quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan dat verhaal van die zwerver die voor een kasteelgracht in het gras ligt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike wil een spel spelen dat ie niet kan spelen ... Iets later .. Deze hele Gouden Kooi... Nee laat maar
Idd een lekkerding!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag Mikey wel naar huis, waar dat dan ook is. Vind het een schatje en wens hem het beste, maar ik begin me nu wel een beetje aan hem te irriteren.quote:
Voor verdere beelden naar NED 3 .... Iets te veel off-topic hier, hooguit een leuk grapjequote:
Van mij mag hij nog een hele tijd blijven..... hij doet niets onder voor de rest van de bewoners, dus ik zou zeggen: laat m lekker de winter daar doorbrengen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Van mij mag Mikey wel naar huis, waar dat dan ook is. Vind het een schatje en wens hem het beste, maar ik begin me nu wel een beetje aan hem te irriteren.
Had ze net moeten zeggen, toen ze met dr badjas open voor zn neus stond en zei dat ze bij hem wou liggen. Ze zou m zelf een striptease geven (en nog wel meer ook, kreeg ik het idee!).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:09 schreef chufi het volgende:
Margriet is top !
M: Je hebt geen navigatie maar vaginatie!!
Ik wil niet eens naast je liggen , ik wil geen SOA ...
Jij hebt mij afgewezen !!
Huub loopt zo'n blauwtje en staat nu echt voor lul, hetgeen ie echt niet leuk vindt want hij dacht dat ie iets met haar had !!!
En ik baal ervan dat ik oorspronkelijk aan hem twijfeldequote:
Het moet ook wel heel moeilijk zijn er niet op te kunnen rammen als je de behoefte voelt. Maar hij zal achter wel een pammetje hebben gekregen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje para ......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |