Nee klootzak, als ik al sliep zou ik niet reageren hè........ sukkeltjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
doe ik elke keer:)
hoerrrr![]()
slaap je al?![]()
ja weet ik veel... twas al weer 24 uur geleden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klootzak, als ik al sliep zou ik niet reageren hè........ sukkeltje![]()
Je kunt nog wel tellen met (minimaal) 6 palm op??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja weet ik veel... twas al weer 24 uur geleden.
kan niet zo goed kklokkijken met zes palm achter m'n kiezen. klokloklok.
nog 1 jointje dan, en daarna kunnen jullie echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc. Py. Mazaru. apk (waar ben je, prutser???).
tijd voor nieuwe vrienden, jullie zijn op.
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
zoek zoek...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt nog wel tellen met (minimaal) 6 palm op??![]()
Rook ze en zie je morgen bij de cursus "vrienden, waar vind ik ze"
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:39 schreef mazaru het volgende:
oeps
Je hoerenmoeder, gore rukker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc.
---> DGK / Bi Ba Booligans - praktice playground for mazaru (&co)quote:
BB heeft jouw leven echt naar een hoger platform gelanceerd, hèquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nog 1 jointje dan, en daarna kunnen jullie echt allemaal de tering krijgen. WJ voorop. en dan leandra. cc. Py. Mazaru. apk (waar ben je, prutser???).
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
---> DGK / Bi Ba Booligans - praktice playground for mazaru (&co)
Daar hoef je alleen maar 'boe' te roepen
![]()
zo zo, dianabert. you're going down, bitch!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zie ik deze post nu pas... en als ik er nou heel hard om ga zitten lachen dan levert me dat waarschijnlijk een lijfstraf op, maar dat risico moet ik dan maar nemenquote:Op zondag 9 maart 2008 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zo, dianabert. you're going down, bitch!
slaap maar met 1 oog open in je kleffe rukbunker. een elite-team van woest breiende cos-strontkutten zal je weten te vinden, post-traumatische milva-kween.
sterf, hemahoer!
[ afbeelding ]
*commentaar*quote:Op zondag 9 maart 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik deze post nu pas... en als ik er nou heel hard om ga zitten lachen dan levert me dat waarschijnlijk een lijfstraf op, maar dat risico moet ik dan maar nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie commentaar heeft: Fuck you [ afbeelding ]
zullen we dan maar weer vrienden wordenquote:
Ik bedoelde eigenlijk: je vuige, ranzige, masturberende hoerenmoeder, gore teef-beffende, zaadslikkende aids eend, het fucking nona voor jou en je bargfamilie, rifpauper.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |