Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Jezelf een beetje opfrissen na het werk is toch weinig mis mee lijkt mij.
Verder vond ik hem helemaal gelijk hebben dat er meer is dan de boerderij in het leven.
Geweldig moment ja! Ik durfde bijna niet meer te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:
Ook weer een mooi moment dat Agnes met Klaas en Jurre koffie stond te drinken..
En de klok ging van tik-tik-tik-tik...
Hellpppp
Gezellig!!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef -0- het volgende:
Inderdaad prachtig.
En allemaal steeds in hun kopje roeren of net doen of ze een slok te nemen om zich een houding te geven.
Pijnlijk ja...ik vind haar maar een saai typje.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:
Ook weer een mooi moment dat Agnes met Klaas en Jurre koffie stond te drinken..
En de klok ging van tik-tik-tik-tik...
Hellpppp
Ik kan me ook niet voorstellen hoe zij seks heeft. Heel saai lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Pijnlijk ja...ik vind haar maar een saai typje.
ik vermoed dat zij het zich ook niet kan voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen hoe zij seks heeft. Heel saai lijkt me.
Ja! Zoals zij beide ergens in de 80 punten zaten bij Scrabble (quote:Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb het te doen met Henk. Vooral die biatch van een Maartje, wat een ka is dat zeg, bah. Hij werd helemaal onzeker gemaakt door die steken onder water. Hij zou juist nu veel botter moete worden, om die trien te temmen.
Toch denk ik nu dat Annet het gaat worden voor Jan. Lijkt me ook het beste.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zat telkens te denken dat siepie weg ging door het nieuws enzo. Tof dat anita weg ging
Jurjen zat daar toch buiten werktijden ook geen politieagent te zijn? Je werk is je werk en privé is privé, maar Agnes is 24/7 boerin. Ik kan me voorstellen dat hij iets anders verwachtte.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
moet ze opgetut dan gaan werken in een koeienstal?
kom op zeg...die mannen zijn allemaal net zo hoor...die hebben hun haren ook niet in de plooit zitten maar omdat er nu een vrouw meedoet moet ze ineens opgetut in die stal gaan staan, niet echt realistisch beeld denk ik
Dan kunnen ze fijn elkaars eerste zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch denk ik nu dat Annet het gaat worden voor Jan. Lijkt me ook het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |