Geweldige partijen de laatste twee dagen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break! Die hadden we nog niet deze partij.
Jij moet toch zo weg ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
Ik heb nog minstens 2 minuten voorsprong.quote:
Ow, dat had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel kut om hier dan mee te lezen want die streams lopen minstens 2 minuten achter.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF is dit trouwens officieel de laatste ATP partij ooit.
Lijkt me sterk. Sowieso moet het op een Grand Slam zijn, Wimbledon en Roland Garros vallen al af. Er zijn maar weinig wedstrijden die rond middernacht nog beginnen (en dan ook nog 4 uur duren).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit de tenniswedstrijd is die het laatst eindigt van alle tenniswedstrijden die ooit zijn gespeeld. Of is er weleens een wedstrijd op een later tijdstip geëindigd?
Je hebt ook Chinees commentaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet eens door.
MTF?quote:
Ja, dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt ook Chinees commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |