Duh!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef dwerg het volgende:
Enschede, de Randstad? Wist jij dat, Q?
Enschede hoort bij de 'Bandstad Twente', samen met Almelo en Hengelo, misschien bedoelde ie dat..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef dwerg het volgende:
Enschede, de Randstad? Wist jij dat, Q?
Hij is relaxted, toffe vent.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef nozem het volgende:
Gerard is een toffe peer. Dat heb ik nu al gezien.
Kan best, ik versta die mompelende boeren niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef nozem het volgende:
Enschede hoort bij de 'Bandstad Twente', samen met Almelo en Hengelo, misschien bedoelde ie dat..
Hij heeft het goed verkloot.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef snellejelle het volgende:
Henk weet echt niet wat hij hier mee aan moet...
Hier staat teletekst 888 standaard aan, anders kan ik de helft niet volgen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kan best, ik versta die mompelende boeren niet.
ARTICULEREN, FRANS!
Hier ook, want soms is het inderdaad nauwelijks te volgen..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef geppie het volgende:
[..]
Hier staat teletekst 888 standaard aan, anders kan ik de helft niet volgen.
Rikken (dat kaartspel)quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij Gerard is het tenminste echt gezelligen bier!
bier & kaartenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
bier is altijd goedquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Die ene was toch niet om hem vertrokken, maar om de camera's en toestanden? Hem vond ze wel leuk (en als ze dat niet meende is ze zelf geen knip voor de neus waard).quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef Abbadon het volgende:
die Henk die in z'n eigen huis een beetje achter tafel zit te kijken hoe de dames koken...de gezelligheid spat er af!
ben benieuwd wanneer de andere 2 uit zichzelf vertrekken, moet ik zeggen...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:13 schreef dwerg het volgende:
We gaan wat leuks doen met z'n drieën: ik ga cross'n op de motor, en jullie gaan kiek'n.
Zoals al eerder opgemerkt: de diepgang van een poffertje.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
En toch vallen veel vrouwen op dit soort mannen, ik denk vooral omdat er nog zo lekker veel aan te veranderen is..
Frans doet me erg denken aan zo'n boer uit de vorige editie.. Gerrit..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die ene was toch niet om hem vertrokken, maar om de camera's en toestanden? Hem vond ze wel leuk (en als ze dat niet meende is ze zelf geen knip voor de neus waard).
Iedereen doet maar alsof die Henk een outcast is waar de vrouwen gillend wegrennen. Maar dat doen ze niet; dat is eerder bij die Frans zo
Wat zeg je?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kan best, ik versta die mompelende boeren niet.
ARTICULEREN, FRANS!
Ja.. echt superquote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
oh yvon was weer geniaal hoordat ze Frans stilletjes kreeg
en die meid aan het janken
ze zegt wat wij allemaal brullen hier volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |