En een drankprobleem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Bart, waarom lig jij niet te neuken?
Je hebt toch een wijf?
Is Ian_Nick dezelfde als Rosbief???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij durft al niet meer te reageren, maak jij het nog wat erger
Je hebt geen rosbief en geen wijf?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is Ian_Nick dezelfde als Rosbief???![]()
Heb trouwens beide niet.
Dus je hebt én een drank- én een drugsprobleem?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:19 schreef dieenebart het volgende:
Ha! wat?
is kinderwodka, speciaal voor blowers
Ah, dus je bent een kutjunk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ha! wat?
is kinderwodka, speciaal voor blowers
Cold turkey deluxequote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je bent een kutjunk.
Vandaar dat je met handdoek en plant op je kop door de kamer kroop.
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[ afbeelding ]
[SC#999] APK heeft geneuktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[ afbeelding ]
Dude,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
+1
coole foto!
tijd voor een joint, als we nog even door gaan. iemand een vuurtje bijdehand?
Whehehe, effe je vriend Andries van de Party mailen dat je een junk bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:29 schreef dieenebart het volgende:
tijd voor een joint, als we nog even door gaan. iemand een vuurtje bijdehand?
Schandknaapje, mijn moeder gaat eerst langs diverse dealers voordat ze ons bier komt brengen op Lowlands. En de volgende ochtend is ze meestal als eerste haar tent uit om eieren te bakken. "Drugs doe je er zelf maar op, van mij krijgen jullie alleen zout en peper," is een veelgehoorde kreet in augustus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude,
Wat zou je moeder er van vinden als ze hoort dat jij dik aan de drugs zit![]()
HOU JE F...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:35 schreef Leandra het volgende:
GVD als jullie nou allemaal eens wat minder zuipen dan kan ik hier tenminste nog een TVP plaatsen terwijl ik niet dubbel lig van het lachen... Alco's
Schandknaapje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schandknaapje, mijn moeder gaat eerst langs diverse dealers voordat ze ons bier komt brengen op Lowlands. En de volgende ochtend is ze meestal als eerste haar tent uit om eieren te bakken. "Drugs doe je er zelf maar op, van mij krijgen jullie alleen zout en peper," is een veelgehoorde kreet in augustus.
Wat nou "tegen jou lukt het gewoon niet"?? Kutpuberquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOU JE F...
Okee, tegen jou lukt het gewoon niet.
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:35 schreef Leandra het volgende:
GVD als jullie nou allemaal eens wat minder zuipen dan kan ik hier tenminste nog een TVP plaatsen terwijl ik niet dubbel lig van het lachen... Alco's
Heb jij zin om weer anderhalf uur te zitten lezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:40 schreef PC eend het volgende:
Kan die plakvoor niet gewoon nog ff lekker uit z'n plaat gaan?
Ik heb trouwens op mijn HD nog ergens een foto van Andries met zijn vinger in een vrouw van ver boven de veertig.quote:
Ik ben wel benieuwd waar hij die handleiding voor de COS vandaan heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij zin om weer anderhalf uur te zitten lezen?
Grappen werden net al verboden... het werd bijna een relquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar hij die handleiding voor de COS vandaan heeft
Je mag geen halve waarheden verkopen?![]()
Zometeen worden grappen nog verboden, en dan mag ie zelf niet meer posten
Is Kakveor niet sowieso gewoon een sletje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar hij die handleiding voor de COS vandaan heeft
Je mag geen halve waarheden verkopen?![]()
Zometeen worden grappen nog verboden, en dan mag ie zelf niet meer posten
Lief van je, maar ik ben meer van de lichamelijke bedreigingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op mijn HD nog ergens een foto van Andries met zijn vinger in een vrouw van ver boven de veertig.![]()
Interesse, in geval hij mijn mailtje leest en in de Party wil schrijven dat je een alco-junk bent?
Ian zit zeker al bij voorbaat nieuwe aanwas te ronselenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappen werden net al verboden... het werd bijna een rel
voorjekijkendoorlopen, trutquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian zit zeker al bij voorbaat nieuwe aanwas te ronselen
Fuck, dat wordt weer 5 dagen lezenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:11 schreef PC eend het volgende:
Zit die bakvoer nou nog steeds te typen?
Ik heb er 1 voor je... icelatorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik ben meer van de lichamelijke bedreigingen![]()
![]()
![]()
![]()
Die lakvloer wil ff laten zien dat ie niet makkelijk over hem heen laat lopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Kakveor niet sowieso gewoon een sletje?
Akweur is net zo'n grote bitch als coldstar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die lakvloer wil ff laten zien dat ie niet makkelijk over hem heen laat lopen
Moeten wij anders even rellen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:23 schreef PC eend het volgende:
Waar is die fucking rel
Volgens mij zit ik verkeerd
Nee alstjeblieft nietquote:
GVD.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:49 schreef dieenebart het volgende:
Lief van je, maar ik ben meer van de lichamelijke bedreigingen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak me niet zo'n zorgen om Andries.
eh.. what? Icelator??? Never heard of.quote:
Ze noemen het ook wel waterhasj of bubble hasjquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eh.. what? Icelator??? Never heard of.
Ah dus je gokte zegmaar wel in de goede richtingquote:maarreh... je hebt tegenwoordig ook 'cheese', een soort van heroine met de structuur van parmezaanse kaas. Schijnt in Texas dodelijk populair te zijn
Ik was hem al kwijtquote:Op zondag 17 februari 2008 03:43 schreef Leandra het volgende:
Schopje.. omdat het hier al te lang stil is
Je kunt hier zelfs kaviaar bestellen... verwacht alleen niet dat je het ook krijgtquote:Op zondag 17 februari 2008 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Kan ik hier ook sigaretten bestellen?
"Smoke em" is wel het credo hier, maar of ze daar nou sigaretten mee bedoelde weet ik ook niet preciesquote:Op zondag 17 februari 2008 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Kan ik hier ook sigaretten bestellen?
Das minimaal opstandig, en voor off-topic krijg je in DGK toch al geen strafpunten meerquote:Op zondag 17 februari 2008 04:39 schreef PC eend het volgende:
Oh fuck je moet hier rellen he
Ach niet rellen in een reltopic is misschien ook een milde vorm van rellen?
Krijg dan maar lekker de tyfusquote:Op zondag 17 februari 2008 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das minimaal opstandig, en voor off-topic krijg je in DGK toch al geen strafpunten meer
geilquote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef mazaru het volgende:
Hallo! ik kom ook meedoen, er krijgen steeds meer mensen een schurft aan me
Heb je nog goeie tips?quote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef mazaru het volgende:
Dagelijks posten in de COS helpt bij mij heel goedquote:
die foto heb jij eerder gebruikt in de sc [SC#999] APK heeft geneukt met 'stoer' onderschrift:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
[quote]Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
[img][ afbeelding ][/img]
Das wel een heel goeie, die werkt instantquote:Op zondag 17 februari 2008 04:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dagelijks posten in de COS helpt bij mij heel goed![]()
Deze week alleen al twee mensen die me niet meer moeten
Wel lief dat je erbij zegt dat ik moet bukkenquote:
Ja logisch toch... anders zit je cloaca te diep verstopt in je veren...quote:Op zondag 17 februari 2008 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel lief dat je erbij zegt dat ik moet bukken
Die zijn er vast allang niet meer, anders dorst je dat nooit te zeggenquote:
Gaaf!!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Das wel een heel goeie, die werkt instant![]()
Ik heb nu ook een enorme schurfthekel aan je![]()
![]()
Maak van je hart geen moordkuil!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:08 schreef Yavido het volgende:
Noucky is er nog wel
[COS #3305] Boksgala voorbij, tijd voor lijken
Kom toch even hier heen, babbelen we hier verder
Iedereen die aan noucky komt woon ik anaal uitquote:Op zondag 17 februari 2008 05:08 schreef Yavido het volgende:
Noucky is er nog wel
[COS #3305] Boksgala voorbij, tijd voor lijken
Kom toch even hier heen, babbelen we hier verder
Moet je durven! Ik heb vanavond hache opquote:Op zondag 17 februari 2008 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen die aan noucky komt woon ik anaal uitoid
quote:Op zondag 17 februari 2008 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen die aan noucky komt woon ik anaal uitoid
Dat glijdt lekker, daar heb je dan weer mazzel aanquote:Op zondag 17 februari 2008 05:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je durven! Ik heb vanavond hache op
jezus, je bent helemaal los lijkt het!?quote:Op zondag 17 februari 2008 05:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je durven! Ik heb vanavond hache op
Haaaa maar er zat wel veel sambal in! Dat is dan voor jou weer minder prettigquote:Op zondag 17 februari 2008 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat glijdt lekker, daar heb je dan weer mazzel aan
Ik kom helemaal los!!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, je bent helemaal los lijkt het!?
[ afbeelding ]
Die dwangbuizen zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 05:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die dwangbuizen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
En je medicatie neem je ook al niet in zo te zienquote:Op zondag 17 februari 2008 05:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je onderschat me, een dwangbuis heeft mij nog nooit tegengehouden.
Als je ze maar vaak genoeg om krijgt, dan wordt je daar handig in
Neuuu, alleen als ik er zin in heb, en dan ook nog niet allemaalquote:Op zondag 17 februari 2008 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je medicatie neem je ook al niet in zo te zien
Yup.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef mazaru het volgende:
L.E.Z.E.N. uilebal!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en nou weer weg. ga maar Coshoeren stroop om de mond smeren.![]()
Volgens mij kan je zelf niet lezen trutquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
L.E.Z.E.N. uilebal!!!
Ze krijgen steeds meer een schurft aan me!!
Ik heb vijanden![]()
![]()
Echt wel luizebos!!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelf niet lezen trut![]()
Je zit zo te geilen op je tegenstanders, dat het je niet eens opvalt dat je er weer 1 bij hebt
Nu nog leren rellenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel luizebos!!
Ik geniet gewoon van mijn nieuwe haatpositie
Hoe meer hoe beter!
Ik doe mijn best hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu nog leren rellen![]()
En hier optiefen voordat je het kan
En het lezen he, dat blijft een probleemquote:Op zondag 24 februari 2008 02:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor.
Oefening baart kunst. Ik moet alleen nog even oefenen op mijn scheldwoorden. Die zijn nog niet rellerig genoeg.
Ik ga jouw posten wel even teruglezen. Jij hebt veel meer ervaring met scheldwoorden archeologisch kontfossielquote:Op zondag 24 februari 2008 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het lezen he, dat blijft een probleem
Schele kutmongool
zei de cos-hoer...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en nou weer weg. ga maar Coshoeren stroop om de mond smeren.![]()
Heeft ie Oltmans al uit danquote:Op zondag 24 februari 2008 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zei de cos-hoer...
met piepstem: "nee, ik lees tolstoj"
tuurlijk....
[ afbeelding ]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.quote:
Zal Bart wel geweest zijnquote:Op zondag 24 februari 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.
erg leuk dat ie een keer een cameraploeg over de vloer had (ivm z'n 'koninklijke' geldelijke tegemoetkoming) en toen zoiets zei van:" ik dank god voor deze genoegdoening". vervolgens uit het raam keek en een aantal journalisten voor z'n huis zag staan en kirde: "godverdomme, er staan er nog meer!"
Yeah!!! Kielhalen is voor de echte pro's!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.
erg leuk dat ie een keer een cameraploeg over de vloer had (ivm z'n 'koninklijke' geldelijke tegemoetkoming) en toen zoiets zei van:" ik dank god voor deze genoegdoening". vervolgens uit het raam keek en een aantal journalisten voor z'n huis zag staan en kirde: "godverdomme, er staan er nog meer!"
anyways, off-topic: dieenebart is een hond, kielhalen die ploert!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah!!! Kielhalen is voor de echte pro's!!!![]()
![]()
Komende zomer kan ik met een boot mee naar Togo (en blijf daar lekker, hoor ik je denken). Vroegah werd je als groentje gekielhaald als je de evenaar over ging, naar het zuiden. Ben benieuwd![]()
Verder wil ik even kwijt dat er over Oltmans beter niet gereld kan worden![]()
Je wilt echt niet dat hij zich vanuit het hiernamaals-voor-valse-nichten met jullie komt bemoeien. Fantastische kerel, dat dan weer wel. In tegenstelling tot al het gajes dat hier hangplekt.
Game on!![]()
Stik in een graatje en sterf! Krijg een huishoudelijk ongelukje en breek je nek! maak ruzie met een junk en laat je steken met een vuile naald!
(kijk mazaru, zo moet het. en nou wegblijven.)
ja, ik zit ook al te wachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Up voor Tipsch, die wil lekker losgaan op onze geliefde iRiritant
Zie, zen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:29 schreef tipsch het volgende:
Het mag (liever) niet lieverds, maar dat ik de wens heb mogen uitspreken was al weer meer dan ik had verwacht.
Het is geen zen op het moment, meer zinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie, zen!![]()
Deze man zit helemaal lekker in zijn velletje, doet zijn ding en zijn aura is wit. Dat zie ik vanaf hier.
Dan ontmaak je maar zin.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is geen zen op het moment, meer zin
Het zit niet in me. Ook te veel zen ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ontmaak je maar zin.
Wat die Bart ook zegt hè! Ik zit in Team Mazaru. Je relt erg slecht maar je gifjes zijn de beste!
Ik denk dat de woorden 'rel' en 'tipsch' niet echt samengaan.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat was de laatste actie van brian? iemand een idee?
Waarom zit je in hemelsnaam ineens in dit topic?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Brian boeit me niet.
Ik had het over Huub. Waarom haal je Brian er dan bij. Ben je verliefd op hem ofzo?
Ik ben nu te druk met andere zakenquote:
Hoe ineens. Ik bouw het vanaf 18.15 al op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zit je in hemelsnaam ineens in dit topic?
Zie je ze vliegen of zo?
Je zit in het Hooligans topic te quoten vanuit de COS.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe ineens. Ik bouw het vanaf 18.15 al op.![]()
En zie jij een nieuwe cos ofzo? Die Guuskee denkt er vlak voor de sluit mee weg te komen met zn Brianpost.
Sjesus. Dat ik het nog probeer uit te leggen aan je.
Nou vooruit. Omdat die Guuskee te laf is om op te dagenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zit in het Hooligans topic te quoten vanuit de COS.
Misschien dat je hersencel het verschil tussen die twee niet kan zien. Maar daar zit een heel groot verschil in.
En was het nou nog een antwoord wat de moeite waard was, dan kon ik me er nog wat bij voorstellen.
Maar het is gewoon dezelfde onzin als altijd.
Wacht vijf minuten en zet die kolder in de COS.
Tering!! Waarom reageer ik eigenlijk nog op je
Mijn IQ is in ieder geval hoog genoeg om niet te gaan quoten vanuit de COS!!!!!!!!!!!!!!!!! naar het HOOLIGANS!!!!!!!!!!!!!! topic!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat die Guuskee te laf is om op te dagen![]()
Het feit alleen al dat jij niet verder kan denken dat ik het verschil tussen COS en Hooligans niet zou weten getuigt alleen maar van je eigen onnozelheid.
Maar anders probeer je me van je intelligentie te overtuigen door ff het verschil uit te leggen.
kop houden, klote wijf!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Up voor Tipsch, die wil lekker losgaan op onze geliefde iRiritant
ja, ga jij maar zitten wachten tot je vent wat anders pakt, fotoloos fobo-wijf. optiefen, trol!quote:
Nou ben ik weg!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kop houden, klote wijf!
ga ff in die stal achter je huis lopen janken. moven, vort!
Rellen per rollator?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
kop houden, klote wijf!
ga ff in die stal achter je huis lopen janken. moven, vort!
holy shit, retard, voor het eerst uit de cos?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:29 schreef tipsch het volgende:
Het mag (liever) niet lieverds, maar dat ik de wens heb mogen uitspreken was al weer meer dan ik had verwacht.
In z'n velletje? hij zal wel zo'n voorhuid hebben waar jouw hele aura in past.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie, zen!![]()
Deze man zit helemaal lekker in zijn velletje, doet zijn ding en zijn aura is wit. Dat zie ik vanaf hier.
Jonguh, dat jij niet kan bedenken dat het een bewuste keus is om hier te replyenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn IQ is in ieder geval hoog genoeg om niet te gaan quoten vanuit de COS!!!!!!!!!!!!!!!!! naar het HOOLIGANS!!!!!!!!!!!!!! topic!!!!!!!!
En ik probeer je nergens van te overtuigen hoor.
Het is onmogelijk om de mensen hun domheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig.
hee schijtwijf, haal dat speculum is uit je reet en flikker nu echt is op naar besaid of vollllllllquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is geen zen op het moment, meer zin
Ziek idd!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:10 schreef Py het volgende:
Jonguh, dat jij niet kan bedenken dat het een bewuste keus is om hier te replyen
dat je dit weekeinde nog wil neuken is duidelijk, hepatitis g-nicht. probeer hier ff je ei kwijt te raken, vertrekken, teringlijer:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het maar een saaie boel hier
wat moet jij nou, ehhh, schatjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:56 schreef itsme het volgende:
Damn Ik dacht lekker een rel waar ik van kan genieten.![]()
Mag het niet?![]()
Nou ik ga maar gauw weg dan. Ben veel te lief voor dit topic.
* Bong zet willem-jozef op blockquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat je dit weekeinde nog wil neuken is duidelijk, hepatitis g-nicht. probeer hier ff je ei kwijt te raken, vertrekken, teringlijer:
http://www.coc-nhn.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=39
jij bent lekker boeiend, flapdrol.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Brian boeit me niet.
Ik had het over Huub. Waarom haal je Brian er dan bij. Ben je verliefd op hem ofzo?
Niet té leuk worden vrind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdomme. waar is het decolletee van jos brink?
goeie vraag, peet!
Dat je groot gelijk hebt dat die sufkut te dom is om zijn eigen reet te vegen.quote:
Eindelijk bijgelezen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij bent lekker boeiend, flapdrol.
"ben je verliefd op hem ofzo?" fuck-off, sluimernicht
doe jezelf en je familie is een plezier, zoek een mooie stoel uit, varkenskut.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit te beven op zijn stoel hier![]()
T schijnt nog een vrouw te zijn ook. Aandachtshoerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je groot gelijk hebt dat die sufkut te dom is om zijn eigen reet te vegen.
Oh, vandaar dat gebrek aan relpotentie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef Py het volgende:
T schijnt nog een vrouw te zijn ook. Aandachtshoer
Ik had het kunnen weten op het moment dat ze over een hersencel begon.quote:
Dat van die hersencel gaat je verstand te boven?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:29 schreef Py het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten op het moment dat ze over een hersencel begon.
Die gifjes van haar waren echter wel erg keck, helaas.
Dat ik jou iedere morgen roep om dat te komen doen, betekent niet dat ik het niet kan. Maar dat ik het werkje beneden mijn peil vind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je groot gelijk hebt dat die sufkut te dom is om zijn eigen reet te vegen.
Doe het dan goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:11 schreef mazaru het volgende:
PS
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dat ik aardig op gang kom hoorquote:
Dat vergriept mijn lay-outquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Doe het dan goed.![]()
111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111EINZ EINZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
+0quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat ik aardig op gang kom hoor
Wie of wat ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
+ 0,1, dan ben ik nog redelijk optimistisch, neem ik aan...
Ik wil er ook bij horen en dan word ik gewoon niet geaccepteerd....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie of wat ben jij nou weer?
Ksssssssssssttt wegwezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun jij niet effe een uurtje door een asbestpand gaan rennen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij niet effe een uurtje door een asbestpand gaan rennen ofzo?
Je kan niet alles hebben. Eerst een beetje minder nieuw zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik wil er ook bij horen en dan word ik gewoon niet geaccepteerd....![]()
Hier moet ik ook al aan zoveel eisen voldoen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Eerst een beetje minder nieuw zijn hoor.
Ten eerste moet je hier adolescent-af zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:23 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Hier moet ik ook al aan zoveel eisen voldoen....
adolescent, ik ben nog puber, zo oud zie ik er nou toch hopelijk ook weer niet uit....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ten eerste moet je hier adolescent-af zijn.
WTF WJquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe jezelf en je familie is een plezier, zoek een mooie stoel uit, varkenskut.
[ afbeelding ]
En jij bent een zielig triest persoon ik heb jou als mikplaatje in mijn wc pot (en ben nog een vrouw ook)quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef dieenebart het volgende:
willem-jozuf ftw!
en je wint: (pauken) Een eikenhouten pyjama!!! Gefelisiflipflapflopstaart.
En wat doen al die andere dwazen hier? itsme, ga jij eens heel snel finalfantasien! rustig weglopen nu, dan is er niets aan de hand en raakt er niemand gewnd.
CopyCat. Curiosity got the cat pregnant with the kittens from hell. Neem mazaru mee en verdwijn uit dit gedeelte van mijn leven. Tieft op. En blijf weg. Ik graaf persoonlijk veertien generaties van jouw familie op, om ze te vierendelen en te verbranden als je toch weer je lelijke gezicht laat zien.
Hoer.
En verder ben ik zo teleurgesteld in het nivo hier, dat ik voorstel dat jullie er massaal een einde aan maken. Koop touw en leef je uit, steel de slaappillen van oma, ga een stukje rijden zonder gordel, neuk zonder condooms, vreet de rest van je korte, trieste en vooral belastingplichtige leventje zoveel vet dat je dood gaat aan het sjouwen ervan.
Wilders, dat is pas een hooligan!
I simply LOVE golden showers!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent een zielig triest persoon ik heb jou als mikplaatje in mijn wc pot (en ben nog een vrouw ook)
Maar mikken heb ik sinds kort geleerd
Gelukkig voel ik me niet aangesproken door stompzinnige verbasteringen als CopyCat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef dieenebart het volgende:
willem-jozuf ftw!
en je wint: (pauken) Een eikenhouten pyjama!!! Gefelisiflipflapflopstaart.
En wat doen al die andere dwazen hier? itsme, ga jij eens heel snel finalfantasien! rustig weglopen nu, dan is er niets aan de hand en raakt er niemand gewnd.
CopyCat. Curiosity got the cat pregnant with the kittens from hell. Neem mazaru mee en verdwijn uit dit gedeelte van mijn leven. Tieft op. En blijf weg. Ik graaf persoonlijk veertien generaties van jouw familie op, om ze te vierendelen en te verbranden als je toch weer je lelijke gezicht laat zien.
Hoer.
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me niet aangesproken door stompzinnige verbasteringen als CopyCat.
Maar toch:
Krijg een pijnlijke SOA van een of ander Tilburgs matras en kruip terug in de reet van Viola Holt, wannabe BN-er.
Zielige ik-woon-nog-bij-mijn-moeder, vriendenloze, erotiek-afwijzende gehaktbal van een Ghostbustersfan die je er bent! Scheer je weg anders stoppen we je in een doosje met rode strepen en een electriciteitskabel aan de achterkant!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lelijk stuk ectoplasma met je harige zwezerik, gaat heen!
Vuige lafbek... hier een beetje midden in de nacht gaan zitten posten als er toch niemand kijkt hèquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zielige ik-woon-nog-bij-mijn-moeder, vriendenloze, erotiek-afwijzende gehaktbal van een Ghostbustersfan die je er bent! Scheer je weg anders stoppen we je in een doosje met rode strepen en een electriciteitskabel aan de achterkant!
(je kan wel leuk plaatjes plakken, trouwens. Maar dat terzijde)
toch leuk dat je de moeite hebt genomen om in mijn fobo te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ga jij maar zitten wachten tot je vent wat anders pakt, fotoloos fobo-wijf. optiefen, trol!
ik prefereer te bladeren in je condoleanceregistertje, blommiequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
toch leuk dat je de moeite hebt genomen om in mijn fobo te kijken
doe ik elke keer:)quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vuige lafbek... hier een beetje midden in de nacht gaan zitten posten als er toch niemand kijkt hè
Nee klootzak, als ik al sliep zou ik niet reageren hè........ sukkeltjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
doe ik elke keer:)
hoerrrr![]()
slaap je al?![]()
ja weet ik veel... twas al weer 24 uur geleden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klootzak, als ik al sliep zou ik niet reageren hè........ sukkeltje![]()
Je kunt nog wel tellen met (minimaal) 6 palm op??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja weet ik veel... twas al weer 24 uur geleden.
kan niet zo goed kklokkijken met zes palm achter m'n kiezen. klokloklok.
nog 1 jointje dan, en daarna kunnen jullie echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc. Py. Mazaru. apk (waar ben je, prutser???).
tijd voor nieuwe vrienden, jullie zijn op.
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
zoek zoek...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt nog wel tellen met (minimaal) 6 palm op??![]()
Rook ze en zie je morgen bij de cursus "vrienden, waar vind ik ze"
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:39 schreef mazaru het volgende:
oeps
Je hoerenmoeder, gore rukker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc.
---> DGK / Bi Ba Booligans - praktice playground for mazaru (&co)quote:
BB heeft jouw leven echt naar een hoger platform gelanceerd, hèquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nog 1 jointje dan, en daarna kunnen jullie echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc. Py. Mazaru. apk (waar ben je, prutser???).
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
---> DGK / Bi Ba Booligans - praktice playground for mazaru (&co)
Daar hoef je alleen maar 'boe' te roepen
![]()
zo zo, dianabert. you're going down, bitch!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zie ik deze post nu pas... en als ik er nou heel hard om ga zitten lachen dan levert me dat waarschijnlijk een lijfstraf op, maar dat risico moet ik dan maar nemenquote:Op zondag 9 maart 2008 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zo, dianabert. you're going down, bitch!
slaap maar met 1 oog open in je kleffe rukbunker. een elite-team van woest breiende cos-strontkutten zal je weten te vinden, post-traumatische milva-kween.
sterf, hemahoer!
[ afbeelding ]
*commentaar*quote:Op zondag 9 maart 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik deze post nu pas... en als ik er nou heel hard om ga zitten lachen dan levert me dat waarschijnlijk een lijfstraf op, maar dat risico moet ik dan maar nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie commentaar heeft: Fuck you [ afbeelding ]
zullen we dan maar weer vrienden wordenquote:
Ik bedoelde eigenlijk: je vuige, ranzige, masturberende hoerenmoeder, gore teef-beffende, zaadslikkende aids eend, het fucking nona voor jou en je bargfamilie, rifpauper.quote:
Dat is misschien waar je moeder-in-stinktquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: je vuige, ranzige, masturberende hoerenmoeder, gore teef-beffende, zaadslikkende aids eend, het fucking nona voor jou en je bargfamilie, rifpauper.
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is misschien waar je moeder-in-stinkt
JE MOEDER STINKT!!!11quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,
Na 4 dagen nadenken heb je eindelijk je pauperige kutwoordgrap kunnen maken.
Ik lag dubbel hoor, echt. Ik moet aan de beademing. Tering, wat ontzettend grappig.
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
JE MOEDER STINKT!!!11![]()
![]()
Kick them while they are down aan de beademing
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens
Ja, en dat die stinktquote:Op woensdag 19 maart 2008 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Of had je het over je moeder?
Diegenen die de schoen past trekke hem aanquote:
Nou heb je me hoor, hoentjequote:Op woensdag 19 maart 2008 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Diegenen die de schoen past trekke hem aan
Zeker weten jij zag de verborgen boodschap nietquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die genen die de schoen past trekke hem aan
En dat moet mij aan mijn harige anus roesten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker weten jij zag de verborgen boodschap niet
Gaan die kut admins zich hier nu ook al mee bemoeienquote:
wat moet jij nou, homofiele plaatjessplakker met je flauwe grapjes!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde maar durfde niet zo...henk jan smit
[ afbeelding ]
terug naar je dealertje nu.
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat moet jij nou, homofiele plaatjessplakker met je flauwe grapjes!!
sterf mulat!
'verkapt' schopje
[ afbeelding ]
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |