Dat is misschien waar je moeder-in-stinktquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: je vuige, ranzige, masturberende hoerenmoeder, gore teef-beffende, zaadslikkende aids eend, het fucking nona voor jou en je bargfamilie, rifpauper.
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is misschien waar je moeder-in-stinkt
JE MOEDER STINKT!!!11quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,
Na 4 dagen nadenken heb je eindelijk je pauperige kutwoordgrap kunnen maken.
Ik lag dubbel hoor, echt. Ik moet aan de beademing. Tering, wat ontzettend grappig.
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
JE MOEDER STINKT!!!11![]()
![]()
Kick them while they are down aan de beademing
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens
Ja, en dat die stinktquote:Op woensdag 19 maart 2008 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Of had je het over je moeder?
Diegenen die de schoen past trekke hem aanquote:
Nou heb je me hoor, hoentjequote:Op woensdag 19 maart 2008 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Diegenen die de schoen past trekke hem aan
Zeker weten jij zag de verborgen boodschap nietquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die genen die de schoen past trekke hem aan
En dat moet mij aan mijn harige anus roesten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker weten jij zag de verborgen boodschap niet
Gaan die kut admins zich hier nu ook al mee bemoeienquote:
wat moet jij nou, homofiele plaatjessplakker met je flauwe grapjes!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde maar durfde niet zo...henk jan smit
[ afbeelding ]
terug naar je dealertje nu.
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat moet jij nou, homofiele plaatjessplakker met je flauwe grapjes!!
sterf mulat!
'verkapt' schopje
[ afbeelding ]
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pleeg je nu hooliganisme op jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |