quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom was je hier dan niet? Je hoort hier
Mooi zo!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was de deur uit...sorry..zal het niet meer doen
Op m'n uitschakeling in de XLgame door die kloteRus, het gelijke spel van een waardeloos Ajax en een TT die achteraf niet waar blijkt te zijn na heb je niks gemistquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
ik was de deur uit...sorry..zal het niet meer doen
Ohhhh...dus dat is de betekenis van de TT... volgende keer ga ik ook maar eens meedoen aan de XL.. En of ik iets gemist heb maak ik zelluf nog wel uit, ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op m'n uitschakeling in de XLgame door die kloteRus, het gelijke spel van een waardeloos Ajax en een TT die achteraf niet waar blijkt te zijn na heb je niks gemist.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
ok, dan praat ik je voortaan niet meer bij.
Grappige woordspelingen, een vingerplant verpottenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:dan ga ik mijn vingerplant maar verpotten
Oh datquote:pe·dant (bijvoeglijk naamwoord; pedanter, meest pedant)
1 eigenwijs en verwaand
Ik had zin om te spelen... dan maar met woorden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Grappige woordspelingen, een vingerplant verpotten
Ja, en je deed het leuk!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had zin om te spelen... dan maar met woorden.
Er is wel een plant, die op een fallus lijkt, moet je maar googelen, weet niet meer hoe 'ie heetquote:
Tis weer om te jankenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een ellende kan al ruim een uur Fok niet meer zien
Klinkt goed...ik ga nog wat aandacht aan het damestennis schenkenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, denk dat ik maar naar bed ga, lekker dromen
Ahhh..vinnik sneu voor je..het zijn leuke partijenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen idd, en dus geen tv in de buurt, en dus geen tennis. Moet zo toch serieus aan de studie dus maar goed ook.
Ik kan het grappig vinden, hoef ik toch niet álle topics mee lastig te vallen?!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, natuurlijk alleen omdat jij de lui bent om zelf 't topic ff te zoeken.
Inkopperrrrrrrrrrrrrt!quote:
Hey Beebquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Beeb![]()
Het houdt niet echt over (gewoonweg behoorlijk kut) maargoed, ik zie je stralende luie aanwezigheid weer eens dus dat is dan weer een pluspuntje op de maandagochtend![]()
Is hier ind e tussentijd nog iets spannends gebeurt? Behalve dan dat FOK Mekki heeft gebanned maar dat terzijde:D
nouja, er is nog het één en ander bijgekomen wat nog minder is en ze zeggen alle ellende komt in drieën dus ik wacht geduldig afquote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wie is Mekki?
Ja, joh, je moet er ff doorheen, om sterker te worden
Ohwja....wie is Mekki?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wie is Mekki?
Ja, joh, je moet er ff doorheen, om sterker te worden
Gratie voor Meki aub.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij staat niet in 't banmeldtopic, waarom is ie geband dan?
Ik mag niet klagenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, er is nog het één en ander bijgekomen wat nog minder is en ze zeggen alle ellende komt in drieën dus ik wacht geduldig af![]()
Hoest met jou ?
CAPSLOCK VIRUS!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef Gert het volgende:
tEST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |