Ik heb het ook gehad, maar had er geen last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
het belemmert wel een beetje je bewegingsvrijheid vind ik..heb het ook een tijdje gedaan maar vind het niet super
Die voet was ZWAAR ingetapet hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap niet dat je die sowieso niet allebei intapet. Federer doet dat ook nu.
Je kan altijd zomaar door je enkel klappen met tennis waar je veel van kant naar kant gaat.
Oh hij was dus al ingetapet. Raar dan. Als ik ingetapet zit gaat mijn enkel echt geen kant op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die voet was ZWAAR ingetapet hoor.
Dacht ik idd ook te zien, maar hij loopt nog aardig. Het is alleen de vraag of 'ie dat nog 2 (of 3) sets volhoudt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:47 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Hij loopt en huppelt opzich wel verder, maar z'n gezichtsuitdrukking zegde eigenlijk wel genoeg:. Volgens mij heeftie er zelfs niet zoveel vertrouwen meer in, kan ook Hewitt op het verkeerde been zetten
![]()
Vind je het heel gek? Ze begonnen ook 1,5 uur later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:56 schreef Szura het volgende:
dit wordt nog later dan bij Roddick - Kohlschreiber
no shit...sherlockquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:56 schreef Szura het volgende:
dit wordt nog later dan bij Roddick - Kohlschreiber
Waarom ingrijpen? Dan heb je zeker rellen op de tribune. Dit maken ze 200% zeker af.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef Olmo het volgende:
Maar ja. Hoe lang willen ze doorgaan? De organisatie moet toch ingrijpen als het later wordt dan half 3 bijvoorbeeld... Morgen verder spelen, naar mijn mening.
Trouwens, is de partij ergens te zien?
Want? Nu hebben ze nog 2 nachten om te herstellen, dan maar 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:05 schreef Olmo het volgende:
Het gaat nog altijd om de sporters en niet om het publiek. Een nachtelijk avontuurtje kan zware gevolgen hebben voor de rest van het toernooi. Dat moet de organisatie toch ook inzien.
Als de spelers zelf willen spelen (dat zei Ambro die dat ergens had gelezen), laat ze dan ook spelen. Die weten ook wel dat de partij zomaar 3,5 - 4 uur kan duren en ze hebben blijkbaar weinig moeite ermee om in de nacht te spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:05 schreef Olmo het volgende:
Het gaat nog altijd om de sporters en niet om het publiek. Een nachtelijk avontuurtje kan zware gevolgen hebben voor de rest van het toernooi. Dat moet de organisatie toch ook inzien.
Anders hadden ze morgen om 11.00 gespeeld (als ze al de eerste partij waren), bijv. om 14.30 klaar. Dat is nu 10 uur eerder, 10 uur meer rust.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:05 schreef Olmo het volgende:
De regen was opgegeven, er zijn wat lange partijen voor (Blake, God), ze konden best wat uurtjes pitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:10 schreef Tim86 het volgende:
enige wat klote is, is dat het een hele lange dag is meteen...'s ochtends trainen, 's middags ook nog even waarschijnlijk en dan 'snachts pas spelen
Ja hij zit in een klein combootje, met Cilic en Nalbandian @ 11 euro... Had na zijn injury break ook wat ingezet op Hewitt, maar ik heb snel weer cash-in gedaan...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef Tim86 het volgende:
elke game is taai, maar dat geldt voor beide..hij loopt verder prima...verwacht dat hij gewoon wint..ik zag in wos dat je er geld op had gezet?
Ja, had 4 units ingezet en kreeg er geloof ik 3,1 terug ofzo. Jammer, maar ik had die bet eigenlijk veel te snel geplaatst en had er geen vertrouwen in!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef Tim86 het volgende:
cash-in? bij unibet ofzo? Dan heb je toch meteen verlies?
Wat betekent FTW eigenlijk?quote:
Betfair video.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie het? Zijn er nu nog werkende streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |