abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56187664
Yvon
  zondag 20 januari 2008 @ 21:24:10 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187677
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Jessica besloot om weg te gaan bij Frans, maar ze is wel eerlijk dat ze zei dat ze geen gevoelens voor Frans heeft. Anita mooi weg Jurjen heeft ook gelijk dat ie bij Agnes wegging.
Inderdaad, het zijn goede keuzes geweest. Goed dat die twee het eerlijk toegaven, helaas weten we niet van Gerard hoe hij nu werkelijk over Pauline dacht, maar die andere twee passen gewoon veel beter bij hem.

Maar helaas inderdaad nog geen vonken.. Jan zou het liefst beide vrouwen nemen, Frans.. moah.. die blijft denk ik met Joyce over omdat Ronella zelf weg zal gaan, en Henk.. tja..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56187681
Leuke Aflevering
Agnes: Ik vond het wel eerlijk van Jurjen en verder leek het me ene behoorlijk saaie bedoening daar.
Frans: Heeft het wel makkelijk gekregen, wel tof, sterk spul hea
Henk: Vond ik aan het eind juist wat positiever overkomen.
Gerard: Die had het het moeilijkst denk ik, maar wel een goede keus vind ik.
Jan: Had wel verwacht dat Anita wegging.

Waarschijnlijk lacht die buurman zich nu krom omdat alle media er met open ogen intrappen.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:25:12 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187695
Nu ff cross'n kiek'n
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zondag 20 januari 2008 @ 21:25:51 #57
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56187702
Frans is lief.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56187749
Jammer dat Anita weg is, weer wat leedvermaak minder.

Ik vind dat Jurjen groot gelijk heeft dat er meer is in het leven dan de boerderij.

En Agnes doet wel erg haar best om er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien tijdens haar werkzaamheden in de stal.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 20 januari 2008 @ 21:28:14 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56187757
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:24 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Inderdaad, het zijn goede keuzes geweest. Goed dat die twee het eerlijk toegaven, helaas weten we niet van Gerard hoe hij nu werkelijk over Pauline dacht, maar die andere twee passen gewoon veel beter bij hem.

Maar helaas inderdaad nog geen vonken.. Jan zou het liefst beide vrouwen nemen, Frans.. moah.. die blijft denk ik met Joyce over omdat Ronella zelf weg zal gaan, en Henk.. tja..
Ik had graag dat Jessica bleef !! ik vond wel jammer dat ze ging. Leonie vind ik niks bij Gerard, dan zie ik liever Marja.
pi_56187793
Oeh, dit krijgen we volgende week te zien?

pi_56187836
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat Anita weg is, weer wat leedvermaak minder.

Ik vind dat Jurjen groot gelijk heeft dat er meer is in het leven dan de boerderij.

En Agnes doet wel erg haar best om er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien tijdens haar werkzaamheden in de stal.
moet ze opgetut dan gaan werken in een koeienstal?
kom op zeg...die mannen zijn allemaal net zo hoor...die hebben hun haren ook niet in de plooit zitten maar omdat er nu een vrouw meedoet moet ze ineens opgetut in die stal gaan staan, niet echt realistisch beeld denk ik
what you see, is what you get!
pi_56187872
Oeh, de omschrijving van volgende week...
quote:
Na het spannende keuzemoment van vorige week is de rust weer teruggekeerd op de boerderijen. Agnes en de mannen hebben zich voorgenomen elkaar echt beter te leren kennen, Agnes krijgt nauwelijks tijd om dat voornemen te laten lukken. Er is zoveel werk op de boerderij.

Henk heeft nog een hoop goed te maken. Het is zaak dat zijn vrouwen weer zoveel mogelijk op hun gemak stelt. Hij verzamelt moed en bedenkt een tweetal leuke activiteiten die de stemming er weer in moeten brengen. Het blijft lastig. Gaat Henk zijn vrouwen binnenboord houden?

Bij Gerard komen de kinderen kennis maken met de potentiėle liefdes van hun vader. De kennismaking verloopt soepel, maar iedereen is op zijn hoede....
Ik vroeg me al af wanneer de kinderen van Gerard hun opwachting zouden maken.. volgende week dus
  zondag 20 januari 2008 @ 21:33:54 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_56187900
Ik zie Ronella zelf nog wel weg gaan. Gefeliciteerd, Joyce.
For great justice!
  zondag 20 januari 2008 @ 21:37:44 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56188012
Ik heb zo'n gevoel dat het zo gaat eindigen:
Jan kiest voor Annet. Of beter gezegd, er wordt voor hem gekozen, want Siepie gaat naar huis. Jan en Annet worden wel heel gelukkig samen.

De vrouwen van Henk willen hem allebei niet. Henk blijft alleen achter. Over een jaar blijkt dat hij het toch nog bij Karlijn heeft geprobeerd, maar die knapte ook snel op hem af.

Frans en Joyce krijgen "verkering", wonen een paar jaar samen en gaan dan weer uit elkaar.

Gerard krijgt wat met Marja.Het klikt ook goed met de kinderen, maar Marja kan niet echt aarden in Brabant. Ze proberen het nog wel.

Agnes kiest voor Klaas. Ze leven hun leven naar het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud". Zakelijk zijn ze heel succesvol, maar een "leven" hebben ze niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_56188029
Ronella ella ella eh eh eh
pi_56188063
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Jan kiest voor Annet. Of beter gezegd, er wordt voor hem gekozen, want Siepie gaat naar huis. Jan en Annet worden wel heel gelukkig samen.

De vrouwen van Henk willen hem allebei niet. Henk blijft alleen achter. Over een jaar blijkt dat hij het toch nog bij Karlijn heeft geprobeerd, maar die knapte ook snel op hem af.

Frans en Joyce krijgen "verkering", wonen een paar jaar samen en gaan dan weer uit elkaar.

Gerard krijgt wat met Marja.Het klikt ook goed met de kinderen, maar Marja kan niet echt aarden in Brabant. Ze proberen het nog wel.

Agnes kiest voor Klaas. Ze leven hun leven naar het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud". Zakelijk zijn ze heel succesvol, maar een "leven" hebben ze niet.
In die voorspelling kan ik me ook wel vinden. Voor wie Agnes kiest weet ik niet, maar het zal inderdaad wel zo gaan.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:41:00 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_56188091
Wanneer worden de kijkcijfers bekend?
For great justice!
  zondag 20 januari 2008 @ 21:43:09 #68
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56188155
Het was weer super !

Gerard is tof, en opzich het meest in de buurt komen waarvoor het programam gemaakt is.
Frans, brijant weer met die moter. En dat z'n zus in de randstad woont. Ja Enschede En hoe die dat blikje van die paal schoot en dat gezicht daarna. Prachtige TV
Jan: Toch wel verrassend dat Anita eruit ging met Man Bijt Hond in het achterhoofd. Weg leedvermaak, gelukkig voor Jan en die andere 2 dat ze weg is. Wat een duffe doos is dat zeg prffff
Henk: Mjah .....
Agnes: Mjah.... ik vind dr echt niks hoor. Enkel boerderij-praat. Zoals Yvon ( ) al zei: praat eens over andere zaken. Was voor die Jurgen ook leuker geweest. Die jurgen snapt er trouwens weinig van maar goed. Zo'n boerin gaat echt niet opgemaakt etc s įvonds voor de TV zitten. Maar opzich eens d'r haar wat anders doen s'avonds/als ze zit te eten/weet ik veeel wat zou best kunnen ja
Weinig boeiend persoon Agnes, zo op TV iig
  zondag 20 januari 2008 @ 21:44:42 #69
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56188201
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Omaha het volgende:
Ronella ella ella eh eh eh
Jup inderdaad
  ESF Reporter zondag 20 januari 2008 @ 21:45:12 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_56188212
Super aflevering dit keer! Je zou zeggen dat het hele 'spel' een beetje op losse schroeven komt te staan doordat al die meiden en die gast ervandoor gaan voordat de boer de eerste keuze heeft kunnen maken. Maar Yvon speelt zó goed op die mensen in dat je mooie uitspraken krijgt en huilende boeren en heerlijk ongemakkelijke momenten en dus briljante televisie.
Ben heeeeeeel benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
pi_56188216
quote:

nou dat klinkt ook weer lekker positief
wordt er depri van

het is mij vandaag wel duidelijk geworden dat frans niet een intellectueel wonder is
met henk wordt 't niks, wat ik ergens toch wel sneu voor 'm vindt, maar eigenlijk wel terecht is

hoop eigenlijk wel dat ze allemaal een leuke partner vinden
pi_56188244
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
Het was weer super !

. Die jurgen snapt er trouwens weinig van maar goed. Zo'n boerin gaat echt niet opgemaakt etc s įvonds voor de TV zitten. Maar opzich eens d'r haar wat anders doen s'avonds/als ze zit te eten/weet ik veeel wat zou best kunnen ja
Weinig boeiend persoon Agnes, zo op TV iig
Jezelf een beetje opfrissen na het werk is toch weinig mis mee lijkt mij.
Verder vond ik hem helemaal gelijk hebben dat er meer is dan de boerderij in het leven.
pi_56188274
quote:

Haha, mooie samenvatting. Alleen Gerard zie ik eerder samen met Leonie. Bij die Marja heb ik elke keer het gevoel dat ze Gerard toch niet zo leuk vindt, maar het nog even voor zich houdt oid .
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 21:47:09 #74
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_56188278
Frans is tof! Briljant hoe hij Ronella omschreef: "Een paor lange poot'n under de pisbak!" Weer briljante aflevering, en gelukkig bijna Henkloos. Maar drinkt Gerard nu Brouwmeester?

[ Bericht 12% gewijzigd door Djeez op 20-01-2008 21:53:07 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_56188372
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef Djeez het volgende:
Frans is tof! Briljant hoe hij Ronella omschreef: "Een paor lange poot'n under de pisbak!" -O_
Je zou onderhand een speciale aflevering aan zijn one-liners en acties kunnen besteden Het is iig droge TV.

Maar echt respect voor Yvon dat ze zoveel uit hem kon trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')