abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56187664
Yvon
  zondag 20 januari 2008 @ 21:24:10 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187677
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Jessica besloot om weg te gaan bij Frans, maar ze is wel eerlijk dat ze zei dat ze geen gevoelens voor Frans heeft. Anita mooi weg Jurjen heeft ook gelijk dat ie bij Agnes wegging.
Inderdaad, het zijn goede keuzes geweest. Goed dat die twee het eerlijk toegaven, helaas weten we niet van Gerard hoe hij nu werkelijk over Pauline dacht, maar die andere twee passen gewoon veel beter bij hem.

Maar helaas inderdaad nog geen vonken.. Jan zou het liefst beide vrouwen nemen, Frans.. moah.. die blijft denk ik met Joyce over omdat Ronella zelf weg zal gaan, en Henk.. tja..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56187681
Leuke Aflevering
Agnes: Ik vond het wel eerlijk van Jurjen en verder leek het me ene behoorlijk saaie bedoening daar.
Frans: Heeft het wel makkelijk gekregen, wel tof, sterk spul hea
Henk: Vond ik aan het eind juist wat positiever overkomen.
Gerard: Die had het het moeilijkst denk ik, maar wel een goede keus vind ik.
Jan: Had wel verwacht dat Anita wegging.

Waarschijnlijk lacht die buurman zich nu krom omdat alle media er met open ogen intrappen.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:25:12 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187695
Nu ff cross'n kiek'n
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zondag 20 januari 2008 @ 21:25:51 #57
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56187702
Frans is lief.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56187749
Jammer dat Anita weg is, weer wat leedvermaak minder.

Ik vind dat Jurjen groot gelijk heeft dat er meer is in het leven dan de boerderij.

En Agnes doet wel erg haar best om er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien tijdens haar werkzaamheden in de stal.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 20 januari 2008 @ 21:28:14 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187757
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:24 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Inderdaad, het zijn goede keuzes geweest. Goed dat die twee het eerlijk toegaven, helaas weten we niet van Gerard hoe hij nu werkelijk over Pauline dacht, maar die andere twee passen gewoon veel beter bij hem.

Maar helaas inderdaad nog geen vonken.. Jan zou het liefst beide vrouwen nemen, Frans.. moah.. die blijft denk ik met Joyce over omdat Ronella zelf weg zal gaan, en Henk.. tja..
Ik had graag dat Jessica bleef !! ik vond wel jammer dat ze ging. Leonie vind ik niks bij Gerard, dan zie ik liever Marja.
pi_56187793
Oeh, dit krijgen we volgende week te zien?

pi_56187836
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat Anita weg is, weer wat leedvermaak minder.

Ik vind dat Jurjen groot gelijk heeft dat er meer is in het leven dan de boerderij.

En Agnes doet wel erg haar best om er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien tijdens haar werkzaamheden in de stal.
moet ze opgetut dan gaan werken in een koeienstal?
kom op zeg...die mannen zijn allemaal net zo hoor...die hebben hun haren ook niet in de plooit zitten maar omdat er nu een vrouw meedoet moet ze ineens opgetut in die stal gaan staan, niet echt realistisch beeld denk ik
what you see, is what you get!
pi_56187872
Oeh, de omschrijving van volgende week...
quote:
Na het spannende keuzemoment van vorige week is de rust weer teruggekeerd op de boerderijen. Agnes en de mannen hebben zich voorgenomen elkaar echt beter te leren kennen, Agnes krijgt nauwelijks tijd om dat voornemen te laten lukken. Er is zoveel werk op de boerderij.

Henk heeft nog een hoop goed te maken. Het is zaak dat zijn vrouwen weer zoveel mogelijk op hun gemak stelt. Hij verzamelt moed en bedenkt een tweetal leuke activiteiten die de stemming er weer in moeten brengen. Het blijft lastig. Gaat Henk zijn vrouwen binnenboord houden?

Bij Gerard komen de kinderen kennis maken met de potentiële liefdes van hun vader. De kennismaking verloopt soepel, maar iedereen is op zijn hoede....
Ik vroeg me al af wanneer de kinderen van Gerard hun opwachting zouden maken.. volgende week dus
  zondag 20 januari 2008 @ 21:33:54 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_56187900
Ik zie Ronella zelf nog wel weg gaan. Gefeliciteerd, Joyce.
For great justice!
  zondag 20 januari 2008 @ 21:37:44 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56188012
Ik heb zo'n gevoel dat het zo gaat eindigen:
Jan kiest voor Annet. Of beter gezegd, er wordt voor hem gekozen, want Siepie gaat naar huis. Jan en Annet worden wel heel gelukkig samen.

De vrouwen van Henk willen hem allebei niet. Henk blijft alleen achter. Over een jaar blijkt dat hij het toch nog bij Karlijn heeft geprobeerd, maar die knapte ook snel op hem af.

Frans en Joyce krijgen "verkering", wonen een paar jaar samen en gaan dan weer uit elkaar.

Gerard krijgt wat met Marja.Het klikt ook goed met de kinderen, maar Marja kan niet echt aarden in Brabant. Ze proberen het nog wel.

Agnes kiest voor Klaas. Ze leven hun leven naar het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud". Zakelijk zijn ze heel succesvol, maar een "leven" hebben ze niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_56188029
Ronella ella ella eh eh eh
pi_56188063
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Jan kiest voor Annet. Of beter gezegd, er wordt voor hem gekozen, want Siepie gaat naar huis. Jan en Annet worden wel heel gelukkig samen.

De vrouwen van Henk willen hem allebei niet. Henk blijft alleen achter. Over een jaar blijkt dat hij het toch nog bij Karlijn heeft geprobeerd, maar die knapte ook snel op hem af.

Frans en Joyce krijgen "verkering", wonen een paar jaar samen en gaan dan weer uit elkaar.

Gerard krijgt wat met Marja.Het klikt ook goed met de kinderen, maar Marja kan niet echt aarden in Brabant. Ze proberen het nog wel.

Agnes kiest voor Klaas. Ze leven hun leven naar het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud". Zakelijk zijn ze heel succesvol, maar een "leven" hebben ze niet.
In die voorspelling kan ik me ook wel vinden. Voor wie Agnes kiest weet ik niet, maar het zal inderdaad wel zo gaan.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:41:00 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_56188091
Wanneer worden de kijkcijfers bekend?
For great justice!
  zondag 20 januari 2008 @ 21:43:09 #68
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56188155
Het was weer super !

Gerard is tof, en opzich het meest in de buurt komen waarvoor het programam gemaakt is.
Frans, brijant weer met die moter. En dat z'n zus in de randstad woont. Ja Enschede En hoe die dat blikje van die paal schoot en dat gezicht daarna. Prachtige TV
Jan: Toch wel verrassend dat Anita eruit ging met Man Bijt Hond in het achterhoofd. Weg leedvermaak, gelukkig voor Jan en die andere 2 dat ze weg is. Wat een duffe doos is dat zeg prffff
Henk: Mjah .....
Agnes: Mjah.... ik vind dr echt niks hoor. Enkel boerderij-praat. Zoals Yvon ( ) al zei: praat eens over andere zaken. Was voor die Jurgen ook leuker geweest. Die jurgen snapt er trouwens weinig van maar goed. Zo'n boerin gaat echt niet opgemaakt etc s ávonds voor de TV zitten. Maar opzich eens d'r haar wat anders doen s'avonds/als ze zit te eten/weet ik veeel wat zou best kunnen ja
Weinig boeiend persoon Agnes, zo op TV iig
  zondag 20 januari 2008 @ 21:44:42 #69
142400 RedFever007
pi_56188201
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Omaha het volgende:
Ronella ella ella eh eh eh
Jup inderdaad
  ESF Reporter zondag 20 januari 2008 @ 21:45:12 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_56188212
Super aflevering dit keer! Je zou zeggen dat het hele 'spel' een beetje op losse schroeven komt te staan doordat al die meiden en die gast ervandoor gaan voordat de boer de eerste keuze heeft kunnen maken. Maar Yvon speelt zó goed op die mensen in dat je mooie uitspraken krijgt en huilende boeren en heerlijk ongemakkelijke momenten en dus briljante televisie.
Ben heeeeeeel benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
pi_56188216
quote:

nou dat klinkt ook weer lekker positief
wordt er depri van

het is mij vandaag wel duidelijk geworden dat frans niet een intellectueel wonder is
met henk wordt 't niks, wat ik ergens toch wel sneu voor 'm vindt, maar eigenlijk wel terecht is

hoop eigenlijk wel dat ze allemaal een leuke partner vinden
pi_56188244
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
Het was weer super !

. Die jurgen snapt er trouwens weinig van maar goed. Zo'n boerin gaat echt niet opgemaakt etc s ávonds voor de TV zitten. Maar opzich eens d'r haar wat anders doen s'avonds/als ze zit te eten/weet ik veeel wat zou best kunnen ja
Weinig boeiend persoon Agnes, zo op TV iig
Jezelf een beetje opfrissen na het werk is toch weinig mis mee lijkt mij.
Verder vond ik hem helemaal gelijk hebben dat er meer is dan de boerderij in het leven.
pi_56188274
quote:

Haha, mooie samenvatting. Alleen Gerard zie ik eerder samen met Leonie. Bij die Marja heb ik elke keer het gevoel dat ze Gerard toch niet zo leuk vindt, maar het nog even voor zich houdt oid .
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 21:47:09 #74
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_56188278
Frans is tof! Briljant hoe hij Ronella omschreef: "Een paor lange poot'n under de pisbak!" Weer briljante aflevering, en gelukkig bijna Henkloos. Maar drinkt Gerard nu Brouwmeester?

[ Bericht 12% gewijzigd door Djeez op 20-01-2008 21:53:07 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_56188372
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef Djeez het volgende:
Frans is tof! Briljant hoe hij Ronella omschreef: "Een paor lange poot'n under de pisbak!" -O_
Je zou onderhand een speciale aflevering aan zijn one-liners en acties kunnen besteden Het is iig droge TV.

Maar echt respect voor Yvon dat ze zoveel uit hem kon trekken.
pi_56188404
Leuke Tv is dit!
Die Henk is vreselijk!! Zo onhandig....ze gaan scrabbelen..snap niks van die vent.
Agnes is ook een tegenvaller. Je zal daar 's avonds in die keuken moeten staan zwijgen..Niks aan. Wat dat betreft is het bij Gerard tenminste een beetje gezellig.
En het interieur van Jan is geweldig!! Wist niet dat zooo retro nog bestond!!
geniet nooit met mate
pi_56188437
Jammer dat iedereen uit zichzelf al weggaat, maar 2 normale keuzes. Maar goed, ben benieuwd naar volgende week .
  zondag 20 januari 2008 @ 21:52:47 #78
142400 RedFever007
pi_56188456
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Jezelf een beetje opfrissen na het werk is toch weinig mis mee lijkt mij.
Verder vond ik hem helemaal gelijk hebben dat er meer is dan de boerderij in het leven.
Dat bedoel ik ook
Agnes is enkel gericht op de boerderij en verder hoor je haar nergens over. Ik vraag me oko af wat ze doen naast de boederij. Waar je dat bij de andere boeren wel gezien hebt, bij Agnes bleef het angstvallig stil (dacht ik)
  zondag 20 januari 2008 @ 21:54:13 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56188498
Ook weer een mooi moment dat Agnes met Klaas en Jurre koffie stond te drinken..
En de klok ging van tik-tik-tik-tik...

Hellpppp
Gourmetten of steengrillen?
  ESF Reporter zondag 20 januari 2008 @ 21:55:58 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_56188542
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:

Hellpppp
Geweldig moment ja! Ik durfde bijna niet meer te kijken.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:56:13 #81
142400 RedFever007
pi_56188553
en alle drie mompelen ze maar wat

Over dodelijke momenten gesproken
pi_56188636
Inderdaad prachtig.
En allemaal steeds in hun kopje roeren of net doen of ze een slok te nemen om zich een houding te geven.
pi_56188880
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef -0- het volgende:
Inderdaad prachtig.
En allemaal steeds in hun kopje roeren of net doen of ze een slok te nemen om zich een houding te geven.
Gezellig!!
geniet nooit met mate
  zondag 20 januari 2008 @ 22:07:40 #84
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56188943
ik snap ook niet zo goed dat mensen redelijk negatief doen over Jurjen...persoonlijk zou ik het in die doodse sfeer ook niet naar m'n zin hebben, en ik vind het geen wonder dat de klik die er eerst misschien was nu totaal verdwenen was...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:08:23 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56188957
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:

Hellpppp
Pijnlijk ja...ik vind haar maar een saai typje.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:09:44 #86
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_56188993
Leuk interview met Pauline op de site van BZV!
http://boerzoektvrouw.kro(...)itzending200707.aspx
Dat verandert alles
  zondag 20 januari 2008 @ 22:11:09 #87
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56189036
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Pijnlijk ja...ik vind haar maar een saai typje.
Ik kan me ook niet voorstellen hoe zij seks heeft. Heel saai lijkt me.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 20 januari 2008 @ 22:12:12 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56189061
Jammer dat ze weg is. Zij lijkt me een interessante levenslustige vrouw. Heeft een leuk en creatief beroep. Maar hey, Gerards loss!
  zondag 20 januari 2008 @ 22:13:13 #89
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_56189094
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen hoe zij seks heeft. Heel saai lijkt me.
ik vermoed dat zij het zich ook niet kan voorstellen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:14:46 #90
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_56189134
Gut, ik had toch wel een beetje medelijden met Anita hoor... ze had het echt niet verwacht. Met haar nachtjapon nog onder haar kussen
En die doodse stilte bij Agnes ja, dat kan natuurlijk ook een beetje montage zijn... en anders heeft ze misschien wel iets opgestoken van Yvons praatje.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_56189295
Ik heb het te doen met Henk. Vooral die biatch van een Maartje, wat een ka is dat zeg, bah. Hij werd helemaal onzeker gemaakt door die steken onder water. Hij zou juist nu veel botter moete worden, om die trien te temmen.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:22:07 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56189368
Pauline: "als ik kijk naar uiterlijk en alles er omheen... ja, dan pas ik wel het beste bij hem"
Vertaling: we zijn alletwee even lelijk .

Ik hoop dat Gerard voor Leonie gaat, die Marja vind ik zo'n snol .
KuikenGuppy
  zondag 20 januari 2008 @ 22:28:32 #93
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56189554
Ik zat telkens te denken dat siepie weg ging door het nieuws enzo. Tof dat anita weg ging
ada fare stop stalking me
pi_56189570
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb het te doen met Henk. Vooral die biatch van een Maartje, wat een ka is dat zeg, bah. Hij werd helemaal onzeker gemaakt door die steken onder water. Hij zou juist nu veel botter moete worden, om die trien te temmen.
Ja! Zoals zij beide ergens in de 80 punten zaten bij Scrabble ( ) en ze veelbetekenend Fifty-Fifty zei
  zondag 20 januari 2008 @ 22:30:38 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_56189609
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zat telkens te denken dat siepie weg ging door het nieuws enzo. Tof dat anita weg ging
Toch denk ik nu dat Annet het gaat worden voor Jan. Lijkt me ook het beste.
For great justice!
pi_56189755
Ja, vind ik het ook. Annet is rustig, Jan ook... Dus ik denk dat Jan voor Annet gaat..
pi_56189839
jan siepie annet , maakt mij niet uit voor wie hij kiest eigenlijk.. vind ze allebei erg lief
(had wel medelijden met anita zeg.. )
jezus die henk.. wat een botte lul zeg.. hopelijk gaan allebei die grietjes bij 'm weg
Jammer dat Jurjen weg is.. Maar hij verdient wel beter.. Agnes is letterlijk en figuurlijk een boerin, ze is mij ook erg tegengevallen
En Frans hoort bij Joyce!!!

Voor wie gerard kiest maakt mij niet zo veel uit eigenlijk
pi_56189842
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

moet ze opgetut dan gaan werken in een koeienstal?
kom op zeg...die mannen zijn allemaal net zo hoor...die hebben hun haren ook niet in de plooit zitten maar omdat er nu een vrouw meedoet moet ze ineens opgetut in die stal gaan staan, niet echt realistisch beeld denk ik
Jurjen zat daar toch buiten werktijden ook geen politieagent te zijn? Je werk is je werk en privé is privé, maar Agnes is 24/7 boerin. Ik kan me voorstellen dat hij iets anders verwachtte.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:41:07 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56189923
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Toch denk ik nu dat Annet het gaat worden voor Jan. Lijkt me ook het beste.
Dan kunnen ze fijn elkaars eerste zijn .
KuikenGuppy
pi_56189949
Henk had trouwens Fok bij Scrabble

Nu vraag ik me af, zouden ze hier ook wel eens kijken? Volgens mij zitten de meeste boeren wel op internet. Behalve Jan, dat die een TV had was dan ook wel iets waarvoor het hele dorp uit zou lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')