Ze noemen het ook wel waterhasj of bubble hasjquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eh.. what? Icelator??? Never heard of.
Ah dus je gokte zegmaar wel in de goede richtingquote:maarreh... je hebt tegenwoordig ook 'cheese', een soort van heroine met de structuur van parmezaanse kaas. Schijnt in Texas dodelijk populair te zijn
Ik was hem al kwijtquote:Op zondag 17 februari 2008 03:43 schreef Leandra het volgende:
Schopje.. omdat het hier al te lang stil is
Je kunt hier zelfs kaviaar bestellen... verwacht alleen niet dat je het ook krijgtquote:Op zondag 17 februari 2008 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Kan ik hier ook sigaretten bestellen?
"Smoke em" is wel het credo hier, maar of ze daar nou sigaretten mee bedoelde weet ik ook niet preciesquote:Op zondag 17 februari 2008 04:20 schreef FuTilE het volgende:
Kan ik hier ook sigaretten bestellen?
Das minimaal opstandig, en voor off-topic krijg je in DGK toch al geen strafpunten meerquote:Op zondag 17 februari 2008 04:39 schreef PC eend het volgende:
Oh fuck je moet hier rellen he
Ach niet rellen in een reltopic is misschien ook een milde vorm van rellen?
Krijg dan maar lekker de tyfusquote:Op zondag 17 februari 2008 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das minimaal opstandig, en voor off-topic krijg je in DGK toch al geen strafpunten meer
geilquote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef mazaru het volgende:
Hallo! ik kom ook meedoen, er krijgen steeds meer mensen een schurft aan me
Heb je nog goeie tips?quote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef mazaru het volgende:
Hallo! ik kom ook meedoen, er krijgen steeds meer mensen een schurft aan me
Dagelijks posten in de COS helpt bij mij heel goedquote:
die foto heb jij eerder gebruikt in de sc [SC#999] APK heeft geneukt met 'stoer' onderschrift:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[quote]Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit maar als de nieuwe SC beschouwen, heb geen zin om een nieuwe te openen.
[img][ afbeelding ][/img]
Das wel een heel goeie, die werkt instantquote:Op zondag 17 februari 2008 04:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dagelijks posten in de COS helpt bij mij heel goed![]()
Deze week alleen al twee mensen die me niet meer moeten
Wel lief dat je erbij zegt dat ik moet bukkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |