Buurtonderzoek komt er niet.. maar zal er morgen wel kijken weer naar de plek waar het gebeurdequote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:34 schreef SpecialK het volgende:
nee maar echt waar meki. kut voor je dat je auto gejat en mishandeld is maar als ik je op de gallerij hier zie dan wordt het tijd om weer rechtsomkeert naar de lift te lopen voor je.
toch meer van dat eerstequote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:54 schreef AryaMehr het volgende:
Haha. Ik vind het aan de ene kant wel lachwekkend, maar aan de andere kant kut voor je.
lachwekkend zal ik het oiok vinden als er ergs iets met je gebeurtquote:
dit vind ik ook, dat zijn auto in de fik gestoken wordt staat toch gewoon los van het feit dat hij overtuigd is (was?) dat er niks mis is met die kansjongeren?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
he bah, wat zijn velen hard tegen die arme jongen.
en dat zou ik gaan doen voor een auto wat 100 a 200 euro waard is ..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:47 schreef postmortum het volgende:
Zeg Meki heb je de auto niet zelf in de fik gestoken om de verzekering te tillen en toen kwam je er achter dat je de verkeerde verzekering had afgesloten en dat je nooit waardevolle spullen (papieren) in de auto mag laten liggen![]()
Meki heeft zich zelf dus gpwnd en probeert nu de schuld af te schiuven of zijn mede-allochtonen die een moeilijke jeugd hebben gehad dat vind ik geen stijl hoor
p.s. ik hoop niet dat je mooie tas in de fik gegaan is![]()
Kneus.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:27 schreef postmortum het volgende:
Mek,i gaat niet inhoudelijk in op mijn bericht, dus ik zal wel gelik hebben
maar waarom maak je er dan zo druk over nu?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat zou ik gaan doen voor een auto wat 100 a 200 euro waard is ..
Jij gaat me niet vertellen dat je huis wordt afgebrand door die tuig dat je niet druk gaat makenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar waarom maak je er dan zo druk over nu?
Net of je geen 200 euro hebt om een nieuwe te kopen , waarschijnlijk kostte de radio meer dan de hele auto
Éscort clipper uit 1995 kopen voor 500 euro?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij gaat me niet vertellen dat je huis wordt afgebrand door die tuig dat je niet druk gaat maken
Is jouw fiets wel eens gejat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar waarom maak je er dan zo druk over nu?
Net of je geen 200 euro hebt om een nieuwe te kopen , waarschijnlijk kostte de radio meer dan de hele auto
ik woon in klein blank kutdorpje (met een paar excuusalloctonen ivm Susididie)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij gaat me niet vertellen dat je huis wordt afgebrand door die tuig dat je niet druk gaat maken
muhahaha dat jat je toch gewoon de meest aftandse die op het station staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Is jouw fiets wel eens gejat?
Best kut.
Kost je 50+ euro voor een nieuwe aftandse fiets,
25 euro voor een slot,
en de nodige tijd om een nieuwe fiets te vinden.
Plus dat je in de tussentijd moet lopen.
Daarnaast: als je een paar weken later je fiets weer kwijtraakt, heb je weer hetzelfde gedoe. Hoevaak kun jij 75+ euro uitgeven voor je 't niet leuk meer vindt, lolbroek?
Jah BMW wordt hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Éscort clipper uit 1995 kopen voor 500 euro?
Eh, NEE!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef postmortum het volgende:
komt er ook een deeltje 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |