Echt wel luizebos!!quote:Op zondag 24 februari 2008 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelf niet lezen trut![]()
Je zit zo te geilen op je tegenstanders, dat het je niet eens opvalt dat je er weer 1 bij hebt
Nu nog leren rellenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel luizebos!!
Ik geniet gewoon van mijn nieuwe haatpositie
Hoe meer hoe beter!
Ik doe mijn best hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu nog leren rellen![]()
En hier optiefen voordat je het kan
En het lezen he, dat blijft een probleemquote:Op zondag 24 februari 2008 02:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor.
Oefening baart kunst. Ik moet alleen nog even oefenen op mijn scheldwoorden. Die zijn nog niet rellerig genoeg.
Ik ga jouw posten wel even teruglezen. Jij hebt veel meer ervaring met scheldwoorden archeologisch kontfossielquote:Op zondag 24 februari 2008 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het lezen he, dat blijft een probleem
Schele kutmongool
zei de cos-hoer...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en nou weer weg. ga maar Coshoeren stroop om de mond smeren.![]()
Heeft ie Oltmans al uit danquote:Op zondag 24 februari 2008 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zei de cos-hoer...
met piepstem: "nee, ik lees tolstoj"
tuurlijk....
[ afbeelding ]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.quote:
Zal Bart wel geweest zijnquote:Op zondag 24 februari 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.
erg leuk dat ie een keer een cameraploeg over de vloer had (ivm z'n 'koninklijke' geldelijke tegemoetkoming) en toen zoiets zei van:" ik dank god voor deze genoegdoening". vervolgens uit het raam keek en een aantal journalisten voor z'n huis zag staan en kirde: "godverdomme, er staan er nog meer!"
Yeah!!! Kielhalen is voor de echte pro's!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was dan wel weer een markante nicht.
erg leuk dat ie een keer een cameraploeg over de vloer had (ivm z'n 'koninklijke' geldelijke tegemoetkoming) en toen zoiets zei van:" ik dank god voor deze genoegdoening". vervolgens uit het raam keek en een aantal journalisten voor z'n huis zag staan en kirde: "godverdomme, er staan er nog meer!"
anyways, off-topic: dieenebart is een hond, kielhalen die ploert!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah!!! Kielhalen is voor de echte pro's!!!![]()
![]()
Komende zomer kan ik met een boot mee naar Togo (en blijf daar lekker, hoor ik je denken). Vroegah werd je als groentje gekielhaald als je de evenaar over ging, naar het zuiden. Ben benieuwd![]()
Verder wil ik even kwijt dat er over Oltmans beter niet gereld kan worden![]()
Je wilt echt niet dat hij zich vanuit het hiernamaals-voor-valse-nichten met jullie komt bemoeien. Fantastische kerel, dat dan weer wel. In tegenstelling tot al het gajes dat hier hangplekt.
Game on!![]()
Stik in een graatje en sterf! Krijg een huishoudelijk ongelukje en breek je nek! maak ruzie met een junk en laat je steken met een vuile naald!
(kijk mazaru, zo moet het. en nou wegblijven.)
ja, ik zit ook al te wachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Up voor Tipsch, die wil lekker losgaan op onze geliefde iRiritant
Zie, zen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:29 schreef tipsch het volgende:
Het mag (liever) niet lieverds, maar dat ik de wens heb mogen uitspreken was al weer meer dan ik had verwacht.
Het is geen zen op het moment, meer zinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie, zen!![]()
Deze man zit helemaal lekker in zijn velletje, doet zijn ding en zijn aura is wit. Dat zie ik vanaf hier.
Dan ontmaak je maar zin.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is geen zen op het moment, meer zin
Het zit niet in me. Ook te veel zen ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ontmaak je maar zin.
Wat die Bart ook zegt hè! Ik zit in Team Mazaru. Je relt erg slecht maar je gifjes zijn de beste!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |