Me auto is daar terug gevondenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je woont zeker in een "kansenwijk"?
omdat 1 foto ergens anders is geupload dan de rest.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Kanjer het volgende:
Waarom geloof ik het nou niet, of heb ik , op zijn minst, het gevoel dat er nog een staartje achteraan komt.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
Doet de lantaarnpaal ernaast het nog wel ?
Op welke "schandelige manier" kun je een auto stelen?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef Meki het volgende:
Vannacht hebben onbekenden op een schandalige manier mijn auto gestolen
Wat zijn "dierbare papieren"?quote:an heb ik het alleen over foto's en dierbare papieren
jij wilt alleen geloven wat jij wilt gelovenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Kanjer het volgende:
Waarom geloof ik het nou niet, of heb ik , op zijn minst, het gevoel dat er nog een staartje achteraan komt.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
jij wilt alleen geloven wat jij wilt geloven
om maar gelijk het recht te zetten
[ afbeelding ]
Die Marokkaanse vlag zit niet meer op de voorruit van de uitgebrande auto.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die cape!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, als Meki zich vanaf nu bekeerd is het wel degelijk nieuws hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja kan dit niet naar ONZipv NWS
zo nieuwswaardig is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |