Tof man!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar mag even eten nuen aangezien daar voor mij Fok! bijhoort ben ik even hier
ze mag me foto zien, die boven je bed hangt dan maken we met zn drieen wel een leuke avondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne ff roepen omdat je je foto hebt geplaatst?
Hehe... slimme reactiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoelde 't ook niet serieus. Coole hond in je fobo
.
Jonguh!!! Ik heb zoveel foto's boven mijn bed hangenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze mag me foto zien, die boven je bed hangt dan maken we met zn drieen wel een leuke avond
Lees 't vorige topic ff door en ik kan je garanderen dat geen haar op je hoofd meer denkt dat ik 't serieus bedoeldequote:
Ik ben een breezahquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
?ki loev em un lew nee rezeerb, jij tien
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!! Ik heb zoveel foto's boven mijn bed hangen![]()
En een enkele op mijn nachtkastje, en nog ééntje onder mijn kussen
Believe me, het gebeurt échtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is er toch geen ruk aan, alsof iemand deze conversatie na zou willen lezen. Ik word er zelf al niet vrolijk van, laat staan een anonieme buitenstaander.
...echt waar? Nou dan ga ik ook even zwaaien nuquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Believe me, het gebeurt écht![]()
Kwam laatst zelfs één of ander topic tegen waar FOK-users tippen welke topics om te lachen, huilen zijn, en 'onze' SC kwam daar regelmatig in voor
Linkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
Kwam laatst zelfs één of ander topic tegen waar FOK-users tippen welke topics om te lachen, huilen zijn, en 'onze' SC kwam daar regelmatig in voor
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is er toch geen ruk aan, alsof iemand deze conversatie na zou willen lezen. Ik word er zelf al niet vrolijk van, laat staan een anonieme buitenstaander.
quote:[quote]Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Plus dat Pietje begon, die is de hele avond al zo bezig .
Wat denk je ervan Lobasca, de zweep?
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !quote:, pietje de schuld geven is zo 2008.
Heb je relklonen? Vertel..mag in PMquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
onder welke kloon heb ik dat nu weer gedaan
Hoi, konijnquote:
Jij doet echt moeitequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !
Seksmaniak![]()
En heb hier een tijd lang gemod hoor, maar de andere subfora's waren te druk om ook nog eens deze erbij te houden. Bovendien hebben jullie nu een goede mod erbij![]()
Ga ik lekker user spelen met een kleurtje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
Ja, en dan moet ik aan een foute opmerking over mijn hondje gaan denken hè? !
hoiquote:
Dat deed je welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, maar je bent er wel achter dat ik 't niet meende
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef Lobasca het volgende:
Máár..... aan de andere kant zijn er natuurlijk wel luitjes die dit lezen als een soap, zonder een letter te posten.
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om naar de lookies te zwaaien![]()
![]()
Als ik nekharen had, zouden ze nu overeind staanquote:
Ja, Paddy herinnerde ons er even aan, wat vind jij? Flink aanpakken maar hè? Die ondeugende jongenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat deed je wel![]()
Blurk, waar waren we gebleven met Piet?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Kudt het volgende:![]()
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vi7b_0irXTQ
Zijn we beroemd Paddy?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel. Op de FP hebben ze het soms nog over dit stukje forum. Dat het hier nog interessanter is om te volgen dan op de echte DGKHeb ik ook een tijd gedacht hoor.
Het is blijkbaar alweer een stuk rustiger nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |