nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.quote:
Oz, Dolf?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.![]()
Nog wat raars beurt in Oz, Eefje?
Nee niet veel geke dingen, Anquote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
nOG ALTIJD EVEN SCHERP, ALERT ALSMEDE BIJDEHAND, ZIE IK.![]()
Nog wat raars beurt in Oz, Eefje?
Uhuh.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee niet veel geke dingen, An![]()
Ze kwamen weer mooi weg door het geluts van @j@x en p$v he?
Ach ik was allang blij dat dat Joda eens flink aan de kant kon worden gezetquote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar veel maakt het niet uit. Dat wat ik vrijdag bezig zag, wordt echt geen kampioen.![]()
Oz = Australië, Eefje.
Haha, denk dat de tamtam sneller communiceert dan FOK! ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef Lobasca het volgende:
OZ leverde geen verrassingen op Dolf. over.
Eén gram en 2liter houd me mooi in balansquote:Op maandag 21 januari 2008 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, denk dat de tamtam sneller communiceert dan FOK! ja.
O, nu is het ineens weer snel.![]()
Dat Jappie totaal hooked is, en het ook nog ontkent, verbaast me niets.
Ik ben ook niet verslaafd hoor, wat is nou een gram per dag. Eén gram. Dat weegt bijna niets!
Nee hè. Aanzuigende werking --> nóg meer geesteszieken hiero.quote:
Oeh...ik zit er tussenin, what to do what to do ?quote:
De komende uren zal FOK! wel weer traag worden door een invasie van reaguurdersquote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef Gert het volgende:
Nee hè. Aanzuigende werking --> nóg meer geesteszieken hiero.
Lees 't altijd wel evenquote:
Ik houd de wachtquote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Gert het volgende:
OK, ben weg, als de donder aandelen kopen van bange loezarts.
Ik ben te lui en te domquote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees 't altijd wel even. Hoewel ik deze link tegenkwam in de nieuwe topics
.
Ik vind het wel fijn leesvoeder vaakquote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees 't altijd wel even. Hoewel ik deze link tegenkwam in de nieuwe topics
.
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasjequote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Jappie nog wel tijd om hier te posten?
Laat het maar lekker - 100% worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Je moet niet willen berekenen hoeveel er op zo'n dag door 't putje gaat" aldus een rtlz-verslaggever.
Het gaat echt hard, Aex -6%, Parijs al -7%.
tis alweer aan het opkrabbelenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat het maar lekker - 100% worden.
Riesige Krach.![]()
Alles naar de klote.
Damn.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis alweer aan het opkrabbelen
Hoe zie jij het opleven van nederland na een crash? (gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 21 januari 2008 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Damn.![]()
Kijk eens hoe de wereld opleefde, in de jaren na de beroemde krach van 1929.
Heb je dat rode jurkje trouwens nog? Stond je goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, die loopt met een staart door de bossen van elwyn te huppelen met een handtasje
Ja, in de jaren 30 ging het ook zo lekker wou je zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zie jij het opleven van nederland na een crash? (gewoon nieuwsgierig)
HEY! benoemen en bouwen weet jequote:Op maandag 21 januari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, in de jaren 30 ging het ook zo lekker wou je zeggen?
Ik heb van Joe nog een lading nudie screens, met je nickname erbij dus pas op Brintaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je dat rode jurkje trouwens nog? Stond je goed.![]()
![]()
*screenprintje gaat zoeken
Gelijk oversteken dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb van Joe nog een lading nudie screens, met je nickname erbij dus pas op Brinta
..I'm strong enough so I find a gun, or anything and I kiel urquote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
Zo leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc&feature=related
I'll kiel hur!
O, mag dat niet PP, carnaval?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze is al in de carnavalsstemming.
Oh nee, dat is een not done onderwerp hier.
Ook gij, Brutella.quote:
Cc!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:30 schreef Gert het volgende:
Wilde net zeggen: leuk dat CC de SC hier ook ontdekt heeft, maar ze ontpopt zicht als Cruella Carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |