Een kniesoor die daar op let!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de snelheid van FOK! wat minder gezellig.
Ik ook, lekker sfeertje, jammer dat Fok! zo langzaam gaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef Lobasca het volgende:
Ff btw..ik vind het hier vanaaf reuze gezellig![]()
![]()
Gewoon multi-tasken..en je komt handen te kortquote:Op maandag 21 januari 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, lekker sfeertje, jammer dat Fok! zo langzaam gaat.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon multi-tasken..en je komt handen te kort
quote:
Maar het gaat ook zo langzaam PP.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ga je ff biertje drinken en sociaal doen, valt 't compleet stil
.
Nu valt 't wel weer meequote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Maar het gaat ook zo langzaam PP.
Wat is 't danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Sadistische ideeën krijgen?
Kun je mijn geheugen een beetje opfrissen Cc.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik duik m'n bed in. Met dé biografie over Edie Sedgwick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poor crazy little skinny junky rich girl
![]()
Dat wilde ik even delen.
Sweet Dreams Cc!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik duik m'n bed in. Met dé biografie over Edie Sedgwick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poor crazy little skinny junky rich girl
![]()
Dat wilde ik even delen.
Hebben!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't dan? Tentoonstellen
? Uitbeelden
? Aan de medemens voorlegt (dat past waarschijnlijk niet)
? Filmpjes van maakt en hier post
?
?
Ja! Ik weet het weer! Bedankt Cc, en lees lekker en slaap lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben!
Edie Sedgwick was even de muze van Andy Warhol. Kwam uit een steenrijke, maar verknipte familie, was zelf ook niet helemaal helder en viel al snel ten prooi aan drugs, veel drugs, veel verschillende drugs. En de bijbehorende shit. Ze stierf begin jaren zeventig een drugsgerelateerde dood.
En is sindsdien een onsterfelijk stijlicoon.
Nite.
Bronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |