Jawel hoor, klik maar: www.willhill.comquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, ik ken het niet. Is het dan geen site?
Toch niet ene Tedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh damn , dit wordt een 5 setter![]()
En ik heb een bepaalde man ( ben ff zn naam kwijt) 1578 x horen zeggen dat er geen TB is !
Oke, maar KZ deed zo verontwaardigd dat ik hem erbij had gezetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, klik maar: www.willhill.com
Herrie maken tijdens service Baghdatis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waren ze aan het vechten in de tribune?
Erin? Dat lijkt me stug...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waren ze aan het vechten in de tribune?
Geloof dat het hem was ja, Tim zn moeder vond het een lekker dingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toch niet ene Ted![]()
Want dan heb ik dat ook gehoord!
Maar da's andersom.quote:
Ow, op.quote:
Halloooooooooooooo, ik ben stuk van verdriet jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, maar KZ deed zo verontwaardigd dat ik hem erbij had gezet
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Nalbandian het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar ik deze wedstrijd kan zien ?
Go Baggy
Op http://www.channelsurfing.net/watch-guangdong-sports-test.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Nalbandian het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar ik deze wedstrijd kan zien ?
Go Baggy
quote:
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op http://www.channelsurfing.net/watch-guangdong-sports-test.html
Met dank aan kleinzusje.
Geweldige partijen de laatste twee dagen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break! Die hadden we nog niet deze partij.
Jij moet toch zo weg ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
Ik heb nog minstens 2 minuten voorsprong.quote:
Ow, dat had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF is dit trouwens officieel de laatste ATP partij ooit.
Lijkt me sterk. Sowieso moet het op een Grand Slam zijn, Wimbledon en Roland Garros vallen al af. Er zijn maar weinig wedstrijden die rond middernacht nog beginnen (en dan ook nog 4 uur duren).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
Je hebt ook Chinees commentaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet eens door.
MTF?quote:
Ja, dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt ook Chinees commentaar
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef jojomen4 het volgende:
Geweldig van Marcos.Denk dat iedereen het wel met me eens is als ik zeg dat die de pot verdiend.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:47 schreef Eppie_NL het volgende:
wordt gewoon een wedstrijd tot 05:00![]()
![]()
![]()
Niet overdrijven. Dat is nog bijna 2 uur.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, maak er maar 05.30 u. van.
Ik heb het al ge-edit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Dat is nog bijna 2 uur.
Ik ga maandag ff langs de huisartsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Er zitten echt een paar users vanaf 6:30 uur al naar tennis te kijken he?
Hulde![]()
(Federer-Fan zag ik om 6:55 uur op het forum, en Kleinzusje was er vannacht nog
).
Dat realiseer ik me nu ook pas. 8.00 was het hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Hulde![]()
).
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Wopper1 het volgende:
Hulde![]()
).
Ik ook. Heb trouwens een hele leuke huisarts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga maandag ff langs de huisarts
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Wopper1 het volgende:
Heb wel medelijden met al die vrijwilligers. Die kunnen heel dat stadion nog gaan schoonmaken.
Ach, ik zou er ook wel willen zitten. Dat ik dan nog het stadion een beetje moet opruimen zou ik niet erg vinden.quote:
haha maar zo zag hij er ook echt uit..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:57 schreef wimderon het volgende:
Leuk om die reacties nu terug te lezen. De meesten vonden dat Baggy maar moest opgeven en het was over en uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |