Hij ios zo dom dat ik gewoon moet lachen om hem.Komt ie met 2 mei aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef Liess het volgende:
Mike hou je bek en bemoei je met je eigen zaken
Hij probeert het in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef tipsch het volgende:
Alle gastspelers zijn ook hard aan het werk, zelfs Mike
Damn, die is echt goedkoop. Vanavond d'r mondje volspuiten, de beelden het internet op slingeren en op naar de volgendequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is nog een stringetje, maar niet heul veul ......
[ afbeelding ]
Zijn reactie : "Ik ben niet achterlijk...misschien zie ik er achterlijk uit"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef tipsch het volgende:
Alle gastspelers zijn ook hard aan het werk, zelfs Mike
Sterker nog de beide dames zitten nu aan elkaars borstenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:32 schreef Scandalous het volgende:
Ik typte net 'straks gaat Amanda's topje natuurlijk ook uit, want er is een andere naakte vrouw in de buurt' in een dicht topic, en tadaaa daar zijn de tieten al![]()
Sure Mickey, nog een paar dagen en dan staat jij ook weer letterlijk en figuurlijk op straat. Kut zwerver.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef ToughLove het volgende:
Claire: Ik wil gewoon de waarheid
Mikey: Dan ga je toch de poort uit?
Als Selene dat dan ook even doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda volgt voorbeeld ..... De stemming stijgt, het peil daalt ......
[ afbeelding ]
Jezus wat voor kneus is dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef Guuskeee het volgende:
Thx Disana![]()
Ik heb net wat bijgelezen...![]()
![]()
![]()
Wat een topdag! De zon schijnt fantastisch hierbinnen, ik zit zo dicht bij mn gevoel, het is super. De wereld is volmaakt...
Lieke, ga je ding doen, en ik moet nog 1 ding diep vanuit mijn hart kwijt...
[ afbeelding ]
FUCK YOU BITCH LIEKE !!!
tralalalala, de wereld is MOOI !!!!!
Hou nou es op over Jaap. De klootzak heeft de merrie en haar pasgeboren veulen losgelatenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:13 schreef riri het volgende:
Jaap is de enige echt menselijke daar in de villa...van mij mag ie winnen..die anderen zitten opgesloten in hun eigen zieke spel en geloven alles wat ze zelf zitten te verzinnen...kunnen spel en realiteit niet eens meer scheiden
Dit gaat toch nergens over. Een gastspeler die niet weg wil en dus de eerste de beste op zijn schoot zet om maar te mogen blijven.quote:
Ben ik ang voor ze gaat niet wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Mike gaat Lieke morgen niet weg![]()
![]()
Dat doet de regie om de stukken te markeren die niet op TV mogen komen .......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef chufi het volgende:
Nadat LL dr tepels onscreen heeft betasts (zie foto Disana) is het BH-tje weer aan !
[ afbeelding ]
Kijkt of leest de redaktie nu mee ??
Claire is boosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Claire blijft bezig
Ja ik heb ff gemist waarom?quote:
Ze schijnt het gezegd te hebben in het eerste gesprek. Maar Selene doet net of ze het heeft gehoord toen ze het tweede gesprek aan het afluisteren was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.In welk gesprek zou Lieke dat gezegd hebben?
Mike wordt geen miljonair, Mike snapt geen hol van de regelsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Mike nou eigenlijk allemaal te bazelen als hij miljonair zou zijn? Achter zal het toch niet echt in overweging nemen, of in ieder geval Mike ermee lekker maken?
Lieke heeft in 1 gesprek in de chill iets gezegd wat ze nu ontkentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Ok ,Thanks.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schijnt het gezegd te hebben in het eerste gesprek. Maar Selene doet net of ze het heeft gehoord toen ze het tweede gesprek aan het afluisteren was.
Omdat ze met Lieke een gesprek heeft gehad waarin Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toe trok, dan Lieke naar Selene.quote:
Amanda!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: Nu loopt er morgen wel je tegenstandster de deur uit..!
C: Maar ik heb er nog 1 ! ( zonder namen te noemen)
In the chill. Daar zaten Lieke en Claire te praten. Daar heeft Lieke dat gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Nee Mike is straks ex-zwerver met een baan bij Ton dankzij Brian de Barmhartige...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike wordt geen miljonair, Mike snapt geen hol van de regels
hmm.... even visualiseren.....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even samenvatten :
- L2 gastspeler
- Selene gastspeler
- Erik komt als gastspeler
- Magriet blijft als gastspeler
- Palma is al maanden gastspeler
- Ricardo gedraagd zich als gastspeler
- Claire is geen soort van speler
...........
Nog even en de gastspelers beslissen dat de Miljonairs in het kantoor moeten gaan slapen
Huh waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio fluit Claire even heel dudelijk terug en waarschuwd haar voor Huub ......
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze tegen Mike hebben gezegd dat als hij tv maakt, dat hij dan langer mag blijven.quote:
Zou zomaar kunnen, ik weet niet hoe het zit. Maar het is inderdaad een zielig gezicht, zoals hij zich meent te moeten profilerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen Mike hebben gezegd dat als hij tv maakt, dat hij dan langer mag blijven.
Dus eigenlijk is dit doodzielig. Hij kiest de verkeerde kant, hij kiest de verkeerde woorden, hij snapt geen reet van het spel. Maar hij wil gewoon de winter doorkomen in een warm bed samen met zijn hond.
Dan wil Jaap dus een zinkend schip redden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Theorie : Japio was van plan Lieke te blijven steunen. Even heeft hij zich mee laten slepen door Huub (weghalen paal bijvoorbeeld) en Huub trok een te snelle sprint. Japio kon niet bijhouden. Eigenlijk had hij een 'reddingsplan' voor Lieke willen starten maar kwam te vroeg op achterstand.
Daarom nam het het zojuist al een keer op voor Lieke en gaf Claire alsnog een hint/waarschuwing .....
Hij legde Claire uit dat Huub waarheden en onwaarheden vermengd om verwarring te veroorzakenquote:
Ze hebben nu voor een baan gezorgd, als ze nu ook een huisje voor hem regelen, en begeleiding voor buiten. Dan kan hij de echte wereld weer in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik weet niet hoe het zit. Maar het is inderdaad een zielig gezicht, zoals hij zich meent te moeten profileren
Japio wilde in eerste instantie samen met Lieke verder, maar dat plan mislukte. Hij kan nu niet anders dan proberen vertrouwen van Claire te winnen ....... Als dat lukt, staat Huub wel meteen alleen !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wil Jaap dus een zinkend schip redden.
Hij ziet Huub nu als zijn zoon, hij denkt ook, mocht Huub winnen dan kan ik mooi blijven...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen Mike hebben gezegd dat als hij tv maakt, dat hij dan langer mag blijven.
Dus eigenlijk is dit doodzielig. Hij kiest de verkeerde kant, hij kiest de verkeerde woorden, hij snapt geen reet van het spel. Maar hij wil gewoon de winter doorkomen in een warm bed samen met zijn hond.
Net zoals hij zelf doet, en de rest van hen huisgenotenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij legde Claire uit dat Huub waarheden en onwaarheden vermengd om verwarring te veroorzaken
Dat huis zal niet zo gemakkelijk zijn zolang hij nog schulden heeft. Maar misschien willen ze die ook wel inlossen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben nu voor een baan gezorgd, als ze nu ook een huisje voor hem regelen, en begeleiding voor buiten. Dan kan hij de echte wereld weer in.
Mikey keek nog nooit zo ongelukkig, tot hij die geweldige baan van Brian aan z'n broek heeft gekregen ...quote:
Geloof ik niet. Jaap wil een trio. Het liefst had hij samen met Huub en Lieke gespeeld. Maar Lieke kan, wil of mag dat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio wilde in eerste instantie samen met Lieke verder, maar dat plan mislukte. Hij kan nu niet anders dan proberen vertrouwen van Claire te winnen ....... Als dat lukt, staat Huub wel meteen alleen !
Heeft hij zo veel schulden?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat huis zal niet zo gemakkelijk zijn zolang hij nog schulden heeft. Maar misschien willen ze die ook wel inlossen.
Daar kan Brian wel wat aan doen denk ik zo...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat huis zal niet zo gemakkelijk zijn zolang hij nog schulden heeft. Maar misschien willen ze die ook wel inlossen.
Juist. Dat klopt helemaal ....... Hij deed het net nog naar Claire, maar hij waarschuwde haar er toch voor ..... Het is aan Claire om een maatje slimmer te worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net zoals hij zelf doet, en de rest van hen huisgenoten
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ! The man of the cage !! Stem Mike naar 3040![]()
![]()
Ze kan zich beter aanpassen, en hetzelfde gaan doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Dat klopt helemaal ....... Hij deed het net nog naar Claire, maar hij waarschuwde haar er toch voor ..... Het is aan Claire om een maatje slimmer te worden.
Nee in dat chill gesprek heeft zij dat niet gezegd , dat gesprek heb ik helemaal na zitten luisteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:52 schreef noekje het volgende:
[..]
In the chill. Daar zaten Lieke en Claire te praten. Daar heeft Lieke dat gezegd.
Toen gebeurde er wat, drinken halen, mensen in the chill, zoiets en toen ging Selene onder de dj tafel liggen. Claire en Lieke gingen toen verder gingen babbelen maar Selene is daar ook niet meer aan de orde geweest.
Japio wilde in werkelijkheid samen met Lieke, maar de beste manier om Huub onder controle te houden is hem op te nemen in een zogenaamd trio. Op die manier heeft Huub namelijk geen vrijheden meer .......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Jaap wil een trio. Het liefst had hij samen met Huub en Lieke gespeeld. Maar Lieke kan, wil of mag dat niet.
Nu wil hij met Claire en Huub spelen.
Natuurlijk willen ze allebei nu Claires beste vriendje worden, ivm het eindspel.
Yep!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Mike op de versiertoer !!
Slip is niet wit, nagenoeg doorzichtig ..... zie cap hierbovenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
waarom deed die volgetatooeerde straatsnol (niet amanda, die andere) haar slip naar beneden? (vor de duidelijkheid, haar slip is dus wit)
[ afbeelding ]
Maar met Lieke kon hij geen tv maken, die had overal morele bezwaren tegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio wilde in werkelijkheid samen met Lieke, maar de beste manier om Huub onder controle te houden is hem op te nemen in een zogenaamd trio. Op die manier heeft Huub namelijk geen vrijheden meer .......
ze deed haar duimen in dr slip een deed dr slip naar beneden en trok m weer strak omhoog, en toen rees bij mij de vraag: waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slip is niet wit, nagenoeg doorzichtig ..... zie cap hierboven
Mss zat ie 'klem' van onder?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze deed haar duimen in dr slip een deed dr slip naar beneden en trok m weer strak omhoog, en toen rees bij mij de vraag: waarom?
Klopt allemaal. Maar ik denk dat Japio primair voor Lieke had willen kiezen. De laatste tijd werd hij daarom steeds closer met Lieke in de MBR gesprekken. Gisteren en vandaag is Lieke hem echter 'ontglipt' en nu kan hij haar niet meer tegenhouden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met Lieke kon hij geen tv maken, die had overal morele bezwaren tegen.
Bovendien is ze vrij labiel, dat was te zien met dat kotsen en bibberen, en haar depressies.
Daarom had hij Huub nodig. Van Huub was hij niet zeker vanwege het korte lontje dat Huub heeft, vooral naar Brian toe. Dus wou hij ze allebei. Als er dan 1 weg viel, had hij de ander nog over als dekking.
Maar gelukkig heeft die Huupke nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt allemaal. Maar ik denk dat Japio primair voor Lieke had willen kiezen. De laatste tijd werd hij daarom steeds closer met Lieke in de MBR gesprekken. Gisteren en vandaag is Lieke hem echter 'ontglipt' en nu kan hij haar niet meer tegenhouden.
Of ze stikt van de zelfkennis! Heb je de pics gezien van haar paaldansen???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:15 schreef Kevv het volgende:
Margriet: dus je zou me afwijzen?
Huub: ja, dat kleine beetje eigenwaarde heb ik dan wel weer.
Margriet: Oeh, dat is dan wel een heeeel klein beetje.
Gelukkig heeft ze een hoge dunk van haarzelf
Haha, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze stikt van de zelfkennis! Heb je de pics gezien van haar paaldansen???
Iemand die uit zichzelf opstapt krijgt geen filmpjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:14 schreef diedirk het volgende:
Jaap kan wel gewoon het respect opbrengen voor iemand die klaar is met DGK.
Ergens is hij nog blij dat hij Lieke niks meer hoeft aan te doen.
huub en de redactie daarintegen zitten nog vol met wrok en heben geen enkeel respect voor iemand die 8 maanden hard gewerkt heeft voor de kooi.
Ze zouden het liefst voo met terror op lieke losgaan, gelukkig kiest ze nu voor zichzelf en niet meer voor de show, ze heeft genoeg moeten doorstaan
Ben bv. ook erg benieuwd of redactie Lieke wel een mooi filmpje gunt
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Ik zou opzich wel seks kunnen hebben met Claire.
Wil je dr huidige adres ???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Voel ik daar een beetjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Ach.. misschien kan Huub het bed delen met Claire en de dansMarieke... om het helemaal compleet te maken..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja Claire! Ze was zo goed met Lieke ....![]()
![]()
Talpa Productiesquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
.
zit dr hoofd niet achterstevoren?
[ afbeelding ]
Gewoon geile seks, niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voel ik daar een beetje?
Of is het gewoon?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
.
zit dr hoofd niet achterstevoren?
[ afbeelding ]
niet alleen huub hoor, de meeste mannen vergeten het liefst hun oude liefje door zo veel mogelijk nieuwe liefjes te schaken: krijgen ze een ego-boost na zo'n domper...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Zou Huub buiten de villa z'n frustraties ook wegneuken?? Zo van "verkering over, ff de beest uithangen" ??
OMGquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
Voor iemand die lesbisch is klom ze wel heel makkelijk topless bij Luc op schoot...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Ik moet ff bijlezen geloof ik![]()
Ze heet Margriet en is lesbisch heb ik begrepen
[ afbeelding ]
Dat vroeg ze omdat ze daar gisteren een discussie over hadden. Iedereen had een andere definitie :quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
je herkent een grapje toch wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Daar ging Huub heel erg de fout in !!
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
Wat is Huub eerlijk en oprecht hèquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
idem hieroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streamsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Margriet vroeg over sex
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
Is toch lief zo! Hoop dat ze geen sex gaan hebben, dan blijft het leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kijkt Claire weer een beetje normaal, maar bij zn vorige opmerking keek ze echt verschrikt en verbasd (helaas niet gecapt)
Niet zo gek, ze hebben hetzelfde dialect. Sylvia Oosterhout. En Claire uiterste westhoek van Tilburg (en dat is dichter bij Oosterhout dan het centrum van Tilburg).quote:
Ik vind ze ook leuk hoor. Gewoon gesprekken volgen zonder je eraan te ergeren. Ook wel eens lekker bij DGKquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streams
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
Huubs grapjes zijn een weerspiegeling van zn ware Huub.. Hij komt er helaas af en toe iets te laat achter !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Met andere woorden: Chufi deed wel degelijk verslag van de streams...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Dat heben ze volgens mij al weken !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
De beelden zijn niet mooi nee. Dan doen ze nu op Nederland 3 toch een stuk beterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:47 schreef Kevv het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stel afgelikte boterhammen bij elkaar zeg..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heben ze volgens mij al weken !
Weet je dat zeker ? 'n Beller over tepels die eruit floepen !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
De beelden zijn niet mooi nee. Dan doen ze nu op Nederland 3 toch een stuk beter
Cap die blonde even die daar zitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? 'n Beller over tepels die eruit floepen !
[ afbeelding ]
Das niet helemaal waar Leandra, want het laatste stuk werd weggelaten, en daardoor kwam de hele opmerking in een ander licht te staan. Maakt mij niet uit, want ik hoorde de context waarin het gezegd werd, maar degene die teruglezen denken dat Huub zojuist uit de kast is geklommen als Pedofiel. Dat vind ik een beetje ver gaan. En daarom is de opmerking van Desii volledig terecht, het was een grapje, misschien niet Chufi's humor, maar wel een grap, en geen bekentenis, zoals gesuggereerd (al denk ik dat menig COS-ser wel snapt dat Huun nog niet zo achterlijk zou zijn om die bekentenis on stream te maken).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Chufi deed wel degelijk verslag van de streams...
Maak toch eens niet zo'n drama zeg, het is overduidelijk dat dat een aanvulling zelf was en er wordt wel verwacht dat iedereen in 1 keer begrijpt dat Huub een grapje maakt, maar het komt kennelijk niet meer in iemands hersens op dat een ander ook een grapje zou kunnen maken??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar Leandra, want het laatste stuk werd weggelaten, en daardoor kwam de hele opmerking in een ander licht te staan. Maakt mij niet uit, want ik hoorde de contect waarin het gezegd werd, maar degene die teruglezen denken dat Huub zojuist uit de kast is geklommen als Pedofiel. Dat vind ik een beetje ver gaan. En daarom is de opmerking van Desii volledig terecht, het was een grapje, misschien niet Chufi's humor, maar wel een grap, en geen bekentenis, zoals gesuggereerd (al denk ik dat menig COS-ser wel snapt dat Huun nog niet zo achterlijk zou zijn om die bekentenis on stream te maken).
Oh ik voel me ook totaal niet aangevallen, ik geef alleen een toelichting aangezien jij erover begon. Maar back on topic!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak toch eens niet zo'n drama zeg, het is overduidelijk dat dat een aanvulling zelf was en er wordt wel verwacht dat iedereen in 1 keer begrijpt dat Huub een grapje maakt, maar het komt kennelijk niet meer in iemands hersens op dat een ander ook een grapje zou kunnen maken??
Lighten up...... Humor is niet alleen voorbehouden aan Huub en zijn fanschare..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik zeg het niet snel maar dat is echt een plaatje
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan dat verhaal van die zwerver die voor een kasteelgracht in het gras ligt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike wil een spel spelen dat ie niet kan spelen ... Iets later .. Deze hele Gouden Kooi... Nee laat maar
Idd een lekkerding!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag Mikey wel naar huis, waar dat dan ook is. Vind het een schatje en wens hem het beste, maar ik begin me nu wel een beetje aan hem te irriteren.quote:
Voor verdere beelden naar NED 3 .... Iets te veel off-topic hier, hooguit een leuk grapjequote:
Van mij mag hij nog een hele tijd blijven..... hij doet niets onder voor de rest van de bewoners, dus ik zou zeggen: laat m lekker de winter daar doorbrengen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Van mij mag Mikey wel naar huis, waar dat dan ook is. Vind het een schatje en wens hem het beste, maar ik begin me nu wel een beetje aan hem te irriteren.
Had ze net moeten zeggen, toen ze met dr badjas open voor zn neus stond en zei dat ze bij hem wou liggen. Ze zou m zelf een striptease geven (en nog wel meer ook, kreeg ik het idee!).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:09 schreef chufi het volgende:
Margriet is top !
M: Je hebt geen navigatie maar vaginatie!!
Ik wil niet eens naast je liggen , ik wil geen SOA ...
Jij hebt mij afgewezen !!
Huub loopt zo'n blauwtje en staat nu echt voor lul, hetgeen ie echt niet leuk vindt want hij dacht dat ie iets met haar had !!!
En ik baal ervan dat ik oorspronkelijk aan hem twijfeldequote:
Het moet ook wel heel moeilijk zijn er niet op te kunnen rammen als je de behoefte voelt. Maar hij zal achter wel een pammetje hebben gekregen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje para ......
[ afbeelding ]
Mijn favoriete Holland-Casinovoedselquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het werd te uitnodigend, al die frituur. Ook maak iets voor jullie gebakken. Tast toe, er is genoeg .......
[ afbeelding ]
Toch jammer dat je die uitdrukking gehalveerd hebt... in z'n originele en complete vorm is hij per definitie zeer geschikt voor de COSsen:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:15 schreef Frasier het volgende:
Even if you win, you're still retarded...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het werd te uitnodigend, al die frituur. Ook maak iets voor jullie gebakken. Tast toe, er is genoeg .......
[ afbeelding ]
Officieel : Slaapt - Maar vermoedelijk prive-gesprek met Japioquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef Prospera het volgende:
Zit Lieke achter?
heb net al 2 kroketten op, maar wel bedanktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
magriet kan er duidelijk niet tegen een blauwtje te lopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef chufi het volgende:
Margriet zit Huub af te zeiken
Dat had ik gemist, dan zullen ze wel alles volgen van de gesprekken/geschreeuw.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij en Jaap liggen al geruime tijd in bed.
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch jammer dat je die uitdrukking gehalveerd hebt... in z'n originele en complete vorm is hij per definitie zeer geschikt voor de COSsen:
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
Mike: ik ben echt de godfather van de gouden kooi
Oh, dan zal ze morgen wel dik zijn met Claire!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Wilde net gaan slapen, maar bitchfight tussen Amanda en Selene, ik blijf nog ff zitten
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:35 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda is echt duidelijk bang voor Brian, vooral als hij zo agressief kijkt!!
wat heeft Huub er nu weer mee te maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is L2 toch wel een redelijkjke L4 dat hij zich zo'n snol heef laten aannaaien door Huub
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |