quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik heb 't niet over 2girls1cup, over een verhaal dat Ian ooit postte toen we 't hier over sex hadden. Hij ging op gert en sex googlen ofzo, en toen kwam er een onwijs ranzig verhaal tevoorschijn.
Oeps, foutje, zou ik toch moeten weten als mod van een sub-forum als KPD. Moet me nog een beetje inlezenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal je nu niet "2 girls 1 cup" en "tubgirl" door elkaar?
Ken uw klassiekers.
Sst, ik wil er niet meer aan denkenquote:
Zou ik maar even doen ja, anders kun je door naar een écht "sub"-forum: het Keldertje.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, foutje, zou ik toch moeten weten als mod van een sub-forum als KPD. Moet me nog een beetje inlezen
Je rakelt het zelf op, niet zo onschuldig Piet, daar trap ik niet inquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sst, ik wil er niet meer aan denken.
Jij bent ook een lekkertje, eerst ons allemaal nieuwsgierig maken en dan net doen alsof je te preuts bentquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij begonquote:Op maandag 21 januari 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Je rakelt het zelf op, niet zo onschuldig Piet, daar trap ik niet in
Is het gezellig daar?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik maar even doen ja, anders kun je door naar een écht "sub"-forum: het Keldertje.
Je kan 't ook niet opzoeken, want 't moest ge-edit worden omdat 't te ranzig zou zijn volgens Gertquote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef -Blurk- het volgende:
Jij bent ook een lekkertje, eerst ons allemaal nieuwsgierig maken en dan net doen alsof je te preuts bent
Ik vind dat iemand best de mensen die hier wat later aangemeld zijn (ikkuh dus) evne op te hoogte moet brengenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar aan de postcounts te zien, is het er vooral extreem rustig.quote:
quote:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .quote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca de schuld geven is zó 2007
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Nee, dat vindt 'ie vast lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Plus 10 uur... kom je daar niet uit?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieve Pietwil jij voor mij omrekenen hoelaat Henin tegen Maria moet spelen..ik kom er niet uit
lange weg te gaan dan, Piet!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, pietje de schuld geven is zo 2008.
7:30pm, dus 5:30 NLtijd volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieve Pietwil jij voor mij omrekenen hoelaat Henin tegen Maria moet spelen..ik kom er niet uit
Genoeg inspiratie hier, dacht ik zo, het afgelopen uur.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, dat vindt 'ie vast lekker![]()
We moeten iets anders bedenken
Dat zal Pietje wel doen Music, die is op de sekstoer vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand best de mensen die hier wat later aangemeld zijn (ikkuh dus) evne op te hoogte moet brengen
sstquote:
sssssstquote:
7.30 PM + 10=half 6 in de ochtendquote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus 10 uur... lkom je daar niet uit?
Of mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |