abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56213227
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig geen criminelen
ik overweeg om Wilders te stemmen nu
Nu alle hooggeplaatste linksen nog het licht laten zien.
url
pi_56215968
Zo te zien valt het wel mee even met een spons erdoor en hij is weer als nieuw
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:02:50 #228
176916 Karrs
2007-2017
pi_56216722
quote:
Op maandag 21 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee volgens de verzekering had je brandverzekering moeten nemen...

ik snap echt niet hoe moeilijk ze doen tegen slachtoffers
blijkbaar krijgen hier de daders alle hulp ...
*Grinnik*
Daar lijkt het af en toe wel op.

Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.

Sterkte ermee. Hopen maar dat je snel weer een nieuwe ouwe hebt.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56216860
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.
Triest maar waar, auto met spullen nodigt uit tot inbraak.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:29:03 #230
97745 Thorical
finding a way
pi_56218181
Maar ze hebben wel goede koffie op August Allebéplein als je aangifte doet.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:59:44 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56218853
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Minder erg dan je auto nooit meer terug zien. Onzeker blijven over het lot van je trouwe vierwieler. Misschien is hij op een bruute manier aan z'n einde gekomen. Hoe waren z'n laatste momenten. Heeft hij veel geleden? Of misschien, heel misschien, werkt 'ie nog?... Wordt 'ie goed behandeld?

Dat zijn gewoon vragen die dan voor de rest van je leven op onvrijwillige momenten door je hoofd schieten. Elke dag van je elven sterf je een beetje van binnen door de onzekerheid en moedeloosheid en de enige manier om daar mee om te gaan is door dag voor dag te leven... leven... en hopen dat de volgende dag je het lichtpuntje zal brengen. Een telefoontje van het RDW of de KLPD. Iets waardoor je eindelijk dit hoofdstuk van je leven kan afsluiten.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_56219097
Het is maar een auto ding!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:16:08 #233
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56219253
Geloof er nog steeds niet veel van. Eerst een foto van uitgebrande auto + nummerplaat anders is dit gewoon een hoax.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_56219785
hmjah sorry, dit is wat je krijgt als je fok jaren loopt te vervuilen met je kut-topics.
pi_56219870
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Barachem het volgende:

[..]

Klootzak! [afbeelding]
Zak in de klei! [afbeelding]

Ik las toevallig het volgende in het GeenStijl stukje:
[..]

Och, hebben ze mijn reactie gelezen? [afbeelding]

En Meki, ik zit met de gedachte om een multi-culti anti-aso knokploeg op te richten, kunnen we lekker klotenmocros, kutkaalkoppies en andere paupers onder vuisten nemen.
Lijkt je dat wat? [afbeelding] [afbeelding]

In ieder geval, succes ermee.
Klootzak? Waarheid!
pi_56234814
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hmjah sorry, dit is wat je krijgt als je fok jaren loopt te vervuilen met je kut-topics.
oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56234864
Meki, je kan ook gewoon gezond rechts stemmen i.p.v.direct extreem-rechts.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56235214
Kan je eindelijk een echte auto gaan kopen!
En nooit je papieren in je auto laten liggen. Gezien de persoon die je bent heb ik hier aardig wat leedvermaak!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:54:23 #239
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56235665
Meki hoe bevalt de eerste kennis making met kansjongeren je?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56235714
WTF is dat voor een wijk?
Dat bankstel
pi_56235844
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:

[..]

oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:47:01 #242
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_56239520
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan he
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_56239575
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan he
ZIJN TEDDYBEER LAG IN DIE AUTO HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:27:54 #244
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_56241311
meki, voortaan niet meer roken in de auto nadat je over je teddybeer bent heengegaan! foei!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_56241870
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.
GMTA
pi_56241878
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 01:27 schreef compier het volgende:
meki, voortaan niet meer roken in de auto nadat je over je teddybeer bent heengegaan! foei!
jukkie
pi_56245396
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah daar is het gevonden.
ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.

ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen
Wil je vertellen dat die auto meer dan 1 cent waard is!
pi_56245486
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Perecules het volgende:
Zullen we een inzamelingsactie houden voor Meki?
Goed idee wel

ik doe 5 uuro.

voor een ticket terug naar marokko
pi_56248284
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah daar is het gevonden.
ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.

ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen
Wist je dat een verzekering pas uitkeert als je echt schade hebt aan je auto, bij jouw zijn de ruiten wat vuil en zijn de stoelen versleten door ouderdom. De topman van achmea kun je als je hem spreekt gelijk even vragen of hij mijn ziekte kostenverzekering volgend jaar niet verhoogd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:41:00 #250
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_56285382
Even vooropgesteld; het is kut als je auto gestolen wordt. Niet alleen moet je maar de knaken hebben liggen voor een andere, je zit iig. een tijd zonder vervoer en iedereen die eenmaal een auto heeft gehad, weet hoe je dit in je vrijheid zal aantasten.

Eventjes voor de mensen hier zonder rijbewijs; alleen mensen met een auto van enkele jaren oud rijden met een verzekering die ook de eigen schade dekt. Vanwege de hoge kosten van een zgn. cascoverzekering, is het na een aantal jaar niet meer rendabel om je auto nog casco te verzekeren. Alle oudere auto's rijden dus met alleen de wettelijk verplichte WA-verzekering. Deze dekt alleen de schade die jij aan anderen toebrengt, indien het 'ongeval' jouw schuld is.

Meki kan bij Achmea aan de receptie mekkeren tot ie een ons weegt, maar hij zal daar dus geen centjes lospeuteren. Bij Cohen maakt ie meer kans op een kopje thee.

Trouwens, als dit inderdaad Meki's auto is, blijft het niet bij zijn auto die hij kwijt is. Het zal hem ook de nodige knaken kosten aan wegslepen en verwijderen van de auto.

Terwijl ik dit zit te tikken, bekruipt mij de gedachte dat Meki ons in het ootje neemt. Dat ie die uitgebrande auto zag staan en dacht 'Boh gek, dat lijk mijn auto wel!' en dat hem daarna het snode plan te binnenschoot die schaamteloze rechtse racistische Wildersfans daar op Fok eens een loer te draaien.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')