OMGquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
Voor iemand die lesbisch is klom ze wel heel makkelijk topless bij Luc op schoot...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Ik moet ff bijlezen geloof ik![]()
Ze heet Margriet en is lesbisch heb ik begrepen
[ afbeelding ]
Dat vroeg ze omdat ze daar gisteren een discussie over hadden. Iedereen had een andere definitie :quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Claire vraagt serieus wat bi-sexueel is.....anno 2008....
je herkent een grapje toch wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Daar ging Huub heel erg de fout in !!
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
Wat is Huub eerlijk en oprecht hèquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
idem hieroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streamsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Margriet vroeg over sex
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
Is toch lief zo! Hoop dat ze geen sex gaan hebben, dan blijft het leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kijkt Claire weer een beetje normaal, maar bij zn vorige opmerking keek ze echt verschrikt en verbasd (helaas niet gecapt)
Niet zo gek, ze hebben hetzelfde dialect. Sylvia Oosterhout. En Claire uiterste westhoek van Tilburg (en dat is dichter bij Oosterhout dan het centrum van Tilburg).quote:
Ik vind ze ook leuk hoor. Gewoon gesprekken volgen zonder je eraan te ergeren. Ook wel eens lekker bij DGKquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streams
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
Huubs grapjes zijn een weerspiegeling van zn ware Huub.. Hij komt er helaas af en toe iets te laat achter !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Met andere woorden: Chufi deed wel degelijk verslag van de streams...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Dat heben ze volgens mij al weken !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |