En mag de dansMariekeMargriet blijven slapen.. de vraag is alleen: waar??quote:A: Ga je me iets vragen of iets zeggen?
B: waar hoor je een fokking vraagteken?
Eigenlijk is er wel verdomd weinig slaapruimte in zo'n dure villaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat ze slapen als ze mag blijven slapen ?
Dat jaquote:
Ik vond Marieke leukerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja
Maar als een modje "Marieke" ff kan veranderen in "Margriet".... dan ben ik ook weer blij
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Trapt Claire in de slijmpogingen van Selene?
Misschien mogen ze nog wel een theelichtje aansteken op het nachtkastje en er dan een kussen opgooienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voice over dat er niet gerookt mag worden in de slaapkamer
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaanquote:
Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaan
Zo inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
dansmarieke Nathalie is wel veul mooier als deze
[ afbeelding ]
Volgens mij valt dat wel wat tegen..heeft alleen maar wat vingers in Naad gestoken zover ik het bekeken heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
Met hoeveel vrouwen heeft LL het inmiddels gedaan in de Kooi ??
[ afbeelding ]
Echt wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zou goed staan naast draaiorgel.
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebit
Hahaha... wat een snelle switch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet!
edit. Echt wel!![]()
Dit is een ordi
![]()
Met geen één, als je iets met Luc zou willen ben je geen vrouw, maar hopeloosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders...?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
Ah, volgens Brian lopen Huub en Jaap haar te fucken.
Hij onderbrak Selene net toen ze zelf iets wilde zeggen:"Luister naar wat ik je te zeggen heb."
Bijna elke zaterdagnacht te bewonderen rond 04.00u....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, je zou er in verdrinken zeg...
Deze week had hij een gesprek met Brian, waar duidelijk werd dat hij vandaag naar huis zou gaan..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef Nostalgist het volgende:
Luc probeert wanhopig om langer in de kooi te blijven.....
Yepquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
Maar kortom, volgens Brian en Amanda is het gewoon Huub's schuld?
Dan verdrink ik meestal ergens andersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna elke zaterdagnacht te bewonderen rond 04.00u....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
Brian is behoorlijk para
Ha. Dat doet zij natuurlijk liever voor de anderen zoals altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene pissed dat er besloten wordt waar ze moet gaan slapen
De teringlijer komt buiten waar Jaap, Huub, Luc en Mariekje bij de jacuzzi lol maken. Direct is er weer de bedrukkende spanning en zelfs dreiging. "Nu ben je bang he?"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef noekje het volgende:
Jezus wat is die Brian opgefokt
ze is weer vrijgezelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik benijd haar vriend ... Lucky bastard
Als die gozer maar iets tegenstand krijgt flipt hij al.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap spetterde Brian nat...Brian helemaal para!
Begint te schelden en roept ' afstand' ....
Als Jaap zometeen gaat roepen 'BEVEILIGING' is er echt stont aan de knikkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Gatverdamme. Oprotten dan bij de jacuzzi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Minder dan Huubquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Mikey is vrijgesteldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
Ook Selene is wanhopig TV aan het maken.... kennelijk moeten er mensen weg
Er zijn zelfs mensen die boos worden als ze spetters op hen hoofd krijgen als ze in het zwembad zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatverdamme. Oprotten dan bij de jacuzzi.
Heb je ook in real life. Van die opgetutte moeders die pontificaal bij het zwembad gaan liggen en dan pissig worden als ze nat gespat worden.![]()
Ha, dochter, ga die mevrouw maar per ongeluk nat spatten schatje
Ja en nu zijn Huub en Lieke bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Er lopen nu dus verschillende 'discussies' door elkaar?
Wat is er gaande dan? wie is er nu weer voor het ordi koppel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, je hebt net gezien waarom niet. Zeg dat je nu niet met hem wil praten of spetter hem nat met een paar druppeltjes water en hij dreigt de hele villa te verbouwen....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
Het wordt ietwat verwarrend nu............quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Great OP !
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat klinkt wel plausibel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
de aandacht moet even van de del en de rat af....dat de rat weer rustig wordt!!!
Dankjewel. Ik zie trouwens geen enkele reden om dat mens daar te houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"
en ze wil graag de kooi in.
Meen je. Wat belachelijk zeg. Opdonderen, niksige Luc.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.
en daarom gaatie nu tv maken met Margriet.
5 op hol geslagen scripten..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het wordt ietwat verwarrend nu............
Dat ze misschien naar huis moet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar maakt die Selene zich druk over!!
samen tegen Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
Ze is nog steeds een speelster.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Nog heel eventjes niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Zeurlene heeft ook een grote bek ....kan ze niet gewoon opzouten?
ik zie Amanda net voorbij lopen in de slaapkamer en Huub legt de ruzie volgens mij net uit aan Brian (staat net buiten beeld)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene versus Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Yes, nu komen we ergens.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Op vakantie..........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene moet Claire naar het A en B kamp trekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is nog steeds niet weg.En dit kan mooi de laatste zet zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Zoniet maanden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog heel eventjes niet.
Zo fijn altijd, dat gemierenneuk om één zinnetje die gezegd zou zijn. Dat gaat dágen duren.
Nee nee,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Die fragiele trut kan inderdaad beter met een psycholoog/seksuoloog gaan praten over d'r vaginisme dan een beetje populair lopen bleren in De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
En who fucking cares !! Ze gaat toch al naar huis !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
Ik heb er niets op tegen als ze als hypocriet en leugenares de poort (over)morgen uitgaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En who fucking cares !! Ze gaat toch al naar huis !
Claire heeft eerder al aangegeven dat ze pas tegen Lieke kan spelen als Lieke iets TEGEN haar doet..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Waarom? Lieke gaat weg, laat haar gewoon met rust
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef noekje het volgende:
Mickey vs zijn alcoholverslaving en hij verliest het.
Dat Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toetrekt dan andersom.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
En is dat 'iets' ook duidelijk?
JJa daag.... Lieke zou naar huis.....quote:
Wou net zeggen, misschien durft ze vanaf vandaag ook een beetje der mond open te trekken, hoop ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Claire heeft eerder al aangegeven dat ze pas tegen Lieke kan spelen als Lieke iets TEGEN haar doet..
Dit is de gelegenheid die ze zocht..
Nee en nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef JaapLiekefan het volgende:
kortom: zouden jullie het willen en denken jullie dat het gebeurd?
Op zich een leuk onderwerp maar niet geschikt voor de COS.. ik denk dat het als eigen topic wel potentie heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef JaapLiekefan het volgende:
Even een vraagje... denken jullie dat er ooit nog een tweede seizoen komt van de Gouden Kooi?
En zitten jullie hier persoonlijk op te wachten?
Ik moet zeggen dat ik BB nooit een reet aan hem gevonden, maar dat ik de GK helemaal geweldig vind. Het concept is leuk, het decor is schitterend en grootste deel van de bewoners was ook helemaal top. Buiten dat waren er ook een hoop leuke verhaallijnen. Persoonlijk denk ik dat deze reeks niet meer te overtreffen valt in zowel media-aandacht, kijkcijfers als bewoners... (natasia, terrorjaap en huub blijven toch echt uniek in hun soort)...
kortom: zouden jullie het willen en denken jullie dat het gebeurd?
The dramaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
Dat Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toetrekt dan andersom.
Verder heeft ze ook nog ergens over Selene gezegd dat ze een probleem met zichzelf heeft.
Simpel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
wie liegt er nou????
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef grazygirl het volgende:
Lieke en Selene straks knokken en dan allebei exit
Ze leert snel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe zal VV dit samenvatten?
Alle bewoners en gastspelers en de enige bezoekster hebben een zware avond. De discussies zijn niet van de lucht. Gelukkig zijn Amanda en Brian verstandig, en houden zich afzijdig. Tja, echte liefde kan wel wat hebben.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Ik vind het nog niet vol genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
Het is gewoon chaos!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Dat de zenders van de anderen door de stream heen lopen verduidelijkt de boel niet
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
die zoen vanavond toen Amanda naar Brian toekwam met haar lippen voor de fokking magnetron.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!
Nou, van Claire niet volgens mij. Zij begrijpt er echt geen fuck van. Zij is ervan overtuigd dat er dingen gezegd zijn en Lieke ontkent alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
En niet alleen Selène... het is idd te laf voor woordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
Op vol lees ik dat er alleen maar over koetjes en kalfjes is gepraat toen Zeurlene onder de dj tafel zat. En heeft Lieke dus gelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, van Claire niet volgens mij. Zij begrijpt er echt geen fuck van. Zij is ervan overtuigd dat er dingen gezegd zijn en Lieke ontkent alles.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian oefent voor kunstboobies
Hahahaha! Dat zou perfect zijn, De onderdanige Amanda en de macho Brian.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
die zoen vanavond toen Amanda naar Brian toekwam met haar lippen voor de fokking magnetron.
iemand is pas speler af als zij daar de poort uitloopt...voor de rest gaat het spel gewoon door, ook nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
De enige daar die ik oke vond was Bart. Die gast was topquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef JaapLiekefan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen in dat huis een hekel heeft aan Lieke? Dat is al vanaf het begin dat ze er in zit. Echt belachelijk, ik vind haar de enige normale in dat huis vol schorem.![]()
Alleen Dennis (op enkele gebeurtenissen na) en Sylvia waren normaal voor de rest.
er is toen wel nog iets gezegd.... wat weet ik echt niet meer........ maar toen kwam Dimitri binnen en ging het gesprek over op koetjes en kalfjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Op vol lees ik dat er alleen maar over koetjes en kalfjes is gepraat toen Zeurlene onder de dj tafel zat. En heeft Lieke dus gelijk.
Duidelijk weer een gevalletje script dus.....
Dat heeft er vast mee te maken dat iedereen in dat huis weet hoe en onder welke voorwaarden ze is binnengekomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef JaapLiekefan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen in dat huis een hekel heeft aan Lieke? Dat is al vanaf het begin dat ze er in zit. Echt belachelijk, ik vind haar de enige normale in dat huis vol schorem.![]()
Alleen Dennis (op enkele gebeurtenissen na) en Sylvia waren normaal voor de rest.
Ach ja, die arme onschuldige liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen Selène... het is idd te laf voor woorden
Maar Lieke heeft daarvoor wel dingen over Selene verteld en dat heeft Claire vanavond tegen Selene gezegd en nu is Selene boos. Lieke ontkent dat en Claire weet zeker dat het wel gezegd is. Toen lag Selene daar ook nog niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Op vol lees ik dat er alleen maar over koetjes en kalfjes is gepraat toen Zeurlene onder de dj tafel zat. En heeft Lieke dus gelijk.
Duidelijk weer een gevalletje script dus.....
Als Lieke morgen naar huis gaat dan is het natuurlijk vervelend als zij tot het laatste moment met "de vijand" heulde.. dus ik vermoed dat ze haar toekomst veilig steltquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Claire opeens tegen Lieke, kan iemand mij dit even uitleggen?
Lieke heeft dingen gezegd in het gesprek met haar over Selene, toen Selene onder de draaitafel lag mee te luisteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Claire opeens tegen Lieke, kan iemand mij dit even uitleggen?
ze heeft iets ondeugends.quote:
Jemig! Het is allemaal niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Varen het volgende:
Waarom streamlock in de jacuzzie?
Ik houd van leuke gesprekken en dat mis ik voornamelijk bij Lieke. Dat heeft meer te maken met haar intonatie dan haar persoon. Verder vind ik haar nooit echt to the point en geeft nooit direct antwoord op vragen. Ze heeft veel meegemaakt maar dat weegt voor mij niet op hoe ze verder zich profileert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef JaapLiekefan het volgende:
Nee, toen lag Selene daar nog niet. Dat was daarvoor al. Dat ontkent ze dus. Selene had het ook niet gehoord maar hoorde dat van Claire.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke heeft dingen gezegd in het gesprek met haar over Selene, toen Selene onder de draaitafel lag mee te luisteren.
Nu ontkent ze dat ze dat gezegd heeft, terwijl zowel Claire als Selene zeggen dat ze het wel heeft gezegd.
En ze weigert het toe te geven.
Nee, dat was juist in het eerste deel, toen Selene nog niet afluisterdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke heeft dingen gezegd in het gesprek met haar over Selene, toen Selene onder de draaitafel lag mee te luisteren.
Nu ontkent ze dat ze dat gezegd heeft, terwijl zowel Claire als Selene zeggen dat ze het wel heeft gezegd.
Lieke heeft het niet gezegd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Simpel.
Lieke
Maar is een kindje van God. Gelooft in haar eigen leugens en het is nooit de fout van haarzelf. Altijd van een ander
Iedereen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef fredfik het volgende:
huub geniet....en toch vind ik het een toffe gast,wat iedereen ook zegt....... huub mag van mij winnen!!
Ach god, he said, she said gedoe weer...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep uit de hele schreeuwpartij dat het over het tweede gesprek gaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat was juist in het eerste deel, toen Selene nog niet afluisterde
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Varen het volgende:
Waarom streamlock in de jacuzzie?
De grootste leugen is de relatie van Lieke met Huub.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef riri het volgende:
laat lieke de leugens eens hardop zeggen die huub allemaal heeft verteld....ze verlaagd zich er jammer genoeg niet toe maar ik zou het doen
De aankondiging lijkt op de site te staan. Het stuk staat er echter nog niet ...quote:* 23:45- Gaat Lieke echt?
* 23:30- It's a miracle!
* 23:20- Aankomende ruzie?
* 22:56- Toch een logeerpartijtje!
* 22:32- What a man, What a man...
Ja, dat heeft ze wel. Daarvoor al dus aan dit stuk heb je helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke heeft het niet gezegd!
http://goudenkooiii.web-l(...)sele_luistert_l.html
Gaat het nou over het eerste of het tweede gesprek?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze wel. Daarvoor al dus aan dit stuk heb je helemaal niks.
Dat zeggen Claire en Selene ook.
Ik had het niet gevolgd, maar zat Luc voor de streamlock niet aan de andere kant en na de streamlock met z'n armen om Margriet heen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor..LL slaat zijn arm nu om Marieke heen, dus hij maakt tv!
Een bad is altijd zo heerlijk relaxingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dat Lieke genoten heeft van der bad.
Selene legde het goed uit tegen Huub.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep uit de hele schreeuwpartij dat het over het tweede gesprek gaat.
Bij het eerste gesprek lag Selene nog niet onder de draaitafel
Ze speelt samen met Huub en Jaapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef droomkoningin het volgende:
claire moet tv maken anders is ze de eerst volgende die er uit gaat... ze durft nog geen partij te kiezen, of duidelijk tegen amanda en brian te spelen dus dan maar alles ballen op lieke...
Dus Selene liegt ook dat ze dat gehoord heeft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Selene legde het goed uit tegen Huub.
Claire opperde vanavond dat ze dat ding dus ook had gehoord toen ze daar lag. Selene had dat dus niet gehoord omdat Claire ook niet wist wanneer zij er wel of niet lag. In dat eerste deel heeft Lieke wel dingen over Selene gezegd. Claire is misschien nog in de veronderstelling dat Selene het wel heeft gehoord maar dat is dus niet zo.
Jaap is de enige die oprecht een band heeft met Lieke, dat kun je aan alles merken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap snapt het als enige
laat haar met rust, ze zit niet meer in het spel
Het gesprek wat Selene afluisterde in de chill(ik weet niet of dat het eerste of tweede gesprek is)daar zegt Lieke niet dat Selene meer naar haar trekt dan Lieke naar haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat het nou over het eerste of het tweede gesprek?
Maar het stuk hiervoor werd niet door Selene afgeluisterd. Dus kan Selene helemaal niet zeggen wat Lieke toen gezegd heeft. Alles wat ze weet heeft ze van Claire gehoord.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze wel. Daarvoor al dus aan dit stuk heb je helemaal niks.
Dat zeggen Claire en Selene ook.
Wie is A?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
H: Niks te verliezen !! Vriendschap na de kooi met Slene !!
A: Ik heb niets te verliezen
H: Je bent helemaal verNadiaad!
btw: correct me where I am wrong
Ik zat er ook op te wachten, had wel het moment kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef T-lex het volgende:
Wanneer gaat Lieke Huub nou slaan zodat ze vervangen kan worden...dat is toch het script.
Het gesprek dat Selene heeft afgeluisterd is het tweede gesprek.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef kybe het volgende:
[..]
Het gesprek wat Selene afluisterde in de chill(ik weet niet of dat het eerste of tweede gesprek is)daar zegt Lieke niet dat Selene meer naar haar trekt dan Lieke naar haar.
Ik denk dat Lieek morgen gewoon zonder toestemming gaat paaldansen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef T-lex het volgende:
Wanneer gaat Lieke Huub nou slaan zodat ze vervangen kan worden...dat is toch het script.
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus Selene liegt ook dat ze dat gehoord heeft?
Kan ze heel goed. Als achter beelden heeft van een spionerende Selene en ze Selene achter even later terugzien wat daar besproken zou zijn. Script, tuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar het stuk hiervoor werd niet door Selene afgeluisterd. Dus kan Selene helemaal niet zeggen wat Lieke toen gezegd heeft. Alles wat ze weet heeft ze van Claire gehoord.
Ja idd na alles wat ze heeft moeten doorstaan....en B&A gaan badderend en neukend de prijs winnen....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef diedirk het volgende:
Onbegrijpelijk dat de redactie niet ingrijpt en iemand die 8 maanden voor dgk heeft gewerkt niet een beetje meer respect krijgt en normaal afscheid mag/ kan nemen.
Een correctie zou nu wel op zijn plaats zijn
Dat kan ook! Dan wordt ze alsnog gediscwalificeerd, en komt er toch een nieuwe voor haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieek morgen gewoon zonder toestemming gaat paaldansen..
Nu wordt het een beetje duidelijk. Ik kan nooit zo wijs worden uit gillende mensenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.
Lieke heeft ook gezegd dat Selene heel hatelijk was en dat ze problemen met zichzelf heeft. Toen ging ze reiki-en met Selene waarna Selene nog vroeg of er nog dingen waren. Die waren er niet volgens Lieke en ondertussen vond Lieke dus blijkbaar wel wat van Selene.
Selene heb je binnen no time over de piemel natuurlijk maar Claire begrijpt niet dat Lieke niet toegeeft dat ze wel dingen over Selene heeft gezegd.
In een notendop.
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu wel ja. Eerst zei ze ook tegen Huub dat ze er toen nog niet lag maar dat ze het hoorde omdat Claire dat vanavond zei. Claire liegt iig niet en die is echt verbaasd.
Lieke heeft ook gezegd dat Selene heel hatelijk was en dat ze problemen met zichzelf heeft. Toen ging ze reiki-en met Selene waarna Selene nog vroeg of er nog dingen waren. Die waren er niet volgens Lieke en ondertussen vond Lieke dus blijkbaar wel wat van Selene.
Selene heb je binnen no time over de piemel natuurlijk maar Claire begrijpt niet dat Lieke niet toegeeft dat ze wel dingen over Selene heeft gezegd.
In een notendop.
Dat was ik allang.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijt
Zo.. dat is snel... we zitten weer in een ruzie en sex script??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hmmmm, hier is een BH weg ......
[ afbeelding ]
Ik heb een stuk gemist omdat ik het filmpje in de chill aan het luisteren was.Ik weet dus niet wat er met dat eerste gesprek bedoelt wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gesprek dat Selene heeft afgeluisterd is het tweede gesprek.
Dus er liegen er twee? Zowel Lieke als Selene?
De mazzel ermee. Let it die..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben nu echt de weg kwijt
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:19 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor!! Daar izzie weer "Doe je ding!"
Dat is exact het punt dat ze maken, geluktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat is Lieke toch altijd snoeihard en onverbiddelijk tegen mensen die ze voorgeeft te mogen. Er kan geen millimeter concessie af, en ook niet iets troostends.
Je zegt het goed...vanaf het moment dat ze met Huub heeft gebroken blijkt dat ze niemand heeft om op terug te vallen. Ze deed nog even een poging met Jaap maar die is ook mislukt. De enge reden dat ze weg gaat volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
Wat is Lieke toch altijd snoeihard en onverbiddelijk tegen mensen die ze voorgeeft te mogen. Er kan geen millimeter concessie af, en ook niet iets troostends.
Ze is gewoon gemeen nu. Claire voelde echt een klik en hoort nu dat ze lekker haar ding moet doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |