quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dat idd, en zakelijk een 2e handsje rijdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef M5 het volgende:
Lekker foute kleurstelling in het interieur bij die volvo
O.K.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:09 schreef Rosbief het volgende:
iiieew wat een lelijke bakken in dit topique.![]()
Dat je ruitenwisser in het midden blijft hangen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Het nadeel van tjoening:
[ afbeelding ]
Mooi op tijd voor de slurptaxquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pa z'n nieuwe auto is ook binnen sinds vrijdag
ja wat denk jij dan. Slurptax bedraagt dacht ik voor deze auto 5000 euroquote:
Dat dus, heb m ondertussen al meerdere keren gezien, Mercedes pronkt er graag mee...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft Alexxxx ruim een jaar geleden al IRL gespotBrabus Unimog
Als ik het geld heb welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:51 schreef Alfisti het volgende:
niks voor jou Lipje? http://link.marktplaats.nl/141932836
quote:Ons land is weer een Ferrari armer. De bloedrode bolide van een man uit Valkenswaard is vanmiddag op de A58 ter hoogte van Moergestel van de weg af geraakt.
De bestuurder is in kritieke toestand per traumaheli overgebracht naar het ziekenhuis van Tilburg. Een drie maanden oude baby, die ook in de auto zat, moet nog minimaal een nacht in het ziekenhuis verblijven.
Het is nog niet bekend hoe de F430 Spider van bijna twee en halve ton van de weg is geraakt. Wel was er volgens de politiewoordvoerder sprake van 'redelijk roekeloos rijgedrag'. De sportwagen met het steigerende paard is enkele malen over de kop geslagen waarbij de man en de baby uit de auto werden geslingerd.
550 is koopje voor echte OZ's, die dingen zijn (en blijven) duur.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Als ik het geld heb wel
Vind ze mooi, maar wel een beetje prijzig.
Scheelt bijna de helft in lease, dus zo moeilijk is die keuze niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat idd, en zakelijk een 2e handsje rijden
Maar het is en blijft een heerlijke bak idd Peu
Klopt, alleen de afschrijving het 1e jaar is wel zo gigantisch.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuw en tweedehands heeft beide zo zijn voordelen.
Ik vond het van de zomer heerlijk om met een spiksplinternieuwe auto op pad hoor![]()
Jammer dat ik m na een week weer in moest leveren
Moet je nagaan bij een 20 jaar oude visaquote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet. Daar zitten andermans scheten en spermavlekken in.
Nou iddquote:Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je nagaan bij een 20 jaar oude visa
Hmm........ meer 156 club leden hierquote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
550 is koopje voor echte OZ's, die dingen zijn (en blijven) duur.
als je het geld er niet voor hebt zijn ze prijzigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef M5 het volgende:
Prijzig? behalve dat er een verkeerde maat banden op zit, vind ik ze echt niet duur.
Ramen zijn zo klaar, gewoon na afloop even met een stuk krant afvegen zodat je niet al die strepen na hoeft te lopenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:22 schreef Fugie het volgende:
ramen poetsen blijft een nare bezigheid
en al mijn kozijnen zaten vol met van die gore koolstofdeeltjes, was meer zwart dan wit
Hoef gelukkig nu alleen nog maar al het glas in huis schoon te maken, te stofferen, te dweilen en keuken, badkamer en toilet schoonmaken
ach het is sowieso zo klaar, maar schoonmaken ove rhet algemeen zuigtquote:Op zondag 20 januari 2008 15:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ramen zijn zo klaar, gewoon na afloop even met een stuk krant afvegen zodat je niet al die strepen na hoeft te lopenEn ja, dat werkt echt.
Heb je t afval al verbrand?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet mn klimop gesnoeid, ook leuk
Gewoon te koop aanbieden, zat van die Peurac figuren die m wel willen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:26 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb net een lederen stuurwiel gekocht, kan dat houten Peu ding de kachel in
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:58 schreef 2cv het volgende:
Ben gestart met een Eendencamper. Hier de foto's:
http://lelijkeeend.multip(...)haalmodel_2cv_camper
Helaas kan ik de foto's niet rechtstreeks op het forum plaatsen, vandaar de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |