Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Ik zou opzich wel seks kunnen hebben met Claire.
Wil je dr huidige adres ???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Voel ik daar een beetjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Frasier het volgende:
Ach.. misschien kan Huub het bed delen met Claire en de dansMarieke... om het helemaal compleet te maken..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja Claire! Ze was zo goed met Lieke ....![]()
![]()
Talpa Productiesquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
.
zit dr hoofd niet achterstevoren?
[ afbeelding ]
Gewoon geile seks, niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voel ik daar een beetje?
Of is het gewoon?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
.
zit dr hoofd niet achterstevoren?
[ afbeelding ]
niet alleen huub hoor, de meeste mannen vergeten het liefst hun oude liefje door zo veel mogelijk nieuwe liefjes te schaken: krijgen ze een ego-boost na zo'n domper...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Zou Huub buiten de villa z'n frustraties ook wegneuken?? Zo van "verkering over, ff de beest uithangen" ??
OMGquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
Voor iemand die lesbisch is klom ze wel heel makkelijk topless bij Luc op schoot...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Ik moet ff bijlezen geloof ik![]()
Ze heet Margriet en is lesbisch heb ik begrepen
[ afbeelding ]
Dat vroeg ze omdat ze daar gisteren een discussie over hadden. Iedereen had een andere definitie :quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
je herkent een grapje toch wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Daar ging Huub heel erg de fout in !!
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
Wat is Huub eerlijk en oprecht hèquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Daar ging Huub heel erg de fout in !!
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |