Kijk gewoon op betfair of www.unibet.net.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd, ik geef me gewonnen.
Check.
Alweerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Ja Piet, je bent de lul, heel 2008 lang
Godsamme.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Were where you when i needed you?Half 10 dus!
Je klok een uur terugzetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Fuck..kwart voor 2! What to do, what to do?
i kzou wel ff willen terug kruipenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
i kzou wel ff willen terug kruipen
quote:
staan zingen op de bar, ach als je me zou kennen weet je dat als dat gebeurt het behoorlijk raak isquote:
was tennis aan het kieken, wasjes draaien, zo maar ff douchen en boodschappen, tennis kieken, paar uurtjes werken..en dan zien we wel weerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
staan zingen op de bar, ach als je me zou kennen weet je dat als dat gebeurt het behoorlijk raak is![]()
gaan we doen ?
een douche zou mij niet verkeerd vallen denk ik, ff schrobben en het liefst gloeiend heetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was tennis aan het kieken, wasjes draaien, zo maar ff douchen en boodschappen, tennis kieken, paar uurtjes werken..en dan zien we wel weer
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
een douche zou mij niet verkeerd vallen denk ik, ff schrobben en het liefst gloeiend heet
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
moet nog even wachten tot de wasmachine klaar is en dan jump ik er onder
nee, en neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:49 schreef Lobasca het volgende:
Ziet er lekker uit!![]()
Jij nog aan de slag vandaag? En was je eigenlijk bij dat restaurant genokt?
Ja. Ik moet een wervende uitnodiging schrijven voor een bedrijfsevenement daar. Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat park in Zeeland?
51° 37' NB, 3° 42' OL waar het bedrijfs evenement de storm doet kerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik moet een wervende uitnodiging schrijven voor een bedrijfsevenement daar. Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.
Uhm... wat doe jij met je plas eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar ik moet de hele tijd plassen. Dat stomme wassende water ook.
Aparte douche !quote:
Hoi hoi...Ik kom gewoon lurken en meeposten hier hoorquote:
Ik vind haar prima modereren...dom gebash eruit. Nee, goede keuze geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mods zat hier idd, en waar die nieuwe allemaal toe in staat is, brrrr word je bang van.
Iets met een klok en een klepelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
Gebash?
Ik stond op instorten, ben dus eerst maar gaan werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je Maria gemist, die wilde je zien, of was 't een grap?
Wantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Lobasca het volgende:
Wat een dramatische overwinning voor Sjarapova
Die setstanden zijn toch dramatisch...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Want? Ze was 3x beter in alles, niks dramatisch aan
.
Een Belse, rekenwonder Piet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je lijkt wel een Belse commentator. Allez Justinneke toch, wat is er met uuuuuu
.
Laatste weekje schat, dan gaan we het weer overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:33 schreef -Blurk- het volgende:
.....en het gaat weer over tennis natuurlijk
..over stierenvechten??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laatste weekje schat, dan gaan we het weer over![]()
hebben
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neeee....dan maar tennis, zo zielig die stieren
Ben aan het werk, maar mag even eten nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwistut
![]()
Ben je vrij of op je werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |