Balen zeg. Die eikels moeten met hun tengels van andermans spullen afblijven.
Signature
pi_56212964
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo wist niet mat je met dat tuig omging
En wederom bevestig je me alleen maar. Echt, jij gaat het nog ver schoppen hoor.
pi_56213227
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig geen criminelen
ik overweeg om Wilders te stemmen nu
Nu alle hooggeplaatste linksen nog het licht laten zien.
url
pi_56215968
Zo te zien valt het wel mee even met een spons erdoor en hij is weer als nieuw
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:02:50 #228
176916 Karrs
2007-2017
pi_56216722
quote:
Op maandag 21 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee volgens de verzekering had je brandverzekering moeten nemen...

ik snap echt niet hoe moeilijk ze doen tegen slachtoffers
blijkbaar krijgen hier de daders alle hulp ...
*Grinnik*
Daar lijkt het af en toe wel op.

Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.

Sterkte ermee. Hopen maar dat je snel weer een nieuwe ouwe hebt.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56216860
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.
Triest maar waar, auto met spullen nodigt uit tot inbraak.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:29:03 #230
97745 Thorical
finding a way
pi_56218181
Maar ze hebben wel goede koffie op August Allebéplein als je aangifte doet.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:59:44 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56218853
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Minder erg dan je auto nooit meer terug zien. Onzeker blijven over het lot van je trouwe vierwieler. Misschien is hij op een bruute manier aan z'n einde gekomen. Hoe waren z'n laatste momenten. Heeft hij veel geleden? Of misschien, heel misschien, werkt 'ie nog?... Wordt 'ie goed behandeld?

Dat zijn gewoon vragen die dan voor de rest van je leven op onvrijwillige momenten door je hoofd schieten. Elke dag van je elven sterf je een beetje van binnen door de onzekerheid en moedeloosheid en de enige manier om daar mee om te gaan is door dag voor dag te leven... leven... en hopen dat de volgende dag je het lichtpuntje zal brengen. Een telefoontje van het RDW of de KLPD. Iets waardoor je eindelijk dit hoofdstuk van je leven kan afsluiten.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_56219097
Het is maar een auto ding!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:16:08 #233
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56219253
Geloof er nog steeds niet veel van. Eerst een foto van uitgebrande auto + nummerplaat anders is dit gewoon een hoax.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_56219785
hmjah sorry, dit is wat je krijgt als je fok jaren loopt te vervuilen met je kut-topics.
pi_56219870
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Barachem het volgende:

[..]

Klootzak! [afbeelding]
Zak in de klei! [afbeelding]

Ik las toevallig het volgende in het GeenStijl stukje:
[..]

Och, hebben ze mijn reactie gelezen? [afbeelding]

En Meki, ik zit met de gedachte om een multi-culti anti-aso knokploeg op te richten, kunnen we lekker klotenmocros, kutkaalkoppies en andere paupers onder vuisten nemen.
Lijkt je dat wat? [afbeelding] [afbeelding]

In ieder geval, succes ermee.
Klootzak? Waarheid!
pi_56234814
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hmjah sorry, dit is wat je krijgt als je fok jaren loopt te vervuilen met je kut-topics.
oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
pi_56234864
Meki, je kan ook gewoon gezond rechts stemmen i.p.v.direct extreem-rechts.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56235214
Kan je eindelijk een echte auto gaan kopen!
En nooit je papieren in je auto laten liggen. Gezien de persoon die je bent heb ik hier aardig wat leedvermaak!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:54:23 #239
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56235665
Meki hoe bevalt de eerste kennis making met kansjongeren je?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56235714
WTF is dat voor een wijk?
Dat bankstel
pi_56235844
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:

[..]

oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:47:01 #242
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_56239520
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan he
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_56239575
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan he
ZIJN TEDDYBEER LAG IN DIE AUTO HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:27:54 #244
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_56241311
meki, voortaan niet meer roken in de auto nadat je over je teddybeer bent heengegaan! foei!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_56241870
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.
GMTA
pi_56241878
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 01:27 schreef compier het volgende:
meki, voortaan niet meer roken in de auto nadat je over je teddybeer bent heengegaan! foei!
jukkie
pi_56245396
quote:

[..]

ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.

ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen
Wil je vertellen dat die auto meer dan 1 cent waard is!
pi_56245486
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Perecules het volgende:
Zullen we een inzamelingsactie houden voor Meki?
Goed idee wel

ik doe 5 uuro.

voor een ticket terug naar marokko
pi_56248284
quote:

[..]

Wist je dat een verzekering pas uitkeert als je echt schade hebt aan je auto, bij jouw zijn de ruiten wat vuil en zijn de stoelen versleten door ouderdom. De topman van achmea kun je als je hem spreekt gelijk even vragen of hij mijn ziekte kostenverzekering volgend jaar niet verhoogd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:41:00 #250
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_56285382
Even vooropgesteld; het is kut als je auto gestolen wordt. Niet alleen moet je maar de knaken hebben liggen voor een andere, je zit iig. een tijd zonder vervoer en iedereen die eenmaal een auto heeft gehad, weet hoe je dit in je vrijheid zal aantasten.

Eventjes voor de mensen hier zonder rijbewijs; alleen mensen met een auto van enkele jaren oud rijden met een verzekering die ook de eigen schade dekt. Vanwege de hoge kosten van een zgn. cascoverzekering, is het na een aantal jaar niet meer rendabel om je auto nog casco te verzekeren. Alle oudere auto's rijden dus met alleen de wettelijk verplichte WA-verzekering. Deze dekt alleen de schade die jij aan anderen toebrengt, indien het 'ongeval' jouw schuld is.

Meki kan bij Achmea aan de receptie mekkeren tot ie een ons weegt, maar hij zal daar dus geen centjes lospeuteren. Bij Cohen maakt ie meer kans op een kopje thee.

Trouwens, als dit inderdaad Meki's auto is, blijft het niet bij zijn auto die hij kwijt is. Het zal hem ook de nodige knaken kosten aan wegslepen en verwijderen van de auto.

Terwijl ik dit zit te tikken, bekruipt mij de gedachte dat Meki ons in het ootje neemt. Dat ie die uitgebrande auto zag staan en dacht 'Boh gek, dat lijk mijn auto wel!' en dat hem daarna het snode plan te binnenschoot die schaamteloze rechtse racistische Wildersfans daar op Fok eens een loer te draaien.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_56285758
Serieus gast, waarom draag je een Marokkaanse vlag als cape op die foto?
pi_56286582
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef 16meter het volgende:
Serieus gast, waarom draag je een Marokkaanse vlag als cape op die foto?
Waarom draag jij een jas ?? Waarom slaap jij in een bed ??

De foto is opgenomen in Parijs tijdens een wedstrijd Marokko / Frankrijk
pi_56286635
Een jas is bescherming tegen kou, een bed is een handige plek om te slapen. Een Marokkaanse vlag lijkt me niet warm en lijkt me ook niet comfortabel liggen.

Ik vond het écht niet zo'n gekke vraag dus.
Sanity is (not) statistical
pi_56286675
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wist je dat een verzekering pas uitkeert als je echt schade hebt aan je auto, bij jouw zijn de ruiten wat vuil en zijn de stoelen versleten door ouderdom. De topman van achmea kun je als je hem spreekt gelijk even vragen of hij mijn ziekte kostenverzekering volgend jaar niet verhoogd.
verzekering denkt alleeen aan daders en aan geld
pi_56286680
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Maeghan het volgende:
Een jas is bescherming tegen kou, een bed is een handige plek om te slapen. Een Marokkaanse vlag lijkt me niet warm en lijkt me ook niet comfortabel liggen.

Hoezo? draag jij nooit de Nederlandsche vlag dan?
pi_56286708
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Maeghan het volgende:

Mag ik dan als een supporter dan niet een vlag dragen
pi_56286715
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef Meki het volgende:

[..]

verzekering denkt alleeen aan daders en aan geld
Je had het bijna goed.
pi_56286757
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel, maar dat is wettelijk bepaald op een afmeting van 10 bij 30 centimeter, je was dus zwaar in overtreding.
pi_56286876
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zei toch niet van niet? Ik vond het alleen niet zo'n gekke vraag. Als iemand niet weet waar/wanneer die foto genomen is, kan ik me voorstellen dat ie niet snapt waarom je een vlag draagt. De meeste mensen dragen in het dagelijks leven nu eenmaal geen vlag.
Sanity is (not) statistical
pi_56287021
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je had het bijna goed.
Kom op man
je gaat toch niet zeggen dat de verzekering niet aan de daders denkt
door daders heeft Achmea werk en daar hebben zij profijt van
pi_56287051
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik zei toch niet van niet? Ik vond het alleen niet zo'n gekke vraag. Als iemand niet weet waar/wanneer die foto genomen is, kan ik me voorstellen dat ie niet snapt waarom je een vlag draagt. De meeste mensen dragen in het dagelijks leven nu eenmaal geen vlag.
tjaah als je het zo bekijkt dan wel
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:31:07 #262
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_56287053
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En terecht, dat is ook niet de taak van de overheid. Als morgen mijn GSM gejat wordt, hoef ik ook niet aan te kloppen bij de gemeente. Er moeten of de raddraaiers zelf voor opdraaien of de verzekeringsmaatschappij.
Dat ben ik niet met je eens. De overheid claimt het geweldsmonopolie, je mag dus zelf geen actie ondernemen tegen het tuig dat dit doet. Ondertussen doen ze helemaal niets en laten de individuele burger aan zijn lot over. Dit maakt de overheid (mede) verantwoordelijk. Als de overheid de plicht krijgt tot vergoeden en de schade op zijn beurt kan verhalen op de dader(s) dan zal de motivatie om daadwerkelijk op te treden toenemen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_56287067
Oh voor de Afrika Cup. Ik snap 'm.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:55:21 #264
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_56287872
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef Gizmo112 het volgende:
een escort van bijna 17 jaar oud is niet zo heel veel meer waard.
Pedo-alert
pi_56290940
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:

[..]

jij wilt alleen geloven wat jij wilt geloven
om maar gelijk het recht te zetten

[ afbeelding ]
Op de eerste foto's is geen kenteken te zien, wie zegt mij dat dit dezelfde auto is?

De vlag op de voorruit is weg?

Wel klote voor je....

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 00:59:42 ]
pi_56290964
hahahaha jammer van je auto fake baas je bend gewoon verkracht!
snelkraak ik ben die baas!
pi_56291373
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:55 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Pedo-alert
ik moest lachen
pi_56297356
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:55 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Pedo-alert
+1 flauw
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56309548
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:21 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

ik moest lachen
Ik een beetje grinniken.
pi_56313812
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:55 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Op de eerste foto's is geen kenteken te zien, wie zegt mij dat dit dezelfde auto is?

De vlag op de voorruit is weg?

Wel klote voor je....
de vlag had ik eerder verwijderd na mijn bezoek aan Parijs aan de wedstrijd van Marokko
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:24:54 #271
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56313843
Meki. Als je door gaat met je buurtonderzoek morgen dan waarschuw ik je alvast: Bij mij kom je er niet in en als ik je in de gangen van m'n flat zie rondlopen escorteer je ik je naar buiten zoals dat gebruikelijk is met alle huis aan huis verkopers en agressieve krantejongens.

Seriously.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_56313851
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef SpecialK het volgende:
Meki.Aals je door gaat met je buurtonderzoek morgen dan waarschuw ik je alvast: Bij mij kom je er niet in en als ik je in de gangen van m'n flat zie rondlopen escorteer je ik je naar buiten zoals dat gebruikelijk is met alle huis aan huis verkopers en agressieve krantejongens.

Seriously.

Ik begin morgen bij jou
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:26:35 #273
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56313864
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik begin morgen bij jou
Dan is je buurtonderzoek spoedig ten einde met een escortje van mij of van je vriendjes bij de politie.
pi_56313873
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan is je buurtonderzoek spoedig ten einde met een escortje van mij of van je vriendjes bij de politie.
escort ?? burea ?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:34:39 #275
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56313921
nee maar echt waar meki. kut voor je dat je auto gejat en mishandeld is maar als ik je op de gallerij hier zie dan wordt het tijd om weer rechtsomkeert naar de lift te lopen voor je.
pi_56313950
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:34 schreef SpecialK het volgende:
nee maar echt waar meki. kut voor je dat je auto gejat en mishandeld is maar als ik je op de gallerij hier zie dan wordt het tijd om weer rechtsomkeert naar de lift te lopen voor je.
Buurtonderzoek komt er niet.. maar zal er morgen wel kijken weer naar de plek waar het gebeurde
pi_56314025
nu komt het buurtonderzoek er ineens niet?

daders gevonden?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_56314043
heeft geen nut
niemand gaat de waarheid zeggen

en is het wel waard om een onderzoek te beginnen als je niet achter de daders komt
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:54:14 #279
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56314074
Haha. Ik vind het aan de ene kant wel lachwekkend, maar aan de andere kant kut voor je.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:58:33 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56314092
Er is niks mis met je roots op je auto.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56315165
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:54 schreef AryaMehr het volgende:
Haha. Ik vind het aan de ene kant wel lachwekkend, maar aan de andere kant kut voor je.
toch meer van dat eerste
pi_56315802
Zeg Meki heb je de auto niet zelf in de fik gestoken om de verzekering te tillen en toen kwam je er achter dat je de verkeerde verzekering had afgesloten en dat je nooit waardevolle spullen (papieren) in de auto mag laten liggen

Meki heeft zich zelf dus gpwnd en probeert nu de schuld af te schiuven of zijn mede-allochtonen die een moeilijke jeugd hebben gehad dat vind ik geen stijl hoor

p.s. ik hoop niet dat je mooie tas in de fik gegaan is

[ Bericht 11% gewijzigd door postmortum op 26-01-2008 10:54:37 ]
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_56317866
he bah, wat zijn velen hard tegen die arme jongen.
pi_56318100
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

toch meer van dat eerste
lachwekkend zal ik het oiok vinden als er ergs iets met je gebeurt
dan pas zal je nadenken waar je nu mee bezig bent
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:26:08 #285
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56318134
Ik hoop dat degenen die hier zo hard meki lopen te bashen zelf eens een keer hun auto halfafgefikt terugvinden. Kijken of ze 't dan ook tof vinden als ze door de helft van alle users worden uitgekotst.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56318170
Mek,i gaat niet inhoudelijk in op mijn bericht, dus ik zal wel gelik hebben
pi_56318220
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
he bah, wat zijn velen hard tegen die arme jongen.
dit vind ik ook, dat zijn auto in de fik gestoken wordt staat toch gewoon los van het feit dat hij overtuigd is (was?) dat er niks mis is met die kansjongeren?

Dat je verzekering het niet dekt is op zich vrij logisch, voor vandalisme heb je normaal gezien een apparte polis nodig die wss evenveel/jaar kost dan zo'n escort...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_56318242
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:47 schreef postmortum het volgende:
Zeg Meki heb je de auto niet zelf in de fik gestoken om de verzekering te tillen en toen kwam je er achter dat je de verkeerde verzekering had afgesloten en dat je nooit waardevolle spullen (papieren) in de auto mag laten liggen

Meki heeft zich zelf dus gpwnd en probeert nu de schuld af te schiuven of zijn mede-allochtonen die een moeilijke jeugd hebben gehad dat vind ik geen stijl hoor

p.s. ik hoop niet dat je mooie tas in de fik gegaan is
en dat zou ik gaan doen voor een auto wat 100 a 200 euro waard is ..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:37:56 #289
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56318318
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:27 schreef postmortum het volgende:
Mek,i gaat niet inhoudelijk in op mijn bericht, dus ik zal wel gelik hebben
Kneus.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:39:24 #290
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56318346
Meki, ik vind het ook een kutstreek.
Waarom kunnen mensen nooit met hun poten van andermans spullen afblijven
Terugsturen die gasten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_56318348
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef Meki het volgende:

[..]

en dat zou ik gaan doen voor een auto wat 100 a 200 euro waard is ..
maar waarom maak je er dan zo druk over nu?

Net of je geen 200 euro hebt om een nieuwe te kopen , waarschijnlijk kostte de radio meer dan de hele auto
pi_56318383
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef postmortum het volgende:

[..]

Net of je geen 200 euro hebt om een nieuwe te kopen , waarschijnlijk kostte de radio meer dan de hele auto
Jij gaat me niet vertellen dat je huis wordt afgebrand door die tuig dat je niet druk gaat maken
pi_56318418
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij gaat me niet vertellen dat je huis wordt afgebrand door die tuig dat je niet druk gaat maken
Éscort clipper uit 1995 kopen voor 500 euro?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:45:05 #294
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56318432
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef postmortum het volgende:

[..]

Is jouw fiets wel eens gejat?

Best kut.

Kost je 50+ euro voor een nieuwe aftandse fiets,
25 euro voor een slot,
en de nodige tijd om een nieuwe fiets te vinden.
Plus dat je in de tussentijd moet lopen.

Daarnaast: als je een paar weken later je fiets weer kwijtraakt, heb je weer hetzelfde gedoe. Hoevaak kun jij 75+ euro uitgeven voor je 't niet leuk meer vindt, lolbroek?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:45:14 #295
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56318435
volgende auto wel goed verzekeren hé Meki
pi_56318443
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:42 schreef Meki het volgende:

[..]

ik woon in klein blank kutdorpje (met een paar excuusalloctonen ivm Susididie)

hier gaat het tuig elkaar te lijf ipv mijn spullen

Van allochtonen hebben we geen last maar voordeel eigenlijk
pi_56318459
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Is jouw fiets wel eens gejat?

Best kut.

Kost je 50+ euro voor een nieuwe aftandse fiets,
25 euro voor een slot,
en de nodige tijd om een nieuwe fiets te vinden.
Plus dat je in de tussentijd moet lopen.

Daarnaast: als je een paar weken later je fiets weer kwijtraakt, heb je weer hetzelfde gedoe. Hoevaak kun jij 75+ euro uitgeven voor je 't niet leuk meer vindt, lolbroek?
muhahaha dat jat je toch gewoon de meest aftandse die op het station staat
pi_56318470
komt er ook een deeltje 2?
pi_56318503
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Éscort clipper uit 1995 kopen voor 500 euro?
Jah BMW wordt het
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:49:11 #300
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56318511
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef postmortum het volgende:
komt er ook een deeltje 2?
Eh, NEE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: