Moeten we weer een topic over tennis vollullen?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef musicfreakyme het volgende:
Wist niet dat dit een voetbalthread was
Neeeeeequote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten we weer een topic over tennis vollullen?
Netto een geeltje, maar daar is momenteel nog 3 euro van over.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:48 schreef APK het volgende:
Gerdie, hoeveel heb je aan die Davydonkey bet overgehouden?
Tennis ligt me meer dan voetbalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten we weer een topic over tennis vollullen?
Nee hèquote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Tennis ligt me meer dan voetbal
Dan toch maar over de wanprestatie van ajaks, bij de sympathieke Nijmegenaren?quote:
Netjes!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Gert het volgende:
Netto een geeltje, maar daar is momenteel nog 3 euro van over.![]()
Er staat nog wel wat op Nadal, die al voor een kleine surewin te verkopen is.
Of 100 euro incasseren als-ie het toernooi wint.
Yups, ik ben klaar.quote:Ga jij lekker, in Oz, maestro?
Wat vertel je dat leuk haha. Ik drink niet hoor, nou ja, wat wijntjes en zoquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen last van een kater, drink sowieso niet (nouja net een paar wijntjes gedronken en een Irish Coffee maar dat mag geen naam hebben)
Vanavond weer heerlijk aan de thee (Pickwick elements)
Ja idd nu ik het zo terugleesquote:Op zondag 20 januari 2008 19:32 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat vertel je dat leuk haha. Ik drink niet hoor, nou ja, wat wijntjes en zo![]()
Dat is wel behoorlijk snelquote:Ik ben trouwens niet zo'n ster met alcohol, vind het wel lekker maar met mn derde drankje lig ik onder de tafel.
..het is AJAX en nee, wil het er niet meer over hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan toch maar over de wanprestatie van ajaks, bij de sympathieke Nijmegenaren?
Lekkerrrr! Je loopt vet voor op schema, mbt een nieuw vliegticket.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Netjes!![]()
[..]
Yups, ik ben klaar.
Nadal staat +844 bij een andere bookie en je moet overal 50¤ vanaf trekken wegens inzetten bij Unibet.
+212¤ of +111¤ dus. Dat Nadal zijn poot maar mag breken.![]()
[ afbeelding ]
Geboren en getogen in Alkmaar. En dan die afgegleden arrogantjes met allemaal hoofdletters schrijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..het is AJAX en nee, wil het er niet meer over hebben![]()
Dus een paar wijntjes + een Irish Coffee, nee dat is inderdaad niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen last van een kater, drink sowieso niet (nouja net een paar wijntjes gedronken en een Irish Coffee maar dat mag geen naam hebben)
Vanavond weer heerlijk aan de thee (Pickwick elements)
Daar bedoel ik mee dat ik er de volgende dag (lees: 06:00uur 's ochtends) geen last meer van hebquote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus een paar wijntjes + een Irish Coffee, nee dat is inderdaad niet veel
...en over AZ wil ik het ook liever niet hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Alkmaar. En dan die afgegleden arrogantjes met allemaal hoofdletters schrijven.
Nee, was een freebet van 99.38¤ @ 9.50 bij een andere bookmaker waar ik een keer gestort had en flink verloren had door het geld terug te spelen naar Betfair.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:38 schreef Gert het volgende:
Lekkerrrr! Je loopt vet voor op schema, mbt een nieuw vliegticket.![]()
Kon je voor Nadal dus bijna 18 x je inzet vangen op unibet? Wow!
LOLquote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus een paar wijntjes + een Irish Coffee, nee dat is inderdaad niet veel
Hoeveel uur per week moet je nu werken om je dat gokken te kunnen veroorlovenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, was een freebet van 99.38¤ @ 9.50 bij een andere bookmaker waar ik een keer gestort had en flink verloren had door het geld terug te spelen naar Betfair.
Die wilden mij graag terug.
Dan krijg je soms een leuke aanbieding.
Ik kan niet verliezen omdat ik niet 'gok' maar koop en verkoop voor een voor mij betere prijs.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel uur per week moet je nu werken om je dat gokken te kunnen veroorloven
Als je inzet op wedstrijden, dan heb je drie kansen toch? winnen, gelijkspel, verliezen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet verliezen omdat ik niet 'gok' maar koop en verkoop voor een voor mij betere prijs.
Beetje zoals optiehandel, of bedoelde je dat niet?
Hij verkoopt de weddenschap zelfquote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je inzet op wedstrijden, dan heb je drie kansen toch? winnen, gelijkspel, verliezen.
Meestal moet er bij dat geneuzel geld bij....
Dat is gokken ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je inzet op wedstrijden, dan heb je drie kansen toch? winnen, gelijkspel, verliezen.
Meestal moet er bij dat geneuzel geld bij....
Praat mij es bij......ben jij een soort van bookmaker?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is gokken ja.
Ik 'koop' een odd en verkoop 'em dan weer voor een -voor mij- betere prijs.
Het verschil steek ik in mijn zak.
Ik word ook een beetje duf van het rondhangen hier, dus ik denk dat ik maar eens wat actiefs ga doen (lees: op de Wii spelen)quote:
Maar je moet wel goed "gokken" dat een odd te hoog staat, zodat je 'm later voor een lagere prijs kunt verkopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet verliezen omdat ik niet 'gok' maar koop en verkoop voor een voor mij betere prijs.
Beetje zoals optiehandel, of bedoelde je dat niet?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze is nog gaver![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TWU1J-ydNLA
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom was je hier dan niet? Je hoort hier
Mooi zo!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was de deur uit...sorry..zal het niet meer doen
Op m'n uitschakeling in de XLgame door die kloteRus, het gelijke spel van een waardeloos Ajax en een TT die achteraf niet waar blijkt te zijn na heb je niks gemistquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
ik was de deur uit...sorry..zal het niet meer doen
Ohhhh...dus dat is de betekenis van de TT... volgende keer ga ik ook maar eens meedoen aan de XL.. En of ik iets gemist heb maak ik zelluf nog wel uit, ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op m'n uitschakeling in de XLgame door die kloteRus, het gelijke spel van een waardeloos Ajax en een TT die achteraf niet waar blijkt te zijn na heb je niks gemist.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
ok, dan praat ik je voortaan niet meer bij.
Grappige woordspelingen, een vingerplant verpottenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:dan ga ik mijn vingerplant maar verpotten
Oh datquote:pe·dant (bijvoeglijk naamwoord; pedanter, meest pedant)
1 eigenwijs en verwaand
Ik had zin om te spelen... dan maar met woorden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Grappige woordspelingen, een vingerplant verpotten
Ja, en je deed het leuk!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had zin om te spelen... dan maar met woorden.
Er is wel een plant, die op een fallus lijkt, moet je maar googelen, weet niet meer hoe 'ie heetquote:
Tis weer om te jankenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een ellende kan al ruim een uur Fok niet meer zien
Klinkt goed...ik ga nog wat aandacht aan het damestennis schenkenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, denk dat ik maar naar bed ga, lekker dromen
Ahhh..vinnik sneu voor je..het zijn leuke partijenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen idd, en dus geen tv in de buurt, en dus geen tennis. Moet zo toch serieus aan de studie dus maar goed ook.
Ik kan het grappig vinden, hoef ik toch niet álle topics mee lastig te vallen?!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, natuurlijk alleen omdat jij de lui bent om zelf 't topic ff te zoeken.
Inkopperrrrrrrrrrrrrt!quote:
Hey Beebquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Beeb![]()
Het houdt niet echt over (gewoonweg behoorlijk kut) maargoed, ik zie je stralende luie aanwezigheid weer eens dus dat is dan weer een pluspuntje op de maandagochtend![]()
Is hier ind e tussentijd nog iets spannends gebeurt? Behalve dan dat FOK Mekki heeft gebanned maar dat terzijde:D
nouja, er is nog het één en ander bijgekomen wat nog minder is en ze zeggen alle ellende komt in drieën dus ik wacht geduldig afquote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wie is Mekki?
Ja, joh, je moet er ff doorheen, om sterker te worden
Ohwja....wie is Mekki?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wie is Mekki?
Ja, joh, je moet er ff doorheen, om sterker te worden
Gratie voor Meki aub.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij staat niet in 't banmeldtopic, waarom is ie geband dan?
Ik mag niet klagenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, er is nog het één en ander bijgekomen wat nog minder is en ze zeggen alle ellende komt in drieën dus ik wacht geduldig af![]()
Hoest met jou ?
CAPSLOCK VIRUS!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef Gert het volgende:
tEST
nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.quote:
Oz, Dolf?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.![]()
Nog wat raars beurt in Oz, Eefje?
Nee niet veel geke dingen, Anquote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.![]()
Nog wat raars beurt in Oz, Eefje?
Uhuh.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee niet veel geke dingen, An![]()
Ze kwamen weer mooi weg door het geluts van @j@x en p$v he?
Ach ik was allang blij dat dat Joda eens flink aan de kant kon worden gezetquote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar veel maakt het niet uit. Dat wat ik vrijdag bezig zag, wordt echt geen kampioen.![]()
Oz = Australië, Eefje.
Haha, denk dat de tamtam sneller communiceert dan FOK! ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef Lobasca het volgende:
OZ leverde geen verrassingen op Dolf. over.
Eén gram en 2liter houd me mooi in balansquote:Op maandag 21 januari 2008 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, denk dat de tamtam sneller communiceert dan FOK! ja.
O, nu is het ineens weer snel.![]()
Dat Jappie totaal hooked is, en het ook nog ontkent, verbaast me niets.
Ik ben ook niet verslaafd hoor, wat is nou een gram per dag. Eén gram. Dat weegt bijna niets!
Nee hè. Aanzuigende werking --> nóg meer geesteszieken hiero.quote:
Oeh...ik zit er tussenin, what to do what to do ?quote:
De komende uren zal FOK! wel weer traag worden door een invasie van reaguurdersquote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef Gert het volgende:
Nee hè. Aanzuigende werking --> nóg meer geesteszieken hiero.
Lees 't altijd wel evenquote:
Ik houd de wachtquote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Gert het volgende:
OK, ben weg, als de donder aandelen kopen van bange loezarts.
Ik ben te lui en te domquote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees 't altijd wel even. Hoewel ik deze link tegenkwam in de nieuwe topics
.
Ik vind het wel fijn leesvoeder vaakquote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees 't altijd wel even. Hoewel ik deze link tegenkwam in de nieuwe topics
.
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasjequote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Jappie nog wel tijd om hier te posten?
Laat het maar lekker - 100% worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Je moet niet willen berekenen hoeveel er op zo'n dag door 't putje gaat" aldus een rtlz-verslaggever.
Het gaat echt hard, Aex -6%, Parijs al -7%.
tis alweer aan het opkrabbelenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat het maar lekker - 100% worden.
Riesige Krach.![]()
Alles naar de klote.
Damn.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis alweer aan het opkrabbelen
Hoe zie jij het opleven van nederland na een crash? (gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 21 januari 2008 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Damn.![]()
Kijk eens hoe de wereld opleefde, in de jaren na de beroemde krach van 1929.
Heb je dat rode jurkje trouwens nog? Stond je goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasje
Ja, in de jaren 30 ging het ook zo lekker wou je zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zie jij het opleven van nederland na een crash? (gewoon nieuwsgierig)
HEY! benoemen en bouwen weet jequote:Op maandag 21 januari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, in de jaren 30 ging het ook zo lekker wou je zeggen?
Ik heb van Joe nog een lading nudie screens, met je nickname erbij dus pas op Brintaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je dat rode jurkje trouwens nog? Stond je goed.![]()
![]()
*screenprintje gaat zoeken
Gelijk oversteken dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb van Joe nog een lading nudie screens, met je nickname erbij dus pas op Brinta
..I'm strong enough so I find a gun, or anything and I kiel urquote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
Zo leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc&feature=related
I'll kiel hur!
O, mag dat niet PP, carnaval?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze is al in de carnavalsstemming.
Oh nee, dat is een not done onderwerp hier.
Ook gij, Brutella.quote:
Cc!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:30 schreef Gert het volgende:
Wilde net zeggen: leuk dat CC de SC hier ook ontdekt heeft, maar ze ontpopt zicht als Cruella Carnaval.
Yep. Twee keer, heel kort achter elkaar.quote:
Lekker puh, tóch blijf je Heino op je netvlies houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Twee keer, heel kort achter elkaar.
Ik doe wel alsof ik het vier. De sc is all yours! Kom er maar in, Pietje!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles mag, maar niemand viert 't. Dus ik kan wel heel enthousiast gaan doen, maar daar wordt niemand vrolijk van
.
Heino heb ik niet eens gehaald.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker puh, tóch blijf je Heino op je netvlies houdenCarnaval in Rio, lalalalalala
![]()
![]()
en ik wis ze wel weer, Blurk. We gaan het nl over carnaval hebben, voor Pietje.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino heb ik niet eens gehaald.![]()
Maar veel plezier ermee hoor. Agge moar leut het. Ieder z´n ding. Ik ga hier straks wel weer tennis-verslagen neerplempen voor je.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino heb ik niet eens gehaald.![]()
Maar veel plezier ermee hoor. Agge moar leut het. Ieder z´n ding. Ik ga hier straks wel weer tennis-verslagen neerplempen voor je.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok.
Carnaval begint met een wagen bouwen
[ afbeelding ]
vervolgens ben je vaak door alle wagenbouwersfeestjes vooraf al zat
[ afbeelding ]
als je weer een klein beetje ontnuchterd bent volgt de optoch zelf
[ afbeelding ]
waarbij na de prijsuitreiking iedereen een winnaarsstatus heeft
[ afbeelding ]
binnenkort deel II van deze carnaval-met-puk-reeks
Dan ga ik alle carnavals-posts wissen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik wis ze wel weer, Blurk. We gaan het nl over carnaval hebben, voor Pietje.
Ik was 2 jaar geleden in Eindhoven met de marathon en daar speelden ze carnavalsmuziek.
Zonder wàt?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
En zonder.
Ga jij nou maar n00bvragen stellen in 't tennistopicquote:
Het carnavalexcuus.quote:
"Snoep" verstandig.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ana, maar wat is 't nut van die appel
?
Je hebt het druk gehad vandaag zeker.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasje
quote:
Oh heerlijk! Ik ben weleens in slaap gevallen onder mijn fiets. Geen carnaval maar een gewone donderdagavond. Charmant! Nu ben ik wel heel braaf enzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik er ook meermalen zo bijgelegen, met carnaval. En zonder.
Ik wijt het maar aan mijn slechte jeugd en uitbundige persoonlijkheid.
Ik ben wel eens straalbezopen door een taxichauffeur bij mijn ouderlijk huis afgeleverd. Had alles door de taxi gegooid, incl. mijn geld. Dus mijn moeder werd uit bed gebeld om even te betalen. Twee dagen later stond de taxichauffeur aan de deur om me mijn sleutels, geld en lipstick te overhandigen. Ik deed maar net alsof ik het brave tweelingzusje was.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:29 schreef noekje het volgende:
Oh heerlijk! Ik ben weleens in slaap gevallen onder mijn fiets. Geen carnaval maar een gewone donderdagavond. Charmant! Nu ben ik wel heel braaf enzo.
Zoek de verschillen:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
Voor noekje: http://www.youtube.com/watch?v=CMwdAc1Dzfg
Have funquote:Op maandag 21 januari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
Uw zoekbewerking - Soul 2 Soul - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Enzo.quote:Soul 2 Soul - Latest News
- [ Vertaal deze pagina ]
Soul 2 Soul - Soul II Soul - Music, Recordings, A happy face, a thumpin' bass for a lovin' race.
www.soul2soul.co.uk/ - 27k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
Discography
Sound Bank
Back II Life
you can see where and when Soul
Image Bank
About
you can view all the Soul II
view The Adventures of Soul II
Meer resultaten van soul2soul.co.uk »
Soul2Soul Tour 2007
Tim McGraw & Faith Hill: Soul2Soul Tour 2007. Featured Store Item. Mousepad and Photo Pack Look for this item and much more in the SOUL2SOUL store! ...
www.soul2soul2007.com/ - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
Soul II Soul - Keep On Movin'
Movin'...Enjoy!...soul II keep on movin' moving movin music ...
3 min 37 sec -
4,9 van de 5,0
www.youtube.com/watch?v=2Br09bWpoD0
Soul II Soul - Wikipedia, the free encyclopedia
Soul II Soul is a 2-time Grammy winning act that emerged at the end of the 1980s from London. The group initially attracted attention as a sound system, ...
en.wikipedia.org/wiki/Soul_II_Soul - 31k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
*doet teaserdansje*quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
Voor noekje: http://www.youtube.com/watch?v=CMwdAc1Dzfg
http://www.youtube.com/watch?v=qvC1ijiyv1cquote:Op maandag 21 januari 2008 17:34
schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben wel eens straalbezopen door een taxichauffeur bij mijn ouderlijk huis afgeleverd. Had alles door de taxi gegooid, incl. mijn geld. Dus mijn moeder werd uit bed gebeld om even te betalen. Twee dagen later stond de taxichauffeur aan de deur om me mijn sleutels, geld en lipstick te overhandigen. Ik deed maar net alsof ik het brave tweelingzusje was.
Maar da's al heel lang geleden. In de tijd dat Soul 2 Soul tha bomb was.
*propt 5 euro in d'r BH*quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
*doet teaserdansje*
Maar ik deed natuurlijk helemaal geen teaserdansje. Dit is immers de carnaval-sc. Aan het hossen, ik was aan het hossen!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*propt 5 euro in d'r BH*
Ik heb wel weer genoeg S2S gehoord.
Sportiefquote:Op maandag 21 januari 2008 17:51 schreef noekje het volgende:
Maar ik deed natuurlijk helemaal geen teaserdansje. Dit is immers de carnaval-sc. Aan het hossen, ik was aan het hossen!![]()
Hier heb je de 5 euro terug en koop maar een pils.
Hoi Bongquote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef BONG4002 het volgende:
En zijn de streams nog een beetje spannend?
Goedenavond allen!
Ahquote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Bong![]()
Ja, superspannend! Lieke gaat weg. Ze is er helemaal klaar mee, ze wil naar haar familie en vrienden. Dat hoorde ik haar een uur geleden zeggen.![]()
Zo rond het EK zal ze wel thuis zijn.
Heb jij nog getreint vandaag?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cDyRl9slGOQ
Ik waag me er niet meer aan, kijk morgenvroeg welquote:
Vanmorgen vroeg al voor de schappies. Had me lelijk vergist, dacht dat de regen wel meeviel, had tenslotte een hand uit mijn slaapkamerraam gestoken om te voelen...quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou! Moest jij er ook uit vandaag?
Ja, jij post in R&P, Gert in tennis, 't moet niet gekker wordenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:24 schreef Lobasca het volgende:
Hihi...zie ik Gert zelfs posten in het AO topic
Dat is ze al, maar wil ze niet aan de grote klok hangenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, jij post in R&P, Gert in tennis, 't moet niet gekker worden.
Binnenkort wordt Blurk mod van KPD.
Das toch fucking nie normaalquote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef Gert het volgende:
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.![]()
KPD, moet even nadenken wat dat ook al weer is. Is dat met klachten ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is ze al, maar wil ze niet aan de grote klok hangen
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Das toch fucking nie normaal!
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
KPD, moet even nadenken wat dat ook al weer is. Is dat met klachten ofzo?
Ooo, ik weet het alweer![]()
Geeft niet hoor, Lobasca vergist zich ook weleens in subforum.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
KPD, moet even nadenken wat dat ook al weer is. Is dat met klachten ofzo?
Ooo, ik weet het alweer![]()
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, Lobasca vergist zich ook weleens in subforum.
[..]
Is ze toch ook?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht, met die trage shit, postte ik in de COS dat Venus door was
Hahaha, wat zullen ze dat leuk gevonden hebben, ze dachten vast dat er een nieuwe bewoonster kwamquote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht, met die trage shit, postte ik in de COS dat Venus door was
Als die RAT haar maar met rust laat.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, wat zullen ze dat leuk gevonden hebben, ze dachten vast dat er een nieuwe bewoonster kwam
Dat is niet zo?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
Hahaha, wat zullen ze dat leuk gevonden hebben, ze dachten vast dat er een nieuwe bewoonster kwam
Ik had um maar geëdit met eenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Beiden Ccquote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet zo?
Is Venus een gastspeelster dan? Of een hoerrrr voor Huub?
Wat leuk! Kwam je haar zomaar tegen?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
Ah fijn! Ik heb Selena ooit een handje mogen geven. Of zij mij. 't Is maar hoe groot je ego is.
Zou onze sadistische noekje hier ook toe in staan zijnquote:Soldaat aangevallen met vibrator
Een soldaat, die dacht de nacht van zijn leven te beleven, is van een kale reis thuisgekomen. De avond begon nochtans perfect voor hem toen zijn liefje de handboeien bovenhaalde. De 19-jarige legerganger liet zich gewillig vastbinden, maar dan veranderde het romantische onderonsje in een gruwelijke nachtmerrie. Nicola Clunies-Ross dacht immers dat haar soldaat haar bedrogen had en wilde hem een lesje leren. "Ik ga je vernietigen", klonk het dreigend uit haar mond en prompt liet ze collega-soldaat Peter Gurdulic binnen, gewapend met een... vibrator.
Nicola ging hem vervolgens met het genotsmiddel te lijf, terwijl Peter alle 'actie' filmde en ermee dreigde de beelden op een algemeen toegangbare computer van het leger te plaatsen. Na een marteling van een uur werd de ongelukkige tenslotte vrijgelaten. "Ik probeerde heel luid te schreeuwen, maar door die prop in mijn mond kwam er niet veel uit", moest de man toegeven.
Foei Pietjequote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou onze sadistische noekje hier ook toe in staan zijn?
Het enige rare aan dat bericht vind ik 'de kale reis'quote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou onze sadistische noekje hier ook toe in staan zijn?
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, die heeft zijn handen vol aan die Siliconensnol, vuile RAT
Dat verklaar(d of t) het al.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:54 schreef Copycat het volgende:
Belgische berichten.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
Het enige rare aan dat bericht vind ik 'de kale reis'
Belgen enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
Die uitdrukking ken ik tenminstequote:Op maandag 21 januari 2008 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof een koude kermis zo logisch is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:56 schreef Copycat het volgende:
t. Tegenwoordige tijd, stam + t .
Wij noemen dat in Alkmaar: "Van een koude kermis thuiskomen"...maar misschien is dat in België wel andersquote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind wel meer dingen raar eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dit al normaal is, wat zouden haar fantasieën dan wel niet zijnquote:
Die wil jij niet wetenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als dit al normaal is, wat zouden haar fantasieën dan wel niet zijn?
Eigenlijk welquote:
Nou Lobasca, spreek vrijuit, PP wil het graag wetenquote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet opeens weer aan dat verhaal van Gert denken, gatverdamme
![]()
.
Die zenden op dit moment '40 dagen zonder sex uit'?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Lobasca, spreek vrijuit, PP wil het graag wetenWij kijken ondertussen wel even naar de EO
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zenden op dit moment '40 dagen zonder sex uit'?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Lobasca, spreek vrijuit, PP wil het graag wetenWij kijken ondertussen wel even naar de EO
Huh?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet opeens weer aan dat verhaal van Gert denken, gatverdamme
![]()
.
Ik heb zo'n vermoeden dat het over een badkuip gaat, en 2 meisjesquote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeumpie Dolf, nu word ik ook nieuwsgierig!
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het over een badkuip gaat, en 2 meisjes
Haal je nu niet "2 girls 1 cup" en "tubgirl" door elkaar?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het over een badkuip gaat, en 2 meisjes
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik heb 't niet over 2girls1cup, over een verhaal dat Ian ooit postte toen we 't hier over sex hadden. Hij ging op gert en sex googlen ofzo, en toen kwam er een onwijs ranzig verhaal tevoorschijn.
Oeps, foutje, zou ik toch moeten weten als mod van een sub-forum als KPD. Moet me nog een beetje inlezenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal je nu niet "2 girls 1 cup" en "tubgirl" door elkaar?
Ken uw klassiekers.
Sst, ik wil er niet meer aan denkenquote:
Zou ik maar even doen ja, anders kun je door naar een écht "sub"-forum: het Keldertje.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, foutje, zou ik toch moeten weten als mod van een sub-forum als KPD. Moet me nog een beetje inlezen
Je rakelt het zelf op, niet zo onschuldig Piet, daar trap ik niet inquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sst, ik wil er niet meer aan denken.
Jij bent ook een lekkertje, eerst ons allemaal nieuwsgierig maken en dan net doen alsof je te preuts bentquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij begonquote:Op maandag 21 januari 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Je rakelt het zelf op, niet zo onschuldig Piet, daar trap ik niet in
Is het gezellig daar?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik maar even doen ja, anders kun je door naar een écht "sub"-forum: het Keldertje.
Je kan 't ook niet opzoeken, want 't moest ge-edit worden omdat 't te ranzig zou zijn volgens Gertquote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:
Jij bent ook een lekkertje, eerst ons allemaal nieuwsgierig maken en dan net doen alsof je te preuts bent
Ik vind dat iemand best de mensen die hier wat later aangemeld zijn (ikkuh dus) evne op te hoogte moet brengenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar aan de postcounts te zien, is het er vooral extreem rustig.quote:
quote:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .quote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca de schuld geven is zó 2007
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Nee, dat vindt 'ie vast lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Plus 10 uur... kom je daar niet uit?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieve Pietwil jij voor mij omrekenen hoelaat Henin tegen Maria moet spelen..ik kom er niet uit
lange weg te gaan dan, Piet!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, pietje de schuld geven is zo 2008.
7:30pm, dus 5:30 NLtijd volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieve Pietwil jij voor mij omrekenen hoelaat Henin tegen Maria moet spelen..ik kom er niet uit
Genoeg inspiratie hier, dacht ik zo, het afgelopen uur.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, dat vindt 'ie vast lekker![]()
We moeten iets anders bedenken
Dat zal Pietje wel doen Music, die is op de sekstoer vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand best de mensen die hier wat later aangemeld zijn (ikkuh dus) evne op te hoogte moet brengen
sstquote:
sssssstquote:
7.30 PM + 10=half 6 in de ochtendquote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus 10 uur... lkom je daar niet uit?
Of mis ik iets?
Blurkselquote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef -Blurk- het volgende:
Dat zal Pietje wel doen Music, die is op de sekstoer vanavond
Dat wordt vroeg na sesamstraat naar bedquote:
Zullen we Piet zijn dienstplicht laten vervullen?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Genoeg inspiratie hier, dacht ik zo, het afgelopen uur.
Ja ga jij je er ook ff mee bemoeien, alsof 3 vrouwen nog niet genoeg isquote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
Genoeg inspiratie hier, dacht ik zo, het afgelopen uur.
Nou...ik heb me slaappatroon al aardig omgegooid voor tennis..moet morgen alleen wel ff een paar uurtjes tussendoor werken... Planning..planningquote:Op maandag 21 januari 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg na sesamstraat naar bed.
Pietje is de lul olé olé!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ga jij je er ook ff mee bemoeien, alsof 3 vrouwen nog niet genoeg is.
Alsof jij dat érg vindtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ga jij je er ook ff mee bemoeien, alsof 3 vrouwen nog niet genoeg is.
...quote:
Dat klopt, alleen 't is daar dus + 10 uur.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:59 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik kom later in de week wel weer even buurten![]()
Zeg, beetje respect hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Wel leuk om een keer een andere kant van die snotneus te zien.
Nee joh, gewoon lekker blijven, Pietje houdt al op, die gaat straks weer tennisquote:Op maandag 21 januari 2008 21:59 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
...
Denk dat ik de heren beter even alleen kan laten![]()
Ik kom later in de week wel weer even buurten![]()
Dus tegen de tijd dat Betty het écht zwaar te verduren gaat krijgen, stopt het filmpje.quote:
Piet niet, Piet is braaf en conservatiefquote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker blijven, Pietje houdt al op, die gaat straks weer tenniskijken...
Jerry! Jerry!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef riri het volgende:
Lieke.....blokkeer hem voor Huub...je kan het!!!!
Keihard terugpakken die opblaaskikker
Altijdquote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
Piet niet, Piet is braaf en conservatief
Dag Riri, wat leuk dat je even in de SC komt, wat brengt je hier?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef riri het volgende:
------------
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jerry! Jerry!
Oh wacht, verkeerde topic.
Ja, heel ergquote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat Betty het écht zwaar te verduren gaat krijgen, stopt het filmpje.
Het is gewoon sadistisch.
Ze zocht de COSquote:Op maandag 21 januari 2008 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Riri, wat leuk dat je even in de SC komt, wat brengt je hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |