quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dat idd, en zakelijk een 2e handsje rijdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef M5 het volgende:
Lekker foute kleurstelling in het interieur bij die volvo
O.K.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:09 schreef Rosbief het volgende:
iiieew wat een lelijke bakken in dit topique.![]()
Dat je ruitenwisser in het midden blijft hangen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Het nadeel van tjoening:
[ afbeelding ]
Mooi op tijd voor de slurptaxquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pa z'n nieuwe auto is ook binnen sinds vrijdag
ja wat denk jij dan. Slurptax bedraagt dacht ik voor deze auto 5000 euroquote:
Dat dus, heb m ondertussen al meerdere keren gezien, Mercedes pronkt er graag mee...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft Alexxxx ruim een jaar geleden al IRL gespotBrabus Unimog
Als ik het geld heb welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:51 schreef Alfisti het volgende:
niks voor jou Lipje? http://link.marktplaats.nl/141932836
quote:Ons land is weer een Ferrari armer. De bloedrode bolide van een man uit Valkenswaard is vanmiddag op de A58 ter hoogte van Moergestel van de weg af geraakt.
De bestuurder is in kritieke toestand per traumaheli overgebracht naar het ziekenhuis van Tilburg. Een drie maanden oude baby, die ook in de auto zat, moet nog minimaal een nacht in het ziekenhuis verblijven.
Het is nog niet bekend hoe de F430 Spider van bijna twee en halve ton van de weg is geraakt. Wel was er volgens de politiewoordvoerder sprake van 'redelijk roekeloos rijgedrag'. De sportwagen met het steigerende paard is enkele malen over de kop geslagen waarbij de man en de baby uit de auto werden geslingerd.
550 is koopje voor echte OZ's, die dingen zijn (en blijven) duur.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Als ik het geld heb wel
Vind ze mooi, maar wel een beetje prijzig.
Scheelt bijna de helft in lease, dus zo moeilijk is die keuze niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat idd, en zakelijk een 2e handsje rijden
Maar het is en blijft een heerlijke bak idd Peu
Klopt, alleen de afschrijving het 1e jaar is wel zo gigantisch.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuw en tweedehands heeft beide zo zijn voordelen.
Ik vond het van de zomer heerlijk om met een spiksplinternieuwe auto op pad hoor![]()
Jammer dat ik m na een week weer in moest leveren
Moet je nagaan bij een 20 jaar oude visaquote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet. Daar zitten andermans scheten en spermavlekken in.
Nou iddquote:Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je nagaan bij een 20 jaar oude visa
Hmm........ meer 156 club leden hierquote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
550 is koopje voor echte OZ's, die dingen zijn (en blijven) duur.
als je het geld er niet voor hebt zijn ze prijzigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef M5 het volgende:
Prijzig? behalve dat er een verkeerde maat banden op zit, vind ik ze echt niet duur.
Ramen zijn zo klaar, gewoon na afloop even met een stuk krant afvegen zodat je niet al die strepen na hoeft te lopenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:22 schreef Fugie het volgende:
ramen poetsen blijft een nare bezigheid
en al mijn kozijnen zaten vol met van die gore koolstofdeeltjes, was meer zwart dan wit
Hoef gelukkig nu alleen nog maar al het glas in huis schoon te maken, te stofferen, te dweilen en keuken, badkamer en toilet schoonmaken
ach het is sowieso zo klaar, maar schoonmaken ove rhet algemeen zuigtquote:Op zondag 20 januari 2008 15:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ramen zijn zo klaar, gewoon na afloop even met een stuk krant afvegen zodat je niet al die strepen na hoeft te lopenEn ja, dat werkt echt.
Heb je t afval al verbrand?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet mn klimop gesnoeid, ook leuk
Gewoon te koop aanbieden, zat van die Peurac figuren die m wel willen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:26 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb net een lederen stuurwiel gekocht, kan dat houten Peu ding de kachel in
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:58 schreef 2cv het volgende:
Ben gestart met een Eendencamper. Hier de foto's:
http://lelijkeeend.multip(...)haalmodel_2cv_camper
Helaas kan ik de foto's niet rechtstreeks op het forum plaatsen, vandaar de link.
Het is een miniatuur....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ga je er dan wel een zwaarder blok in leggen, 2cv? Anders komt ie helemaal niet meer vooruit toch?
hij is er gek genoieg voor, maar hij kan al slapen inzn bx dus waarom zou hij?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw. Ik dacht dat ie 'm in 't eggie ging nabouwen, maardasdusnietzo?
Je komt steeds dichterbijquote:Op maandag 21 januari 2008 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Tegen verveling.
Woensdag een intakegesprek in Eindhoven.
Nog even en Tilburg is 3 inwoners rijkerquote:
3?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Nog even en Tilburg is 3 inwoners rijker
ja wel fokken hčquote:
Originele 16" 5 spaaks Alfa Romeo velgen met een (originele) zwarte kleurquote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuw als in 8ste hands? en net zo lelijk als die vorige velgen?
Oh was jij al zo verquote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef lipje het volgende:
[..]
ja wel fokken hč![]()
(of Tim ook importeren)
Ik heb al een huis op het oog. Maar zeker niet in Tilburg.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Nog even en Tilburg is 3 inwoners rijker
Wat nou zeker niet?!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al een huis op het oog. Maar zeker niet in Tilburg..
Wie gaat die reiskosten naar eindhoven betalen als ze die baan krijgt?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het huis tussen mij en mn ex in staat te huur, dar gaat ze wonen
ga ik daar ook solliciteren en gaan we carpoolenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie gaat die reiskosten naar eindhoven betalen als ze die baan krijgt?
jij natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie gaat die reiskosten naar eindhoven betalen als ze die baan krijgt?
Omdat de BX een gaar, schraal, voddig kuthok is ? De 2cv staat met kop en schouders boven de BX (en de BX staat met kop en schouders boven elke andere auto die geen Citroėn is).quote:Op maandag 21 januari 2008 16:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
hij is er gek genoieg voor, maar hij kan al slapen inzn bx dus waarom zou hij?
Die is wel OP-waardigquote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
Omdat de BX een gaar, schraal, voddig kuthok is ?
Staat dat hok zo hoog op zijn bandjes? Misschien moet je eens een verlagingssetje kopenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
(en de BX staat met kop en schouders boven elke andere auto die geen Citroėn is).
Ik hoop dat je er niet te veel voor gegeven hebtquote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Deze velgen gekocht:
[ afbeelding ]
Voor onder een rode Alfa
Ik heb minder betaald dan ze waard zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er niet te veel voor gegeven hebt
Verdiep je in hetgeen waar je over lult en je zult begrijpen dat om een BX lager op de wieltjes te zetten je alleen een hendeltje hoeft te beroeren wat tussen de 2 voorstoelen zit. Niks geen setjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Staat dat hok zo hoog op zijn bandjes? Misschien moet je eens een verlagingssetje kopen
Maar goede banden en remmen zijn wel prettig, de snelheden zijn best hoog voor op de openbare weg.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Een puzzelrit is nou toch niet bepaald de ELE-rally.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goede banden en remmen zijn wel prettig, de snelheden zijn best hoog voor op de openbare weg.
En ik wou mn auto graag heel houden, ben nog niet klaar met opknappen en heb geen zin om nu al overnieuw te beginnen
Had je al een rolkooi in de 155? Die zul je nodig hebben denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef BoJo het volgende:
Verrek Alfristi volgens mij deden wij aan dezelfde rit mee![]()
Ben wel blij dat je net nieuwe velgen en banden hebt onder de 156 want het zal zo hard gaan op de openbare weg. Moet ik mijn helm ook nog meenemen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
De puzzelritten van de CRX club waren wel tof altijd..
Altijd zon 2 į 3 auto's in de prak waarvan eentje ook wel total loss.
ze lieten jou rijden ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
De puzzelritten van de CRX club waren wel tof altijd..
Altijd zon 2 į 3 auto's in de prak waarvan eentje ook wel total loss.
Mja. Maar ik was een zwabberquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:08 schreef hermandeperman het volgende:
En SjoeBen je een pleeborstel?
Good busyquote:
De Telegraafquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef Paladijn het volgende:
Autogespot gespot
http://www.telegraaf.nl/b(...)_dikke_auto_s__.html
Geheel niet bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Dangel het volgende:
slechts een niet geheel perfectfunctionerende spatiebalk
lekker boeiend,alsmn prive spateibalkmaarwerktquote:
Dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd.
Je CRX?quote:
verkeerde velgenquote:
nee de eendquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef 2cv het volgende:
Geen toffe reacties op de goedkeuring van Criezel ?
nou idd, zon blik er bij ook... e triomfantelijke "im heb net de bete grpa van de wereld gemakt" kop er bij ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
Goejemoggel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:d;d;d;D:
d;d;!1111!!!11roflkenkerouwe!111!!!1!!!11!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.rtl.nl/(/autom(...)07-2008/21/bmwm3.xml
Tony Kart tegen M3
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
Dat nummer is ook kut. Met die irritante accordeon.
Dood moet dat volk iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou idd, zon blik er bij ook... e triomfantelijke "im heb net de bete grpa van de wereld gemakt" kop er bij ook
Wat een enorm domme actiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Vandaag btw voor het eerst wegenwacht over de vleor gehadHoort er bij natuurlijk als rover rijder
Maar goed het lag net aan de auto maar aan mij.... Ergesn waar ik normaal altijd tussendoor reed pastte nu ineens niet meer met deze autokrak velg
Conclusie: rover is breder dan een visa en ik ben een prutser
Maar goed, nu wel een verse velg om de auto, altijd handig als ik plotselng een puzzelrit ga doen of zo
Ja, prachtig hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een enorm domme actie.
onwijs iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, herm.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pffff die planten moesten gewoon doodquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach, herm.
* Sjoewe mompelt iets over even wat tuinafval affikken.
Net als de halve oprijlaan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pffff die planten moesten gewoon dood
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen hobbyquote:
Jij gaat al rennen als je een spatje modder op je broek krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Richboy het volgende:
Tuinafvallikken is een mooie ontgroening![]()
Zelfs mijn MX ziet er rechtsvoor netter/strakker uitquote:
Nergens, t stripje onder t knipperlicht ben ik vergeten vast te ztten (daarom zit t te laag) en die bumpers zitten bijna allemaal iets te ver naar binnen. Maar dat los ik wel een ander keertje opquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs mijn MX ziet er rechtsvoor netter/strakker uitWaar heb je tegenaan gezeten?
Had jij niet een gesprek/intake vandaag?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de velgjes stukken beter staan, ook al zien we ze niet zo goed.
vrouwen zoals vrouwen bedoeld zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor Vlad:
[ afbeelding ]
Bijbehorend verhaaltje
als je mijn motorkap zietquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:10 schreef Paladijn het volgende:
Zelfs mijn MX ziet er rechtsvoor netter/strakker uitWaar heb je tegenaan gezeten?
jij wil jouw vrouw niet zo passiefquote:
Je hebt weer een fietsertje geknuffelt?quote:
DTM ruitenwisser?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:22 schreef BoJo het volgende:
Ik had ze nl. in volledig zwart
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
DTM ruitenwisser?De velgjes zien er volledig zwart idd beter uit.
Ik wist niet dat dit nu al je 3e 155 is
en vooral geen rodequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Ding wiste wel beter dan die standaard dingen trouwens.
Jep ik spaar ze 1:1
M'n v6 is ook roodquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef lipje het volgende:
[..]
en vooral geen rode
hooguit proteo rosso
Intake jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had jij niet een gesprek/intake vandaag?
En zo ja ga je in eindhoven werken?
Gezelligquote:
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb je appartement trouwens niet echt van voren gezien, de bus reed er niet langs. Maar de gebouwen die erachter staan zijn exact hetzelfde ofnie?
Je hebt toch geen crimineel verleden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Intake ja. En geen idee, ze gaan me in ieder geval voorstellen voor twee vacatures (ze hadden er drie, maar die derde leek me niks), maar ze moeten me eerst gaan 'checken'. Kijken of ik ooit fraude of diefstal heb gepleegd en die shit. En dan maar zien of ik bericht krijg voor een sollicitatiegesprek.
Neuh.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt toch geen crimineel verleden?![]()
Hoever is eindhoven rijden eventueel?
Ik ga naar bed dus lees het morgen wel
Precies. Modder hoort alleen op een Range Rover, niet op m'n broek.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij gaat al rennen als je een spatje modder op je broek krijgt
leuk filmpje jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 04:12 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wB4RSKvufak
wow
Je andere account is leuker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Precies. Modder hoort alleen op een Range Rover, niet op m'n broek.
Jouw andere niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je andere account is leuker.
Amper (vooral de automerken), maar de meeste dingen zijn wel duidelijk. Bovendien is er op gtplanet en diverse andere sites wel een vertaling te vinden. Ik stoor me er iig niet aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:02 schreef Alfisti het volgende:
Paal > heeft die japanse GT5 proloog ook engelse tekst?
nee maar die is een beetje ontzet dus sluit niet zoals het moetquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt weer een fietsertje geknuffelt?
geil meiskequote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor Vlad:
[ afbeelding ]
Bijbehorend verhaaltje
Hé Snuitje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:nu weet ik het zeker, ik wil ook zo een impreza GT
Hola Ijsmeis! Alles kits!? weet jij nog een leuke auto voor mij? ben al maanden op zoek, maar weet echt niets supertofs en een beetje betrouwbaars te vinden..quote:
Ik heb gisteren in een Renault Clio gereden, die moet je in ieder geval niet nemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hola Ijsmeis! Alles kits!? weet jij nog een leuke auto voor mij? ben al maanden op zoek, maar weet echt niets supertofs en een beetje betrouwbaars te vinden..
Haha, dat was niet de categorie waar ik aan dacht...quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een Renault Clio gereden, die moet je in ieder geval niet nemen.
Al is het een best leuke auto, maar de stoelen zitten niet zo lekker, van binnen is het niet zo luxe, en het stuur voelt niet lekker aan om vast te houden en daarnaast vind ik dat ie over de weg zwabbert, maar dat komt misschien omdat ik verlaagde auto's gewend ben.
Daar kun je alleen maar advertenties plaatsen voor simpele zielen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef Dangel het volgende:
Jullie mogen ookadverteren op BB hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat was niet de categorie waar ik aan dacht...
Subaru Impreza
Volvo C70 uit duitsland importeren
Saab 9-3 Sport sedan
Meer zulk soort auto's, iets meer fun to driveMaar die saabjes zijn geen echte saabjes meer, erg slecht in elkaar gezet... En ik weet het niet meer wat nu leuk/verstandig is enzo! (er moet trouwens wel een trekhaak achter kunnen, dus de MX-5 valt af)
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kun je alleen maar advertenties plaatsen voor simpele zielen.
Dat vind ik van die mensen die op je forum zittenquote:
Ik heb in de Eifel een lang stuk in een Clio diesel gereden, maar vond het een ongelooflijke grafbak. Stuurt niet (zwabbert idd heel erg voor zo'n lichte auto), zit niet en trekt voor geen meter op. Een Civic bijvoorbeeld rijdt veel beter, maar dat is dan ook een klasse hogerquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een Renault Clio gereden, die moet je in ieder geval niet nemen.
Al is het een best leuke auto, maar de stoelen zitten niet zo lekker, van binnen is het niet zo luxe, en het stuur voelt niet lekker aan om vast te houden en daarnaast vind ik dat ie over de weg zwabbert, maar dat komt misschien omdat ik verlaagde auto's gewend ben.
Er zijn een aantal MXjes in nederland die met trekhaak/fietsenrek achterop rondrijden, je kan alleen niet teveel gewicht meeslepen ivm. het lage gewicht van de auto.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ik weet het niet meer wat nu leuk/verstandig is enzo! (er moet trouwens wel een trekhaak achter kunnen, dus de MX-5 valt af)
Jijziter ookopquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind ik van die mensen die op je forum zitten.
Anyway, ik naar de andere opticiėn bellen, zeggen zij weer dat ik die in mijn woonplaats moet bellen. Voor niks gewacht dus. Maar ik ga ze nu halen
.
Je zit er zelf ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind ik van die mensen die op je forum zitten.
zoek eens op wanneer ik er voor het laatst geweest ben?quote:
jageenidee, wordenneit zoveelvliegtuiges gespot...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:00 schreef M5 het volgende:
[..]
zoek eens op wanneer ik er voor het laatst geweest ben?
en van wie is die hele takke site?
En wat is je eigen aandeel in dat geheel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
jageenidee, wordenneit zoveelvliegtuiges gespot...
En van mij1000 leden, 10.000 topics, 220.000 berichten in 5 jaar
0,1% van de leden, 25% van de replies, 50% van de topics en 5 jaar lolquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat is je eigen aandeel in dat geheel?
En X, koest!
tering die jumpsquote:Op donderdag 24 januari 2008 04:12 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wB4RSKvufak
wow
Baan afgeslagen bij KPMG??quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Xtreem het volgende:
Het heeft maar een haartje gescheeld of ik had vanaf volgende week in een VO+LVO+ C30 rond gecrost...
Dat gaat dus wachten wordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zou ook nog anderhalve maand kunnen wachten op de us/eu versie, dan is alles in het engels.
Ben deze week begonnen met Financial Management, ook weer in Tilburg.. Als het goed is ben ik in december klaarquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef PeuRac het volgende:
Wat ga je studeren?
Kun je meteen bij Danny in dienst, gezien de hoeveelheid bannerspam lately heeft ie/fok dat wel nodigquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben deze week begonnen met Financial Management, ook weer in Tilburg.. Als het goed is ben ik in december klaar
Sorry, ik wil graag werken bij een bedrijf met tevreden klantenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je meteen bij Danny in dienst, gezien de hoeveelheid bannerspam lately heeft ie/fok dat wel nodig
Touchequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik wil graag werken bij een bedrijf met tevreden klanten
waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ko je ovaj momak.igra bogovski.ovo nije podrinjski nacin igranja,sa uzdignutim ramenima,nije ovo naucio ni u folklornoj sekciji...samo moze biti tefericko...bravo...
"wie is deze kerel? hij danst bogovski dat is niet de podrinjski manier van dansen. Met opgehaalde schouders... dit heeft hij niet eens geleerd in het volkdans gedeelte/onderdeel. Het kan alleen tefericko zijn... bravo.."quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een youtube comment bij een bosnisch volksdansfilmpje
wat zei ik?
je zit nu gewoon wat te verzinnen ehquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
"wie is deze kerel? hij danst bogovski dat is niet de podrinjski manier van dansen. Met opgehaalde schouders... dit heeft hij niet eens geleerd in het volkdans gedeelte/onderdeel. Het kan alleen tefericko zijn... bravo.."
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
"wie is deze kerel? hij danst bogovski dat is niet de podrinjski manier van dansen. Met opgehaalde schouders... dit heeft hij niet eens geleerd in het volkdans gedeelte/onderdeel. Het kan alleen tefericko zijn... bravo.."
helaas nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
je zit nu gewoon wat te verzinnen eh
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:00 schreef Dangel het volgende:
zie onderschrift
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
geen vieze troep achterin mijn luxe Rover
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
geen vieze troep achterin mijn luxe Rover
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe ziet zo'n blik van "hey, die heeft mijn opa ook" eruit dan?
Ja, maar ik vind er geen kont aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:57 schreef BoJo het volgende:
Dat liedje Die clip "Skinny Jeans" al gezien?
Ja, eindelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv en ik zitten volgende week btw ook in Limburg, kunnen we dan die posters ff ophalen?
Ja, net Sandraquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:57 schreef BoJo het volgende:
Dat liedje Die clip "Skinny Jeans" al gezien?
2 februariquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eindelijk!
Wanneer is volgende week?
jij past 2x in 1 van die broekspijpen van de broek die ze over d'r dikke reet probeert te trekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind er geen kont aan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, reken maar op 3 februari dan, 2cv kennende
Oh je bent aan het peumpenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik sprak in de "we" vorm als in mijn papa![]()
Ik blijf die schijtcorsa rijden
Mijn trekhaak, wat doe je ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonet in mn agenda op 1 februari gezet dat ik dan bruine bonen ga eten
jij geilt wel op blikken doosjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Sin City is ok.
Heb de special edition DVD in de kst staanMetalen DVD doosjes
Waarom koop je die dvd's als je toch al weet dat het filmtype je niet ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
Die regiseur die Sincity heeft gemaakt en 300 mogen ze wat mij beterft afschieten.
Wat een schijtfilm is die 300 zeg.
Net zo kut als Sincity![]()
weer een dvd de container in
Tssssssh. Sin City was okay.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
Die regiseur die Sincity heeft gemaakt en 300 mogen ze wat mij beterft afschieten.
Wat een schijtfilm is die 300 zeg.
Net zo kut als Sincity![]()
weer een dvd de container in
Gedownload dudequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom koop je die dvd's als je toch al weet dat het filmtype je niet ligt
Zelfde principe, ook al is het wat goedkoper om een dvd-r weg te tyfenquote:
Ik vond beide films vet jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tssssssh. Sin City was okay.
En 300 ook, nietwaar Bo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |