Dat deed je welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, maar je bent er wel achter dat ik 't niet meende
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef Lobasca het volgende:
Máár..... aan de andere kant zijn er natuurlijk wel luitjes die dit lezen als een soap, zonder een letter te posten.
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om naar de lookies te zwaaien![]()
![]()
Als ik nekharen had, zouden ze nu overeind staanquote:
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat deed je wel![]()
Blurk, waar waren we gebleven met Piet?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Zijn we beroemd Paddy?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKHeb ik ook een tijd gedacht hoor.
Het is blijkbaar alweer een stuk rustiger nu
Joh, geen moment..en daar doelde ik ook niet opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, maar je bent er wel achter dat ik 't niet meende
.
oooooooh lolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef paddy het volgende:
Joh, geen moment..en daar doelde ik ook niet opDacht dat je het over het hondje had om het niet over mij te hebben..haha..daarom zei ik ook wat ik zei
Ik heb de strooikaarten klaar liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKHeb ik ook een tijd gedacht hoor.
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongen
"Alweer". Sjezus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
En terecht, met je Ted-fetishquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...
Tja, dan vraagt PP erom nietwaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ettertje loopt nu ook al in het Tennistopic tegen me te kafferen...
Ik heb nu zowel in de COS als in SC gezeten...Het is hier best leuk om te lezen nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongen
Mag berucht ook?quote:
Anders vraag je eerst even naar de aanleiding enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef -Blurk- het volgende:
Tja, dan vraagt PP erom nietwaar?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, met je Ted-fetish.
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forumquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Maar Paddy, ik ben van nature luiWaar mod jij?
Vragen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders vraag je eerst even naar de aanleiding enzo.
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forum
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
En de aanleiding ben jij zelf en dat weet je heel goed Pietje
Je snuitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zien
Dan mis ik de rellen gewoonquote:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben parttime nieuwsposter (laatste tijd erg parttime) en mod op de FP ...en in NWS van het forum
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ja, werd wel weer eens tijd hèquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je je snuit hier ook eensch laat zien
FrontPagequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
NWS zal nieuws zijn, en die andere schiet me ook zometeen wel weer te binnen
Staat dat op de uitnoding, cool feestjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Neeltje Jans is een stoephoer! De zee in met dat kreng! Verzuipen!
Grrmmbbl!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Inderdaad...en dus ook op het forum in NWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Dat is dan wel weer lief van je PietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukt het niet zo Cc?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Grrmmbbl!
Tennis en dropshots gaan heul goed samenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan mis ik de rellen gewoonIk zie ze niet hier..alleen maar hele lieve users...of ligt dat aan het overdag en nuchter zijn soms?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Grrmmbbl!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van je Pietje
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?quote:
Vanaf nu ben ik een Kudt mod.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Kudt het volgende:
Gert ik vind je de beste mod hoor. ook al krijg je al dat gezeik altijd over je heen !
Nee. Ik vind het een stomme tekst. Maar vaak vind ik een tekst stom en dan is de opdrachtgever helemaal in zijn nopjes, dus ik zwoeg maar verder...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef -Blurk- het volgende:
Lukt het niet zo Cc?
Denk dat veel users van DGK dit met je eens is hoor. Gert is een goedequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Kudt het volgende:
Gert ik vind je de beste mod hoor. ook al krijg je al dat gezeik altijd over je heen !
Geile titel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Pavement het volgende:
Kudt !
idd gert je bent de beste ~( en nee dit is geen grap)
Daarom een ode aan Gert http://www.youtube.com/watch?v=UxehrvhNMY8
Thanks!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Lobasca het volgende:
Ook leuk om jou hier te zien Cc, ben jaloers op je taalgebruik!
klik- en heel snel- klikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?![]()
Is al bekend tegen wie Nadal moet in de halve?
Voor Blurk, ter afleiding van dat stomme tennis.
Nee, ik besloot om toch maar mijn ronde te doen, nadat ik de eerste set met lede ogen had aangekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?![]()
Is al bekend tegen wie Nadal moet in de halve?
Voor Blurk, ter afleiding van dat stomme tennis.
Ja, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat veel users van DGK dit met je eens is hoor. Gert is een goedeEn een mod die geen gezeik over zich heen krijgt? Nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Tegen Tsonga dus
Dat is hetzelfde als een brandweerman die nooit een brandje blust. Comes with the territory en maakt(e) het imo ook leuk. (Plus natuurlijk het geëmmer in FC)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef paddy het volgende:
En een mod die geen gezeik over zich heen krijgt? Nooit van gehoord
Wat een malloten.....heerlijk zo droog als die zingenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Pavement het volgende:
Kudt !
idd gert je bent de beste ~( en nee dit is geen grap)
Daarom een ode aan Gert http://www.youtube.com/watch?v=UxehrvhNMY8
Ach ja, softie hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij laat je weer heel makkelijk overhalen
Jack? Welke Jack?quote:
Ooooh toch welquote:
Toevallig, bij de onderburen beginnen ze net te schurenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef Lobasca het volgende:
Jeeeeezus..dat kutwijf van hiernaast moet bij de eerste mooie dag weer al haar matjes uitkloppen, herrieschopster
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted wasquote:
Burenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toevallig, bij de onderburen beginnen ze net te schuren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted was
dat heb je toch als je verliefd bent..dat je overal zijn stem denkt te horenquote:
FC? Hehe..ik sta bekend om mijn mosterd na maaltijd, dus krijg de helft niet mee...en de andere helft is gewoon leuk en liefquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een brandweerman die nooit een brandje blust. Comes with the territory en maakt(e) het imo ook leuk. (Plus natuurlijk het geëmmer in FC)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted was
Jullie zijn een stel?quote:
Lief hequote:
ForumCrew, voorheen + genoemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef paddy het volgende:
FC?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef paddy het volgende:
[..]
FC? Hehe..ik sta bekend om mijn mosterd na maaltijd, dus krijg de helft niet mee...en de andere helft is gewoon leuk en lief(wat ik dan wel mee krijg)
![]()
En gezeik? Ach soms hebben ze gelijk ...soms niet...Uiteraard duurt het dan wel even voordat ze beseffen dat ze geen gelijk hebben, maar je moet bij mij ook een halve bibliotheek op tafel leggen wil je mij overtuigen dat ik geen gelijk heb...dus vind het gezeik soms ook wel grappig
Ik had het ook over mijn plekjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert heeft hier (en elders
)van alles naar zijn hoofd geslingert gekregen, als mod moet je onpartijdig zijn, maar als mensen er op uit zijn om de poten onder je stoel vandaan te zagen..
Petje af voor Gert
Is nog zo..maar bedoelde mijn vraagteken ook als inleiding van de volgende zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |