Yep. Twee keer, heel kort achter elkaar.quote:
Lekker puh, tóch blijf je Heino op je netvlies houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Twee keer, heel kort achter elkaar.
Ik doe wel alsof ik het vier. De sc is all yours! Kom er maar in, Pietje!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles mag, maar niemand viert 't. Dus ik kan wel heel enthousiast gaan doen, maar daar wordt niemand vrolijk van
.
Heino heb ik niet eens gehaald.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker puh, tóch blijf je Heino op je netvlies houdenCarnaval in Rio, lalalalalala
![]()
![]()
en ik wis ze wel weer, Blurk. We gaan het nl over carnaval hebben, voor Pietje.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino heb ik niet eens gehaald.![]()
Maar veel plezier ermee hoor. Agge moar leut het. Ieder z´n ding. Ik ga hier straks wel weer tennis-verslagen neerplempen voor je.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino heb ik niet eens gehaald.![]()
Maar veel plezier ermee hoor. Agge moar leut het. Ieder z´n ding. Ik ga hier straks wel weer tennis-verslagen neerplempen voor je.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok.
Carnaval begint met een wagen bouwen
[ afbeelding ]
vervolgens ben je vaak door alle wagenbouwersfeestjes vooraf al zat
[ afbeelding ]
als je weer een klein beetje ontnuchterd bent volgt de optoch zelf
[ afbeelding ]
waarbij na de prijsuitreiking iedereen een winnaarsstatus heeft
[ afbeelding ]
binnenkort deel II van deze carnaval-met-puk-reeks
Dan ga ik alle carnavals-posts wissen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik wis ze wel weer, Blurk. We gaan het nl over carnaval hebben, voor Pietje.
Ik was 2 jaar geleden in Eindhoven met de marathon en daar speelden ze carnavalsmuziek.
Zonder wàt?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
En zonder.
Ga jij nou maar n00bvragen stellen in 't tennistopicquote:
Het carnavalexcuus.quote:
"Snoep" verstandig.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ana, maar wat is 't nut van die appel
?
Je hebt het druk gehad vandaag zeker.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasje
quote:
Oh heerlijk! Ik ben weleens in slaap gevallen onder mijn fiets. Geen carnaval maar een gewone donderdagavond. Charmant! Nu ben ik wel heel braaf enzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik er ook meermalen zo bijgelegen, met carnaval. En zonder.
Ik wijt het maar aan mijn slechte jeugd en uitbundige persoonlijkheid.
Ik ben wel eens straalbezopen door een taxichauffeur bij mijn ouderlijk huis afgeleverd. Had alles door de taxi gegooid, incl. mijn geld. Dus mijn moeder werd uit bed gebeld om even te betalen. Twee dagen later stond de taxichauffeur aan de deur om me mijn sleutels, geld en lipstick te overhandigen. Ik deed maar net alsof ik het brave tweelingzusje was.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:29 schreef noekje het volgende:
Oh heerlijk! Ik ben weleens in slaap gevallen onder mijn fiets. Geen carnaval maar een gewone donderdagavond. Charmant! Nu ben ik wel heel braaf enzo.
Zoek de verschillen:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
Voor noekje: http://www.youtube.com/watch?v=CMwdAc1Dzfg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |