Een bad is altijd zo heerlijk relaxingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dat Lieke genoten heeft van der bad.
Selene legde het goed uit tegen Huub.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep uit de hele schreeuwpartij dat het over het tweede gesprek gaat.
Bij het eerste gesprek lag Selene nog niet onder de draaitafel
Ze speelt samen met Huub en Jaapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef droomkoningin het volgende:
claire moet tv maken anders is ze de eerst volgende die er uit gaat... ze durft nog geen partij te kiezen, of duidelijk tegen amanda en brian te spelen dus dan maar alles ballen op lieke...
Dus Selene liegt ook dat ze dat gehoord heeft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Selene legde het goed uit tegen Huub.
Claire opperde vanavond dat ze dat ding dus ook had gehoord toen ze daar lag. Selene had dat dus niet gehoord omdat Claire ook niet wist wanneer zij er wel of niet lag. In dat eerste deel heeft Lieke wel dingen over Selene gezegd. Claire is misschien nog in de veronderstelling dat Selene het wel heeft gehoord maar dat is dus niet zo.
Jaap is de enige die oprecht een band heeft met Lieke, dat kun je aan alles merken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap snapt het als enige
laat haar met rust, ze zit niet meer in het spel
Het gesprek wat Selene afluisterde in de chill(ik weet niet of dat het eerste of tweede gesprek is)daar zegt Lieke niet dat Selene meer naar haar trekt dan Lieke naar haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat het nou over het eerste of het tweede gesprek?
Maar het stuk hiervoor werd niet door Selene afgeluisterd. Dus kan Selene helemaal niet zeggen wat Lieke toen gezegd heeft. Alles wat ze weet heeft ze van Claire gehoord.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze wel. Daarvoor al dus aan dit stuk heb je helemaal niks.
Dat zeggen Claire en Selene ook.
Wie is A?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: Niks te verliezen !! Vriendschap na de kooi met Slene !!
A: Ik heb niets te verliezen
H: Je bent helemaal verNadiaad!
btw: correct me where I am wrong
Ik zat er ook op te wachten, had wel het moment kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef T-lex het volgende:
Wanneer gaat Lieke Huub nou slaan zodat ze vervangen kan worden...dat is toch het script.
Het gesprek dat Selene heeft afgeluisterd is het tweede gesprek.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef kybe het volgende:
[..]
Het gesprek wat Selene afluisterde in de chill(ik weet niet of dat het eerste of tweede gesprek is)daar zegt Lieke niet dat Selene meer naar haar trekt dan Lieke naar haar.
Ik denk dat Lieek morgen gewoon zonder toestemming gaat paaldansen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef T-lex het volgende:
Wanneer gaat Lieke Huub nou slaan zodat ze vervangen kan worden...dat is toch het script.
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus Selene liegt ook dat ze dat gehoord heeft?
Kan ze heel goed. Als achter beelden heeft van een spionerende Selene en ze Selene achter even later terugzien wat daar besproken zou zijn. Script, tuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar het stuk hiervoor werd niet door Selene afgeluisterd. Dus kan Selene helemaal niet zeggen wat Lieke toen gezegd heeft. Alles wat ze weet heeft ze van Claire gehoord.
Ja idd na alles wat ze heeft moeten doorstaan....en B&A gaan badderend en neukend de prijs winnen....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef diedirk het volgende:
Onbegrijpelijk dat de redactie niet ingrijpt en iemand die 8 maanden voor dgk heeft gewerkt niet een beetje meer respect krijgt en normaal afscheid mag/ kan nemen.
Een correctie zou nu wel op zijn plaats zijn
Dat kan ook! Dan wordt ze alsnog gediscwalificeerd, en komt er toch een nieuwe voor haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieek morgen gewoon zonder toestemming gaat paaldansen..
Nu wordt het een beetje duidelijk. Ik kan nooit zo wijs worden uit gillende mensenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.
Lieke heeft ook gezegd dat Selene heel hatelijk was en dat ze problemen met zichzelf heeft. Toen ging ze reiki-en met Selene waarna Selene nog vroeg of er nog dingen waren. Die waren er niet volgens Lieke en ondertussen vond Lieke dus blijkbaar wel wat van Selene.
Selene heb je binnen no time over de piemel natuurlijk maar Claire begrijpt niet dat Lieke niet toegeeft dat ze wel dingen over Selene heeft gezegd.
In een notendop.
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.
Lieke heeft ook gezegd dat Selene heel hatelijk was en dat ze problemen met zichzelf heeft. Toen ging ze reiki-en met Selene waarna Selene nog vroeg of er nog dingen waren. Die waren er niet volgens Lieke en ondertussen vond Lieke dus blijkbaar wel wat van Selene.
Selene heb je binnen no time over de piemel natuurlijk maar Claire begrijpt niet dat Lieke niet toegeeft dat ze wel dingen over Selene heeft gezegd.
In een notendop.
Dat was ik allang.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijt
Zo.. dat is snel... we zitten weer in een ruzie en sex script??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hmmmm, hier is een BH weg ......
[ afbeelding ]
Ik heb een stuk gemist omdat ik het filmpje in de chill aan het luisteren was.Ik weet dus niet wat er met dat eerste gesprek bedoelt wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gesprek dat Selene heeft afgeluisterd is het tweede gesprek.
Dus er liegen er twee? Zowel Lieke als Selene?
De mazzel ermee. Let it die..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijt
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:19 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor!! Daar izzie weer "Doe je ding!"
Dat is exact het punt dat ze maken, geluktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat is Lieke toch altijd snoeihard en onverbiddelijk tegen mensen die ze voorgeeft te mogen. Er kan geen millimeter concessie af, en ook niet iets troostends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |