Iets met een klok en een klepelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
Gebash?
Ik stond op instorten, ben dus eerst maar gaan werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je Maria gemist, die wilde je zien, of was 't een grap?
Wantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Lobasca het volgende:
Wat een dramatische overwinning voor Sjarapova
Die setstanden zijn toch dramatisch...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Want? Ze was 3x beter in alles, niks dramatisch aan
.
Een Belse, rekenwonder Piet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je lijkt wel een Belse commentator. Allez Justinneke toch, wat is er met uuuuuu
.
Laatste weekje schat, dan gaan we het weer overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:33 schreef -Blurk- het volgende:
.....en het gaat weer over tennis natuurlijk
..over stierenvechten??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laatste weekje schat, dan gaan we het weer over![]()
hebben
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neeee....dan maar tennis, zo zielig die stieren
Ben aan het werk, maar mag even eten nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwistut
![]()
Ben je vrij of op je werk?
Tof man!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar mag even eten nuen aangezien daar voor mij Fok! bijhoort ben ik even hier
ze mag me foto zien, die boven je bed hangt dan maken we met zn drieen wel een leuke avondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne ff roepen omdat je je foto hebt geplaatst?
Hehe... slimme reactiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoelde 't ook niet serieus. Coole hond in je fobo
.
Jonguh!!! Ik heb zoveel foto's boven mijn bed hangenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze mag me foto zien, die boven je bed hangt dan maken we met zn drieen wel een leuke avond
Lees 't vorige topic ff door en ik kan je garanderen dat geen haar op je hoofd meer denkt dat ik 't serieus bedoeldequote:
Ik ben een breezahquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
?ki loev em un lew nee rezeerb, jij tien
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!! Ik heb zoveel foto's boven mijn bed hangen![]()
En een enkele op mijn nachtkastje, en nog ééntje onder mijn kussen
Believe me, het gebeurt échtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is er toch geen ruk aan, alsof iemand deze conversatie na zou willen lezen. Ik word er zelf al niet vrolijk van, laat staan een anonieme buitenstaander.
...echt waar? Nou dan ga ik ook even zwaaien nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Believe me, het gebeurt écht![]()
Kwam laatst zelfs één of ander topic tegen waar FOK-users tippen welke topics om te lachen, huilen zijn, en 'onze' SC kwam daar regelmatig in voor
Linkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
Kwam laatst zelfs één of ander topic tegen waar FOK-users tippen welke topics om te lachen, huilen zijn, en 'onze' SC kwam daar regelmatig in voor
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is er toch geen ruk aan, alsof iemand deze conversatie na zou willen lezen. Ik word er zelf al niet vrolijk van, laat staan een anonieme buitenstaander.
quote:[quote]Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !quote:, pietje de schuld geven is zo 2008.
Heb je relklonen? Vertel..mag in PMquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
onder welke kloon heb ik dat nu weer gedaan
Hoi, konijnquote:
Jij doet echt moeitequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !
Seksmaniak![]()
En heb hier een tijd lang gemod hoor, maar de andere subfora's waren te druk om ook nog eens deze erbij te houden. Bovendien hebben jullie nu een goede mod erbij![]()
Ga ik lekker user spelen met een kleurtje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !
hoiquote:
Dat deed je welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, maar je bent er wel achter dat ik 't niet meende
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef Lobasca het volgende:
Máár..... aan de andere kant zijn er natuurlijk wel luitjes die dit lezen als een soap, zonder een letter te posten.
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om naar de lookies te zwaaien![]()
![]()
Als ik nekharen had, zouden ze nu overeind staanquote:
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat deed je wel![]()
Blurk, waar waren we gebleven met Piet?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Zijn we beroemd Paddy?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKHeb ik ook een tijd gedacht hoor.
Het is blijkbaar alweer een stuk rustiger nu
Joh, geen moment..en daar doelde ik ook niet opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, maar je bent er wel achter dat ik 't niet meende
.
oooooooh lolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef paddy het volgende:
Joh, geen moment..en daar doelde ik ook niet opDacht dat je het over het hondje had om het niet over mij te hebben..haha..daarom zei ik ook wat ik zei
Ik heb de strooikaarten klaar liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKHeb ik ook een tijd gedacht hoor.
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongen
"Alweer". Sjezus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
En terecht, met je Ted-fetishquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...
Tja, dan vraagt PP erom nietwaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...
Ik heb nu zowel in de COS als in SC gezeten...Het is hier best leuk om te lezen nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongen
Mag berucht ook?quote:
Anders vraag je eerst even naar de aanleiding enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef -Blurk- het volgende:
Tja, dan vraagt PP erom nietwaar?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, met je Ted-fetish.
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forumquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Maar Paddy, ik ben van nature luiWaar mod jij?
Vragen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders vraag je eerst even naar de aanleiding enzo.
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forum
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
En de aanleiding ben jij zelf en dat weet je heel goed Pietje
Je snuitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zien
Dan mis ik de rellen gewoonquote:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forum
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ja, werd wel weer eens tijd hèquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zien
FrontPagequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnen
Staat dat op de uitnoding, cool feestjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Neeltje Jans is een stoephoer! De zee in met dat kreng! Verzuipen!
Grrmmbbl!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Inderdaad...en dus ook op het forum in NWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Dat is dan wel weer lief van je PietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukt het niet zo Cc?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Grrmmbbl!
Tennis en dropshots gaan heul goed samenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan mis ik de rellen gewoonIk zie ze niet hier..alleen maar hele lieve users...of ligt dat aan het overdag en nuchter zijn soms?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Grrmmbbl!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van je Pietje
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?quote:
Vanaf nu ben ik een Kudt mod.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Kudt het volgende:
Gert ik vind je de beste mod hoor. ook al krijg je al dat gezeik altijd over je heen !
Nee. Ik vind het een stomme tekst. Maar vaak vind ik een tekst stom en dan is de opdrachtgever helemaal in zijn nopjes, dus ik zwoeg maar verder...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
Lukt het niet zo Cc?
Denk dat veel users van DGK dit met je eens is hoor. Gert is een goedequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Kudt het volgende:
Gert ik vind je de beste mod hoor. ook al krijg je al dat gezeik altijd over je heen !
Geile titel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Pavement het volgende:
Kudt !
idd gert je bent de beste ~( en nee dit is geen grap)
Daarom een ode aan Gert http://www.youtube.com/watch?v=UxehrvhNMY8
Thanks!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Lobasca het volgende:
Ook leuk om jou hier te zien Cc, ben jaloers op je taalgebruik!
klik- en heel snel- klikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?![]()
Is al bekend tegen wie Nadal moet in de halve?
Voor Blurk, ter afleiding van dat stomme tennis.
Nee, ik besloot om toch maar mijn ronde te doen, nadat ik de eerste set met lede ogen had aangekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?![]()
Is al bekend tegen wie Nadal moet in de halve?
Voor Blurk, ter afleiding van dat stomme tennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |