Een kniesoor die daar op let!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de snelheid van FOK! wat minder gezellig.
Ik ook, lekker sfeertje, jammer dat Fok! zo langzaam gaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef Lobasca het volgende:
Ff btw..ik vind het hier vanaaf reuze gezellig![]()
![]()
Gewoon multi-tasken..en je komt handen te kortquote:Op maandag 21 januari 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, lekker sfeertje, jammer dat Fok! zo langzaam gaat.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon multi-tasken..en je komt handen te kort
quote:
Maar het gaat ook zo langzaam PP.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ga je ff biertje drinken en sociaal doen, valt 't compleet stil
.
Nu valt 't wel weer meequote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Maar het gaat ook zo langzaam PP.
Wat is 't danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Sadistische ideeën krijgen?
Kun je mijn geheugen een beetje opfrissen Cc.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik duik m'n bed in. Met dé biografie over Edie Sedgwick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poor crazy little skinny junky rich girl
![]()
Dat wilde ik even delen.
Sweet Dreams Cc!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik duik m'n bed in. Met dé biografie over Edie Sedgwick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poor crazy little skinny junky rich girl
![]()
Dat wilde ik even delen.
Hebben!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't dan? Tentoonstellen
? Uitbeelden
? Aan de medemens voorlegt (dat past waarschijnlijk niet)
? Filmpjes van maakt en hier post
?
?
Ja! Ik weet het weer! Bedankt Cc, en lees lekker en slaap lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben!
Edie Sedgwick was even de muze van Andy Warhol. Kwam uit een steenrijke, maar verknipte familie, was zelf ook niet helemaal helder en viel al snel ten prooi aan drugs, veel drugs, veel verschillende drugs. En de bijbehorende shit. Ze stierf begin jaren zeventig een drugsgerelateerde dood.
En is sindsdien een onsterfelijk stijlicoon.
Nite.
Bronquote:
Waar zegt ie datquote:
in een PM..quote:
Absoluut!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou onze sadistische noekje hier ook toe in staan zijn?
Een PM als bron geven en daarmee op mij zeuren, dat is nogal logisch jaquote:Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Lobasca het volgende:
in een PM..
GVDNu weet ik nog niet hoelaat ik wakker moet zijn..voor deze thriller!
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
Gaat die zulke berichten schrijven als ik met Cc Project Catwalk aan het kijken ben.
[..]
Absoluut!
Hè, ik neem alle schuld op me..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een PM als bron geven en daarmee op mij zeuren, dat is nogal logisch ja. Officiële site zegt 7:30 pm Rod Laver Arena. Dat is dus 5:30 NLtijd.
Dat zei Gert toch ook in 't vorige topic. Laat 'm dan hier ff toelichten ofzo
.
Zeg dat dan daarquote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Noekje mag wel eerder en vaker de zweep in de COS hanteren
Waarom? Ze leest toch hier ook mee? De sfeer is daar al weken niet te pruimen.quote:
Die van mij, die vroeger ook altijd in uniform thuiskwam overigens, kan vandaag bijna niet meer lopen. Alles doet pijn, 3 gekneusde blauwe vingers, 5 bloedblaren en er hangen vellen los op zijn benen maar hij klaagt niet. Wel heb ik net een dansje voor hem gedaan om te laten zien hoe soepel ik ben en toen moest hij het nadoen. Vond die niet zo leuk.quote:
Truste Babe, bedankt voor de fijne avond!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik ga slapen, tot morgen
Het is genoteerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom? Ze leest toch hier ook mee? De sfeer is daar al weken niet te pruimen.
lolquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef noekje het volgende:
Die van mij, die vroeger ook altijd in uniform thuiskwam overigens, kan vandaag bijna niet meer lopen. Alles doet pijn, 3 gekneusde blauwe vingers, 5 bloedblaren en er hangen vellen los op zijn benen maar hij klaagt niet. Wel heb ik net een dansje voor hem gedaan om te laten zien hoe soepel ik ben en toen moest hij het nadoen. Vond die niet zo leuk.
Maar als het moet dan pak ik de tarzan en dan sla ik de andere 7 vingers ook blauw. Hij moet zijn plaats kennen. Het is hier het leger niet!!
Jij ook meisquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste Babe, bedankt voor de fijne avond!
Trustequote:Op maandag 21 januari 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik ga slapen, tot morgen
Omdat die nu niet meer in het leger zit.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
lol, maar waarom komt ie nu niet meer in uniform thuis
?
Tsja, en een man die niet meer in uniform thuiskomt straalt geen gezag uitquote:Op maandag 21 januari 2008 23:45 schreef noekje het volgende:
Omdat die nu niet meer in het leger zit.
Dat weet ik en als je ideeën hebt dan pm me gerust.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet persoonlijk naar jou, maar dat snap je wel.
Zei ik dat in het vorige topic?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een PM als bron geven en daarmee op mij zeuren, dat is nogal logisch ja. Officiële site zegt 7:30 pm Rod Laver Arena. Dat is dus 5:30 NLtijd.
Dat zei Gert toch ook in 't vorige topic. Laat 'm dan hier ff toelichten ofzo
.
Dat hoeft niet via PM..gewoon je daad bij je woord voegen..op de man-> ban, eerder stopt het toch nietquote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik en als je ideeën hebt dan pm me gerust.
Beetje kort door de bocht dit.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat hoeft niet via PM..gewoon je daad bij je woord voegen..op de man-> ban, eerder stopt het toch niet
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht dit.
Maar goed: de FB is er voor commentaar op de moderatie.
Je snapt mijn dilemmaquote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, normaal begonnen de avondpartijen om 9u smorgens bij ons, om 11u am op de officiële site, dus 2 uur terug
Ik ben nog niet overtuigd.
9.30u it is.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, normaal begonnen de avondpartijen om 9u smorgens bij ons, om 11u am op de officiële site, dus 2 uur terug
Ik ben nog niet overtuigd.
Kijk gewoon op betfair of www.unibet.net.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd, ik geef me gewonnen.
Check.
Alweerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Ja Piet, je bent de lul, heel 2008 lang
Godsamme.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Were where you when i needed you?Half 10 dus!
Je klok een uur terugzetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Fuck..kwart voor 2! What to do, what to do?
i kzou wel ff willen terug kruipenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
i kzou wel ff willen terug kruipen
quote:
staan zingen op de bar, ach als je me zou kennen weet je dat als dat gebeurt het behoorlijk raak isquote:
was tennis aan het kieken, wasjes draaien, zo maar ff douchen en boodschappen, tennis kieken, paar uurtjes werken..en dan zien we wel weerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
staan zingen op de bar, ach als je me zou kennen weet je dat als dat gebeurt het behoorlijk raak is![]()
gaan we doen ?
een douche zou mij niet verkeerd vallen denk ik, ff schrobben en het liefst gloeiend heetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was tennis aan het kieken, wasjes draaien, zo maar ff douchen en boodschappen, tennis kieken, paar uurtjes werken..en dan zien we wel weer
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
een douche zou mij niet verkeerd vallen denk ik, ff schrobben en het liefst gloeiend heet
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
moet nog even wachten tot de wasmachine klaar is en dan jump ik er onder
nee, en neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:49 schreef Lobasca het volgende:
Ziet er lekker uit!![]()
Jij nog aan de slag vandaag? En was je eigenlijk bij dat restaurant genokt?
Ja. Ik moet een wervende uitnodiging schrijven voor een bedrijfsevenement daar. Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat park in Zeeland?
51° 37' NB, 3° 42' OL waar het bedrijfs evenement de storm doet kerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik moet een wervende uitnodiging schrijven voor een bedrijfsevenement daar. Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.
Uhm... wat doe jij met je plas eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.
Aparte douche !quote:
Hoi hoi...Ik kom gewoon lurken en meeposten hier hoorquote:
Ik vind haar prima modereren...dom gebash eruit. Nee, goede keuze geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mods zat hier idd, en waar die nieuwe allemaal toe in staat is, brrrr word je bang van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |