Sorry dat ik het vraag, maar bij mij werkt hij niet. Ik kom op de pagina met video's maar daar kan ik die van Hwitt-Baghdatis niet vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Betfair video.
Let daar trouwens mee op: NIET refreshen die pagina, dan krijg je 'm niet meer opgestart, omdat 'ie het rijtje met partijen is gehaald.
Nee, hij is weggehaald. Mailtje sturen naar info@betfair.com helpt misschien. Je moet sowieso ook nog inzetten op die match om te kunnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar bij mij werkt hij niet. Ik kom op de pagina met video's maar daar kan ik die van Hwitt-Baghdatis niet vinden.
Dacht dat jij juist voor hewitt was gegaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Godver!
Het is pas 2-1 in sets. Federer stond ook 2-1 in sets achter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Godver!
Had ik weer teruggedraaid met cash-in, zoals gezegd. Had het misschien beter niet kunnen doen, maar ja, so be it. Baghdatis is goed voor mijn combootjes, dus had ms beter die bet kunnen laten staan. Maar ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist voor hewitt was gegaan
Oh, da's wel jammer. Want ik ben niet aan het wedden nu. Wel logisch dat het alleen dan kan. Dan had ik liever gehad dat ze niet meer waren begonnen aan die wedstrijd vandaag zodat hij gewoon op tv kwam. Mja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij is weggehaald. Mailtje sturen naar info@betfair.com helpt misschien. Je moet sowieso ook nog inzetten op die match om te kunnen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
Streamoverzicht
vrees dat het nu ook snel afgelopen zal zijn. Misschien maar goed ook; na half 4 is gewoon te bizar voor woorden!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
Break Hewitt, 6e game op rij.
In de OP heb ik gedaan, wiki lukt niet, krijg steeds een controlepagina maar opslaan ho maarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Puk of The General
Zet dat overzicht ff in de wiki en OP graag
Djoko veegt 'm over een uur of 40quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Tim86 het volgende:
jezus slaat iemand die hewitt ff op zijn bek..
Donequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de OP heb ik gedaan, wiki lukt niet, krijg steeds een controlepagina maar opslaan ho maar.
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.channelsurfing.net/watch-guangdong-sports-test.html
Doet het![]()
Wel onverstaanbaar
Haal bwin en bet365 dan maar weg, bwin heeft de rechten niet en Bet365 accepteert geen Nederlanders.quote:
Dat is zo klote he. Oke, hij zal fysiek en mentaal gebroken zijn maar doe het dan voor je fans en het publiek.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:57 schreef Tim86 het volgende:
baggy..geef gewoon op man als je toch niks meer doet
Bwin haal ik wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:06 schreef APK het volgende:
Haal bwin en bet365 dan maar weg, bwin heeft de rechten niet en Bet365 accepteert geen Nederlanders.
Dan mag je voor alle buitenlanders http://www.willhill.com erbij zetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
Bwin haal ik weg
Weet ik van Bet365 , laat ik staan voor buitenlanders![]()
Kan me niet herinneren eigenlijk....quote:Jij had toch ook nog een tip ( ooit ?) USA streams ??
Ik vind dat Chinese commentaar bij die stream die je gaf helemaal niet vervelend. In elk geval is het beter dan dat van Ted.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bwin haal ik weg
Weet ik van Bet365 , laat ik staan voor buitenlanders![]()
Jij had toch ook nog een tip ( ooit ?) USA streams ??
Bij mij al Gamepoint Baghdatisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Matchpoint nu voor hewitt.
is er nu nog een wedstridj bezig?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
En weer gelijk. Ik hoop dat Baghdatis wint.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, lees evenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
is er nu nog een wedstridj bezig?
Hewitt - Baghdatis is bezig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
is er nu nog een wedstridj bezig?
Okquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:12 schreef APK het volgende:
Dan mag je voor alle buitenlanders http://www.willhill.com erbij zetten.
Kan me niet herinneren eigenlijk....
Is wel goed zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
The General
Ik heb je wiki aangepast
Kijk maar verder hoe jij hem wil hebben !
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:20 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat die Cypriotische ober effe terugbreekt.
Het is pas 17.26 hoor.. Wie gaat er dan slapenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:25 schreef Tim86 het volgende:
en we gaan nog niet naar bed, nog langer niet, nog langer niet
Ja, ik ken het niet. Is het dan geen site?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Streamoverzicht
rojadirecta
myp2p
channelsurfing
betfair
bet365
Willhill
Die laatste, je hebt naar APK geluisterd
De spelers misschienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is pas 17.26 hoor.. Wie gaat er dan slapen
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is pas 17.26 hoor.. Wie gaat er dan slapen
Jawel hoor, klik maar: www.willhill.comquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, ik ken het niet. Is het dan geen site?
Toch niet ene Tedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh damn , dit wordt een 5 setter![]()
En ik heb een bepaalde man ( ben ff zn naam kwijt) 1578 x horen zeggen dat er geen TB is !
Oke, maar KZ deed zo verontwaardigd dat ik hem erbij had gezetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, klik maar: www.willhill.com
Herrie maken tijdens service Baghdatis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waren ze aan het vechten in de tribune?
Erin? Dat lijkt me stug...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waren ze aan het vechten in de tribune?
Geloof dat het hem was ja, Tim zn moeder vond het een lekker dingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toch niet ene Ted![]()
Want dan heb ik dat ook gehoord!
Maar da's andersom.quote:
Ow, op.quote:
Halloooooooooooooo, ik ben stuk van verdriet jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, maar KZ deed zo verontwaardigd dat ik hem erbij had gezet
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Nalbandian het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar ik deze wedstrijd kan zien ?
Go Baggy
Op http://www.channelsurfing.net/watch-guangdong-sports-test.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Nalbandian het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar ik deze wedstrijd kan zien ?
Go Baggy
quote:
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op http://www.channelsurfing.net/watch-guangdong-sports-test.html
Met dank aan kleinzusje.
Geweldige partijen de laatste twee dagen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break! Die hadden we nog niet deze partij.
Jij moet toch zo weg ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
Ik heb nog minstens 2 minuten voorsprong.quote:
Ow, dat had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF is dit trouwens officieel de laatste ATP partij ooit.
Lijkt me sterk. Sowieso moet het op een Grand Slam zijn, Wimbledon en Roland Garros vallen al af. Er zijn maar weinig wedstrijden die rond middernacht nog beginnen (en dan ook nog 4 uur duren).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
Je hebt ook Chinees commentaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet eens door.
MTF?quote:
Ja, dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt ook Chinees commentaar
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef jojomen4 het volgende:
Geweldig van Marcos.Denk dat iedereen het wel met me eens is als ik zeg dat die de pot verdiend.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
wordt gewoon een wedstrijd tot 05:00![]()
![]()
![]()
Niet overdrijven. Dat is nog bijna 2 uur.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, maak er maar 05.30 u. van.
Ik heb het al ge-edit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Dat is nog bijna 2 uur.
Ik ga maandag ff langs de huisartsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Er zitten echt een paar users vanaf 6:30 uur al naar tennis te kijken he?
Hulde![]()
(Federer-Fan zag ik om 6:55 uur op het forum, en Kleinzusje was er vannacht nog
).
Dat realiseer ik me nu ook pas. 8.00 was het hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Hulde![]()
).
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Hulde![]()
).
Ik ook. Heb trouwens een hele leuke huisarts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga maandag ff langs de huisarts
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Wopper1 het volgende:
Heb wel medelijden met al die vrijwilligers. Die kunnen heel dat stadion nog gaan schoonmaken.
Ach, ik zou er ook wel willen zitten. Dat ik dan nog het stadion een beetje moet opruimen zou ik niet erg vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |