quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig geen criminelen
ik overweeg om Wilders te stemmen nu
*Grinnik*quote:Op maandag 21 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee volgens de verzekering had je brandverzekering moeten nemen...
ik snap echt niet hoe moeilijk ze doen tegen slachtoffers
blijkbaar krijgen hier de daders alle hulp ...
Triest maar waar, auto met spullen nodigt uit tot inbraak.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.
Minder erg dan je auto nooit meer terug zien. Onzeker blijven over het lot van je trouwe vierwieler. Misschien is hij op een bruute manier aan z'n einde gekomen. Hoe waren z'n laatste momenten. Heeft hij veel geleden? Of misschien, heel misschien, werkt 'ie nog?... Wordt 'ie goed behandeld?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Klote voor je; auto-inbraak is één ding (hopelijk laat je nu Nooit Meer wat in je auto liggen, zelfs geen papiertjes, niks), maar je auto uitgebrand terugvinden is gewoon verschrikkelijk.
Klootzak? Waarheid!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Barachem het volgende:
[..]
Klootzak! [afbeelding]
Zak in de klei! [afbeelding]
Ik las toevallig het volgende in het GeenStijl stukje:
[..]
Och, hebben ze mijn reactie gelezen? [afbeelding]
En Meki, ik zit met de gedachte om een multi-culti anti-aso knokploeg op te richten, kunnen we lekker klotenmocros, kutkaalkoppies en andere paupers onder vuisten nemen.
Lijkt je dat wat? [afbeelding] [afbeelding]
In ieder geval, succes ermee.
oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hmjah sorry, dit is wat je krijgt als je fok jaren loopt te vervuilen met je kut-topics.
Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oke... dan is het zeker een vrijbrief dat niemand het erg zal vinden als alles wat je dierbaar is in de fik gaat
ZIJN TEDDYBEER LAG IN DIE AUTO HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel wat jouw dierbaar is dan he
GMTAquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat terzijde, maar jij vroeg d'r gewoon om.
jukkiequote:Op woensdag 23 januari 2008 01:27 schreef compier het volgende:
meki, voortaan niet meer roken in de auto nadat je over je teddybeer bent heengegaan! foei!
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah daar is het gevonden.
ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.
ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen
Goed idee welquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Perecules het volgende:
Zullen we een inzamelingsactie houden voor Meki?
Wist je dat een verzekering pas uitkeert als je echt schade hebt aan je auto, bij jouw zijn de ruiten wat vuil en zijn de stoelen versleten door ouderdom. De topman van achmea kun je als je hem spreekt gelijk even vragen of hij mijn ziekte kostenverzekering volgend jaar niet verhoogd.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah daar is het gevonden.
ik zal daar a.s zaterdag zijn dan pas heb ik tijd ga ik een buurtonderzoek beginnen
op politie kan ik niet rekenen ze beloven me van alles maar ze gaan toch niks doen.
Verzekering ben ik ermee bezig ze weigeren elke cent te betalen .. maar ik krijg binnenkort met de manager te praten en als dat niet lukt dan stap ik naar de topman van Achmea.
ik ga ook op bezoek bij gemeente Amsterdam en daar zal ik blijven tot wanneer ik een gesprek krijg met Job Cohen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |