Als Selene dat dan ook even doet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda volgt voorbeeld ..... De stemming stijgt, het peil daalt ......
[ afbeelding ]
Jezus wat voor kneus is dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef Guuskeee het volgende:
Thx Disana![]()
Ik heb net wat bijgelezen...![]()
![]()
![]()
Wat een topdag! De zon schijnt fantastisch hierbinnen, ik zit zo dicht bij mn gevoel, het is super. De wereld is volmaakt...
Lieke, ga je ding doen, en ik moet nog 1 ding diep vanuit mijn hart kwijt...
[ afbeelding ]
FUCK YOU BITCH LIEKE !!!
tralalalala, de wereld is MOOI !!!!!
Hou nou es op over Jaap. De klootzak heeft de merrie en haar pasgeboren veulen losgelatenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:13 schreef riri het volgende:
Jaap is de enige echt menselijke daar in de villa...van mij mag ie winnen..die anderen zitten opgesloten in hun eigen zieke spel en geloven alles wat ze zelf zitten te verzinnen...kunnen spel en realiteit niet eens meer scheiden
Dit gaat toch nergens over. Een gastspeler die niet weg wil en dus de eerste de beste op zijn schoot zet om maar te mogen blijven.quote:
Ben ik ang voor ze gaat niet wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Mike gaat Lieke morgen niet weg![]()
![]()
Dat doet de regie om de stukken te markeren die niet op TV mogen komen .......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef chufi het volgende:
Nadat LL dr tepels onscreen heeft betasts (zie foto Disana) is het BH-tje weer aan !
[ afbeelding ]
Kijkt of leest de redaktie nu mee ??
Claire is boosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Claire blijft bezig
Ja ik heb ff gemist waarom?quote:
Ze schijnt het gezegd te hebben in het eerste gesprek. Maar Selene doet net of ze het heeft gehoord toen ze het tweede gesprek aan het afluisteren was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Ik snap het nog steeds niet.In welk gesprek zou Lieke dat gezegd hebben?
Mike wordt geen miljonair, Mike snapt geen hol van de regelsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Mike nou eigenlijk allemaal te bazelen als hij miljonair zou zijn? Achter zal het toch niet echt in overweging nemen, of in ieder geval Mike ermee lekker maken?
Lieke heeft in 1 gesprek in de chill iets gezegd wat ze nu ontkentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Ok ,Thanks.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schijnt het gezegd te hebben in het eerste gesprek. Maar Selene doet net of ze het heeft gehoord toen ze het tweede gesprek aan het afluisteren was.
Omdat ze met Lieke een gesprek heeft gehad waarin Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toe trok, dan Lieke naar Selene.quote:
Amanda!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: Nu loopt er morgen wel je tegenstandster de deur uit..!
C: Maar ik heb er nog 1 ! ( zonder namen te noemen)
In the chill. Daar zaten Lieke en Claire te praten. Daar heeft Lieke dat gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef kybe het volgende:
Nee Mike is straks ex-zwerver met een baan bij Ton dankzij Brian de Barmhartige...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike wordt geen miljonair, Mike snapt geen hol van de regels
hmm.... even visualiseren.....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even samenvatten :
- L2 gastspeler
- Selene gastspeler
- Erik komt als gastspeler
- Magriet blijft als gastspeler
- Palma is al maanden gastspeler
- Ricardo gedraagd zich als gastspeler
- Claire is geen soort van speler
...........
Nog even en de gastspelers beslissen dat de Miljonairs in het kantoor moeten gaan slapen
Huh waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio fluit Claire even heel dudelijk terug en waarschuwd haar voor Huub ......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |