Nee, ik besloot om toch maar mijn ronde te doen, nadat ik de eerste set met lede ogen had aangekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Howdie Eefje, heb je nou die partij van Henin gewoon niét gekeken?![]()
Is al bekend tegen wie Nadal moet in de halve?
Voor Blurk, ter afleiding van dat stomme tennis.
Ja, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat veel users van DGK dit met je eens is hoor. Gert is een goedeEn een mod die geen gezeik over zich heen krijgt? Nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Tegen Tsonga dus
Dat is hetzelfde als een brandweerman die nooit een brandje blust. Comes with the territory en maakt(e) het imo ook leuk. (Plus natuurlijk het geëmmer in FC)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef paddy het volgende:
En een mod die geen gezeik over zich heen krijgt? Nooit van gehoord
Wat een malloten.....heerlijk zo droog als die zingenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Pavement het volgende:
Kudt !
idd gert je bent de beste ~( en nee dit is geen grap)
Daarom een ode aan Gert http://www.youtube.com/watch?v=UxehrvhNMY8
Ach ja, softie hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij laat je weer heel makkelijk overhalen
Jack? Welke Jack?quote:
Ooooh toch welquote:
Toevallig, bij de onderburen beginnen ze net te schurenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef Lobasca het volgende:
Jeeeeezus..dat kutwijf van hiernaast moet bij de eerste mooie dag weer al haar matjes uitkloppen, herrieschopster
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted wasquote:
Burenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toevallig, bij de onderburen beginnen ze net te schuren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted was
dat heb je toch als je verliefd bent..dat je overal zijn stem denkt te horenquote:
FC? Hehe..ik sta bekend om mijn mosterd na maaltijd, dus krijg de helft niet mee...en de andere helft is gewoon leuk en liefquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een brandweerman die nooit een brandje blust. Comes with the territory en maakt(e) het imo ook leuk. (Plus natuurlijk het geëmmer in FC)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja..uuhh..had het geluid van mijn visie heel zacht staan en dacht dat het Ted was
Jullie zijn een stel?quote:
Lief hequote:
ForumCrew, voorheen + genoemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef paddy het volgende:
FC?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef paddy het volgende:
[..]
FC? Hehe..ik sta bekend om mijn mosterd na maaltijd, dus krijg de helft niet mee...en de andere helft is gewoon leuk en lief(wat ik dan wel mee krijg)
![]()
En gezeik? Ach soms hebben ze gelijk ...soms niet...Uiteraard duurt het dan wel even voordat ze beseffen dat ze geen gelijk hebben, maar je moet bij mij ook een halve bibliotheek op tafel leggen wil je mij overtuigen dat ik geen gelijk heb...dus vind het gezeik soms ook wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |